2014. október 4., szombat

3.resz Majdnem lebukas

3.resz Majdnem lebukas

Hiro:

A tegnapi nap sok mindent megvaltoztatott. Elso sorban merges voltam Nozomura mert majdnem lebuktatott hisz o tudja mit erzek. Masodszor melepett annak a sracnak az utolso mondatja szeretnem tudni mirol van szo , de nem hiszem megtudom. Es harmadszor amit Mika tett az este, az a puszi, miert? Egy nepszeru lany a suliba miert velem? Tul sokat gondolok ra:
  -Hiro!-kialtott Nozomu.
  -Igen?-fordultam fele.
  -Ma proba?-kerdezte.
  -Rendben.-mondtam.
Epp ekkor csorrent meg nozomu teloja:
  -Halo?..Szia Aya....Persze, miert? ....Ertem....persze . Rendben pa.-mondta.
  -Aya?-kerdeztem.
  -Igen, itt vannak es szeretne talalkozni velem.-mondta es mar el is indult.
  -He!-kialtottam.
  -Igen?-fordult vissza.
  -Esetleg nem mondta hol van Mika?-kerdeztem.
  -Alitolaga konyvtarba.-mondta es element.
En is elindultam a konyvtarba. Benyitottam de nem volt senki . Igy vissza indultam az osztalyba. Az orak hamar leteltek es az utolso oran vettem eszre nincs meg a mobilom:
  -Nozomu add a telod.-mondtam.
  -Miert?-kerdezte.
  -Nem talalom az enyemet.-mondtam es mar adta is.
Csorgott egy parszor majd:
  -Halo?-hallottam meg egy ismeros hangot.
  -Ki az?-kerdeztem.
  -Tahara Mika.-mondta.
  -Hol vagy?-kerdeztem.
  -A konyvtarba.-mondta.
  -Rendben mejek mindjart,csak rakd a telot egyik konyvhez .-mondtam.
  -Rendben jo lesz a "Sky love"?-kerdezte.
  -Rendben mejek.-mondtam.
Mi lesz meg ma?

Mika:

Az o telefonja? Neztem meg , a kis macit rajta de cuki volt jellemezte. De eszre vettem hogy hogy az egyik keze el van szakadva. Es en elkezdtem megvarni. De balszerencsemre megszurtam magam. De sikerult befejezni. Lerakatam a helyre epp nyitottam az ajtot amikor valakibe utkoztem:
  -Saj....Hiro.-mondtam.
  -A telomert jottem. Lattam mit tettel koszi.-mondta.
  -Semmiseg.-mondtam.
  -Megszurtad magadjol vagy?-fogta meg a kezem de a szuras nem volt ott hisz vampir vagyok, de o ezt nem tudta. Mit mondjak?
  -Szerintem rosszul lattad.-huztam el a kezem.
  -Nem jol lattam.-mondta.
  -Nekem most mennem kell.
Futottam az osztalyba vissza elvenni a cuccaim. Sirva igen sirtam mert feltem, most eloszor feltem? Nem de akkor is. Kiertem az osztalyboles elindultam amikor zenet hallottam pontoasn egy gitar hangot. Beneztem es Hiro volt, igaz hisz bandaba jatszik . Neztem amikor elejtettem a kezembe levo kulcsot ami hangos csorompolessel esett le. Sietve vettem fel es indultam el amikor:
  -Mika.-nem mertem megfordulni tudtam ki.
Vegul mereszen megfordultam:
  -Bocsi hogy megzavartalak csak...-de nem tudtam befejezni.
  -Miert futottal el?-kerdezte.
  -Mert haza kell menjek sietek.-mondtam.
  -Biztos vagyok benne ,hogy megszurtadmagad de hogy miert nincs nyoma nem tudom.-mondta.
  -Nem szurtam meg magam , rosszul lattad. Szia.-koszontem el es elindultam.
Haza erve Saori a noverem vart:
  -Apa es anya vasarolni mentek jonnek.-mondta.
  -Rendben.-mondtam es elindultam .
  -Valami baj van?-kerdezte.
  -Nem dehogy csak...-de sirva fakadtam.
  -Mika...-olelt at.
Par perc mulva lenyugodtam.
  -Kerdezhetek valamit?-kerdeztem.
  -Persze.-mondta.
  -Ha valakit meglatsz es gyorsan ver a szived, ha hozzad szol csak o letezik meg te ha hozzad er nem tudod mit tegyel. akkor mit erzel?-kerdeztem.
  -Akkor szereted az a szemelyt. Szerelmes vagy bele.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...