2014. október 22., szerda

12..resz Az edzes es az ujra kezdes

12..resz Az edzes es az ujra kezdes

Mika:


Reggel frissen ebredtem fel. Amint elindultam suliba valahogy orultem. Az hogy tanithatom a barataimat valahogy felpezsditett. Es Hirot? Az orak unalmasan teltek. Semmi kulonso nem tortent. Hiroekkal megbeszeltuk hogy talalkozunk a deli sikatornal.Amint hazzaerkeztem tanultam marmint amibol kellett es feloltozve egy fekete ruhaba:
Igy indultam a sikator fele. Egyedul....az utkozben egy reszeg leszolitott:

  -He, csini cica hova mesz egyedul? Elkiserhetlek?-kerezte megragadva karom.
  -Nem koszonom.-mondtam es kirantottam a karom.
  -Allj csak meg!-huzott vissza.
Tekintetem voros lett es eleresztve megijedt.:
  -Te....te mi vagy?-kerdezte.
  -A remalmod.-mondtam es elfutott.
  -Mika!-hallottam meg Hiro hangjat.
  -Szia.-koszontem.
  -Jol vagy?-kerdezte.
  -Persze.-mondta 
  -Felejtem el hogy mar nincs szukseged vedelemre az emberek irant.-mondta.
  -Hat ez igaz.-mondtam.
Elore neztem mivel meg van egy kepesegem amit 1 honapja deritettem ki hogy ha voros a szeme akkor es koncentralok akkor 50 m -re is tudok elore latni.
  -Ayaek most ernek oda.-mondtam.
  -Innen  latod?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam.

  -De kiraly! en is vampir akarok lenni.-mondta es en megalltam.
  -Mi a baj?-kerdeztem amint eszre vett.
  -Te nem lehetsz az. Te nem akarsz az lenni.-mondtam.
  -Miert?-kerdezte.
  -Mert nem tudod mivel jar.-mondtam.-Verd ki a fejedbol. 
  -Re..rendben.-mondta.-Mika...csini vagy.
  -Koszi.-mondtam.
Megerkeztunk a helyszinre.
  -Sziasztok!-koszontunk mind.
Amint egy elhagyott reszre ertunk , elkeztem beszelni:
  -A vampirok a vert kivanjak. Megolni nem lehet oket ha nem vagy az. Sebesiteni meglehet faval vagy femmel. Igy ti megsebesitek es mi megoljuk.-mondtam.-Az ereitekre vigyazatok, a csuklo es a nyak reszen azt fogjak eloszor celba venni.-mondtam.
  -Miert?-kerdezte Nozomu.
  -Ezert.-mondtam es mar a nyakanal voltam.
  -Ertem.-mondta.
  -Rendben Hiro tamadj meg.-mondtam.
  -En nem.-mondta.

  -Tamadj meg.-mondtam.
  -De...-de kozbe szoltam.
  -Semmi de nem banthatsz.-mondtam.
Elkezdett felem futni  de ekkor en megfogva a foldre raktam.
  -Ne nyiltan tamadjatok erre varunk mi .-mondtam.
  -Ertettuk.
Amint vege lett az elso edzesnek lassan indultunk vissza. Vagyis en maradtam takaritani amit kellett. Epp a fakat raktam helyre amikor megereztem Hiro szagat:
  -Miert jottel vissza?-kerdeztem.
  -Segitek.-mondta es mar vette is el a fakat.

  -Nem kell.-mondtam.
  -De akkor is.
Egyutt raktuk es tettuk a dolgokat. Annyit nevettunk. Olyan volt mint regen. Amikor vegeztunk:
  -Elmejunk a folyohoz?-kerdeztem.
  -Igen.-mondta.
Az uton hallgattunk. Amint megerkeztunk leultem a fube:
  -Tudod miert szerettem ezt a helyet?-kerdezte.
  -Nem.-mondtam.
  -Kicsi koromba cikiztek mert alacsony voltam.-meselte.
  -Nem latszik.-mondtam.
  -Itt vertem meg eloszor oket.-Azert szeretnek segiteni neked hogy megvedjelek.
  -Hiro...-de kzobe szolt.
  -De ez nem lehetseges, te meg nalam is erosebb vagy.-mondta es leult mellem.
  -Hiro tudtad hogy olyan vagy mint a folyo.-mondtam.-Elore haladsz csak is elore.
  -Tenleg? De en eg szeretnek lenni.-mondta.-Akkor tudnam hol vagy es megtudnam verni aki megbant.
  -Hiro...-szolaltam meg es felult.
  -Tudom ez nem...-de ekkor megcsokoltam.
Eloszor meglepodott de majd visszonozta. Amikor szetvaltunk ramnezett:
  -Mika leszel ujra...-de megint kozbe szoltam.
  -Igen!-kialtottam.
Annyira boldog voltam, de csak azert mert nem tudtam mivel jar meg ez....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...