2014. október 4., szombat

5.resz ファーストキス (Az elso csok)

5.resz ファーストキス (Az elso csok)

Mika:

Reggel telefon csorgesre keltem fel a kijelzon " Hiro" :
  -Halo?-mondtam.
  -Szia, nez ki.-mondta.
Ezt tettem es kit lattam hiro a haz elott bicajjal.
  -Jo reggelt!-intett felem. 
Mosolyogva oltoztem fel es indultam le. Hiro mosolyogva fogadott:
  -Hercegno ele allt a hintoja.-mondta nevetve.
Feultunk es elindultunk , szorosan fogoztam Hiroba es neki doltem. Szebb ennel nem lehet. Barereztem illatat nem kell megtegyem,sot nem is fogom. Amint megerkeztem a csajok csak ugy neztek:
  -Szia Mika.-koszont egy fiu hang Tatsuya.
  -Szia.-koszontem de ereztem Hiro pillantasat rajtunk.

Bementunk orara. Az orak hamar leteltek. Az ebdlobe Aya azt akarta,hogy a fiukhoz uljunk. Persze Manami es Hana nem akartak sot en se de vegul csak oda ultunk:
  -Sziasztok!-koszont Aya es leult Nozomu melle.
En meg nem tudom de automatikusan Hiro melle ultem.
  -Hellosztok! Na milyennek az oraitok?-kerdezte Nozomu.
  -Unalmasak.-mondtam.
  -Mondja az aki a konyvtarba tanul.-mondta Aya.
  -Tudod ,hogy megvaltoztam.-mondtam.
  -Tudom ...de akkor is meg jarsz.-mondta.
  -Koszi.-mondtam.
A fiuk meg nevetni kezdtek.
  -Mi olyan erdekes?-kerdeztem karba tett kezzel.
  -Ez a civakodasok, ti nok masok vagytok.-mondta Nozomu.
  -Hahaha nagyon vicces.-mondtam es Hiro elnevette magat.-Valamit akarsz?-kerdeztem fel fordulva.

  -En nem.-mondta.
  -Remelem is.-mondtam.
Es ekkor megint az a mellkasi fajdalom. Korbeneztem a terembe de senki se volt o.
  -Mika jol vagy?-hallottam meg baratnom hangjat.
  -I...igen.-mondtam.
Ekkor megcsorrent a mobilom:
  -Halo?-kerdeztem.
  -Mika kozeledbe van.-hallottam meg Aguri hangjat.
  -Tudom erzem.-mondtam.
  -A kotelek.-mondta ki.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Ha valakit atvaltoztatsz egy fajta kotelek van koztetek, ha gyulolitek egymast, fajdalom ha meg szeretitek valami ami nem valaszthat el. -mondta.
  -Ertem...-mondtam.
  -Semmi gond itt vagyunk a kozeledbe nem banthat.-mondta.
  -En nem felek tole.-mondtam.
  -Persze csak mondd...Latom tenleg megvaltoztal.-mondta.
  -En is tudtam. Most ha megengeded pa.-raktam le.
Ezutan elvaltunk es hamar lejartak az orak is. Furcsa modon a fuzetem sarkara Hirot rajzoltam le. Epp Ayat kerestem mivel gondolom Nozomu osztalyaba van amikor szinten zenet hallok. Megint Hiro. 
  -Bocsi, nem lattad Nozomut?-ahol Nozomu ott Aya.
  -Miert?-kerdezte.
  -Gondolom Aya vele van de nem talalom Ayat.-mondtam.
Es ekkor megcsokolt, meglepodtem de vissza csokoltam es ekkor loktem el magamtol. Kifutva a terembol nekidoltem a falnak es lecsusztam. Az elso csok Hiroval volt. A ujjam a szajamra raktam. Szeretem. Epp hazafele tartottam amikor valaki utanam kialtott:
  -Mika!-felismertem a hangot.
  -Hiro.-fordultam meg.
  -En....csak....sajnalom.-mondta.
  -Semmi baj. En....-de automatikusan kozeledtem fele es megcsokoltam.
Ezt meg miert teszem? Meglepodott de visszacsokolt ekkor:
  -Mika!-hallottam meg apam hangjat.
  -Apa.-szakadtam el Hirotol.
  -Gyere hazamejunk.-mondta.
Az ut csendbe volt de amikor megerkeztunk:
  -Ezt meg hogy tehetted?!-mergesvolt apam nagyon.
  -En....sajnalom, de mar nagy vagyok.-mondtam.
  -Nagy? Milyen nagy?-kerdezte.

  -Saori-nak az elso csokja hany evesen volt? 11?-mondtam.-Neki miert lehet es nekem miert nem?-kerdeztem.
  -Eleg legyen!-kialtott. 

  -Most a szobadba mesz es reggelig ki sem jossz onnan.-mondta.
Mergesen mentem be a szobamba es ultem le az agyra. Ekkor megcsorrent a mobilom:
  -Halo?-kerdeztem bele.
  -Szia mi tortnet?-kerdezte Hiro.
  -Semmi nagy dolog.-mondtam.-Apam vedelmezo fajta.-mondtam.
  -Ertem, en saj...-dekozbe vagtam.
  -Nehogy azt mondd,hogy sajnalom,mert a masodikat en adtam.-mondtam.
  -Igen de....-de megint kozbe vagtam.
  -Semmi de! Hiro...-szoltam.
  -Igen?
  -En....- ラブ  (Szeretlek) akartam mondani de nem tudtam.-En....en...sajnalom.
  -Tessek?-kerdezte.
De mar leraktam nem mondhatom el neki veszelybesodorhatom, bar az erzes nagyobb , nem erdekel tudok ellene kuzdeni. Hiro sajnalom....

Hiro:

A csokot o is akarta? Nem hiszem el. En szeretem ot.Sok minden aggasztott, eloszor hogy mit mondhat neki az apja, masodszor az ebedlobe valo beszelgetese . Vajon kivel beszelt? Es mirol? Es mit jelent" En nem felek tole"  Kitol? Es az mit tett?
\   -Hiro...-szolitott meg noverem.
   -Igen?-kerdeztem.
   -Keresnek!-mondta.
Lementem es nem hittem el ki all ott:
  -Te?!.... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...