2014. október 3., péntek

2.resz A randi

2.resz A randi

Mika:

Reggel frissen es boldogan keltem fel. . Furcsa erzes volt foleg mert az este taplalkoztam,bar emberi verrel,de csak es kizarolag olyan emberek akik bunozok mondjuk ez se vidit fel . Elkeszultem reggeliztem lent es elindultam. Furcsaltam mivel egy szot se valtottunk a szuleimmel reggel. Na mindegy. Amint megerkeztem szokasos modon orak , ebed es utolso ora tesi. A szivem majd kiugrott a helyerol , ugy mentem be. Atoltoztem az oltozobe es Ayaval mentem be:
  -Mika jol vagy?-kerdezte Aya amint meglatta hogy nem ra figyelek.

  -Igen.-mondtam es bementunk.

Es nem mas mint az elso szemely akit meglattam az Hiro volt. Ram nezett majd felallt es elindult felem, vagyis azt hittem de inkabb csak mosolyogva kerult el. 

  -Ez meg mi volt?-kerdezte Aya.

  -Mi?-kerdeztem.

  -A suli egyik nagymenoje rad mosolygott.-mondta .

  -Igen es?-kerdeztem.

  -Figyelj ket kulonbozo nepszeruek vagyunk.-mondta.

  -De.. te is...-de kozbe szolt.

  -Tudom de nagyon vigyaz mit teszel tudod.-mondta es ekkor ertettem mire mondta.

Leultunk a padra es beszelgettunk :

  -Mika megkerlek eljosz velem ma egy randira.-hallatszott a kerdes Ayatol.

  -Tessek?-kerdeztem.

  -Nyugi nem velem, en es Nozomu talalkozunk es o is hozza az egyik baratjat igy megkerlek.-mondta es leterdelt. Bele kell egyeznem.

  -Rendben.-mondtam.

Ekkor jott a tesi tanar es elkezdtuk az orat. A lanyok mi kosaraztunk mig a a D-s lanyok neztek , a fiuk meg hat a D- szinten nezett es mi osztalyunk belik pedig ping-pong-oztak.  Ereztem tekintetet rajtam minden egyes mozdulatomon. Bar az egyik felem tiltakozott az erzeseim ellen es a masik meg nem nem tudtam mit tegyek. Vegul az ora is lejart. a tanar mindenkit megdicsert. Epp az oltozobe mentem amikor valaki megallitott, egy kar termett elottem es a falnak csapodott, ra neztem az illetore ki Hiro volt:

  -Ugyes voltal.-mondta mosolyogva. 

  -Koszi.-mondtam.-De most mennem kell.-ondtam es kikerultem.

Miert fajt hogy elmentem? Amint beertem es atoltoztem sietve mentem haza. 

Otthon senki se volt. Feloltoztem es vartam 1 orat mig elindultam a kavehazba hol Ayaval kell tartsak. Amint megerkeztem Aya volt meg:

  -A baratod?-kerdeztem.

  -Mindjart itt vannak gyere ulj le oda.-mutatott a szembeevo szekre.

  --Miert oda?-kerdeztem.

  -Mert mellettem akarom hogy legyen Nozomu.-mondtam.

  -Nem lenne jobban ha szembe lenne?-kerdeztem elgondolkozott. Majd melle ultetett:

  -Mika ki fogod birni?-kerdezte.

 -Persze.-mondtam.

Ekkor jelent meg Nozomu es...Hiro. O is meglepodott:

  -Sziasztok. O itt a baratom Sakurai Hiroki.-muatta be az amugy ismeros fiut.
  -Sziasztok, o itt a baratnom Tahara Mike.-mutatott be engem is.
Leultek majd beszelgetni kezdtunk, mondjuk csak Aya es Nozomu beszelt en magam ele neztem. Epp a szoszt akartam elvenni amikor valakivel osszeert a kezunk. Hirojeval volt. Ramnezett majd megengedte.
  -Koszi.-mondtam majd amiutan raktam a kajamra atadtam neki.
  -Es Mika van baratod?-kerdezte Nozomu es valamiert Hiro mergesen nezett ra.

  -Nem nincs, nem....is volt...-mondtam ki halkan.
  -Ertem...-mondta ki Nozomu ekkor belepett ket ismeros ember.
  -Mika!-kialtotta a nevem Aguri.
Aguri vampir illetve aki segitett nekem fejlodni es megtanulni uralkodni. Amugy o talat meg.
  -Aguri es Tsukiko.-mondtam.-Ti?
Tsukiko szinten segitett , mondhatni mesterem is. 
  -Epp, erre jartunk es gondoltunk ....o kinek hazudok. Gyere kicsit.-huzott fel Aguri.
  -Mi a bajod?-kerdeztem es elrangattam a kezem. 
  -Gyere beszelnunk kell.-mondta Tsukiko es lassan elindultam ki.
  -Mi az?-kerdeztem.
  -Meg tudhatnank mit keresel emberek kozott?-kerdezte Aguri.
  -Ok a barataim es tudok uralkodni magamon.-mondtam.
  -Rendben de...-de nem fejezte be.
  -Mika mi mejunk es filmet nezunk Nozomunal.-mondta.-Jossz?
  -Igen-mondtam megfordultam de ekkor.
  -Mika meg mindig el es teged keres. De nem egyedul.-mondta Tsukiko.
Megdermedtem de rogton elindultam.
  -Akkor allok elebe.-mondtam.

Elindultunk lassan, en hatul Hiroval mentem:

  -Mit jelent az utolso mondatja a baratodnak?-kerdezte Hiro.
  -Egy ugy nem gondolod ,hogy a baratom? Csak es kizarolag barat. es nem erdekes.-mondtam. 
Amint megerkeztunk elkezdtunk nezni egy filmet de en nem figyeltem mert csak azon jart a fejem amit Aguri mondott . Szoval keres? Es kivel? Vajon tarsa? Vagy fonoke , marmint megbizottja? A film vegere tertem ujra magamhoz, mar esteledett.
  -Haza kiserlek.-mondta Nozomu Ayanak.
  -Rendben. Hiro nem kisered haza Mikat?-kerdezte Aya mig en bar szerettem volna hasznalni a KIN-t persze nem erosen. De akkor is.
  -Rendben.-mondta Hiro es felallt.
Lassan es csndeben indultunk el. Amint a haz elott alltunk egymassal szemben:

  -Koszi.-mondtam.
  -Nincs mit.-mondta.
 Ekkor nem tudom miert de kozeledni kezdtem es.....megpusziltam... az arcan....

1 dolog. Ez nem az a randi amelyikrol van szo az ismertetobe. 2. Itt a vampirok, alusznak, esznek emberi etelt es szivuk is dobog de csak amikor valami eros erzesuk van. Mint a szerelem..." 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...