2014. október 6., hétfő

7.resz Talan egyutt?

7.resz Talan egyutt?

Mika:

Az osztalyba beszelgettem a tobbiekkel amikor Aya futott be:
  -Mika! Beszelnunk kell.-mondta es felrehuzott.
  -Mi van?-kerdeztem.
  -Aguri es Tsukiko voltak Hironal.-mondta es kikerekedett szemekkel neztem.
  -Mit mondtak?-kerdeztem.
  -Hogy veszelybe vagy es hogy maradjon tavol.-mondta.
  -Ezt nem hszem el.-mondtam .

Mergesen mentem kiaz osztalybol . De hulye! Miert?! Felmentem a tetore es felhivtam Agurit:
  -Szia Mika!-orvendezett.
  -Mondd ti normalisok vagytok? -kerdeztem.-Elmenni Hirohoz? Jo hogy nem fenyegettetek meg.-mondtam.
  -Aguri azt is akarta.-hallottam meg Tsukiko hangjat.
  -Aguri csak kerulj a kezem koze!-mondtam ossze szoritva oklom.
  -Nagyon felek.-mondta .
  -Mennem kell oraim lesznek. Ne csinaljatok hulyeseget.-mondtam es leraktam.
Megfordultam es kit latok? Hiro....
  -Szia, lattam eleg mergesen jottel fel.-mondta.
  -Hat...igen.-mondtam.
  -Tortent valami?-kerdezte.
  -Nem nagy dolog. Sajnalom hogy a barataim nalatok voltak.-mondtam.
  -Es igaz az amit mondtak?-kerdezte.

  -Aguri hulyesegeket beszel ne s tordoj vele.-mondtam.
Elindultam de megallitott:
  -Varj!-mondta.-Ez a tied.-at adott egy kisebb csokor viragot. 
  -Szegeny virag.-mondtam ki.-Most elhervad .-mondtam.

  -En...-de nem fejezhette be mert elfutottam.
Az orak hamar leteltek , elindultam haza amikor meglattam Hirot ahogy gondozza azt a kis viragot amit nekem akart adni. Valahogy ost meggyengult a szivem . Vele akartam lenni.
Masnap felkeltem es orommel mentem a konyvtarba . Mint mindig aa kedvenc konyvemet neztem az "Eg" , mndig is eg volt a kedvencem mind kozul, valahogy tetszett. Epp olvastam amikot nyilt az ajto:
  -He,Mika de reg nem lattalak.-jott oda Hiro es osszeborzolta a hajam.
  -Mit csinalsz?-kerdeztem.
  -Legalabb koszonhetnel.-mondta.
  -Szia.-koszontem .
  -Ez mar jobb.-mondta es leult mellem.
Nem tudom de megint elontott ez az erzes  a szerelem. Nem tudom hogy de kezem kezehez ert es egy meleg erzes toltott el , ujra egy meleg kezet foghattam ami mas ami oromt hozz. Hiro ram nezett majd kozeledett. A masik en megallitotta volna, de megvaltoztam es ez az enem valahogy akarta. Csok......
Es igy jottunk ossze? Hat azutan. Epp egy fesztival volt. En kimono-ba indultam talalkozzak Aya-val. Mi melett mentem el? A Sakurai motrok helye mellett , egy fiatal no javitott egy motrot:
  -Mi van? Te vagy Hiro uj baratnoje?-latott meg.
Raztam fejem es ekkor:
  -Minako  szol a mobilod.-hallottam meg Hro hangjat a teraszrol jott ki meglatott majd nezett.
Sietve mentem be a kavezoba. De sehol se volt Aya. Leultem felhivtam Ayat:
  -Szia , Aya hol vagy?-kerdeztem.
  -Sajnalom de nem tudok menni. Pa.-rakta is le.
Es ekkor vettem eszre nem egyedul vagyok. 
  -Szia.-koszontem.
  -Szia.-koszont.
  -Minden rendben van?-kerdezte.
  -Persze . Te?-kerdeztem.
  -Minden rendben. -mondta mosolyogva.
Ekkor tuzjatek kezdett lenni:
  -Vau!-figyeltem ra.
Majd kimentunk a tetore es Tatsuya vizet es kajat hozott, amint visszajott leultunk es padra es enni kezdtem. Amikro Tatsya felfigyelt ram:
  -Mi az?-kerdeztem.
  -Egy darabka rad tapadt.-mondta majd felnyult es levette.
Ekkor jelent meg Hiro es kiverte a kezembol a kajat , majd felallitotta Tatsuyat es megutotte. 
  -O az enyem.-mondta. Tessek ? Senkinek se vagyok a tulajdona.
  -Menjunk.-mondta es huzni kezdett.
  -Varj..-mondtam  bar konnyen kiszabadultam volna nem tettem nem tudom miert.
  -Varj!-kialtott Tatsuya.
Hiro es en a viraghoz ertunk, itt kihuztam kezem:
  -Mi a bajod? Miert tetted?-kerdeztem.
  -Tetszel nekem , nem nyilvan valo.-mondta ki.
  -De akkor is...-de ekkor valami ram tort.
Es nem akartam mast mind hogy egyutt legyunk.:
  -Hiro?-felem fordult.-Probaljuk meg.-mondtam.-Legyunk egyutt.-mondtam.
Mosoly huzodott szajar.
  -Mika...-de kozbe szoltam.
  -De csak akkor ha nem lesz semmi baj...-bajod, akartam mondani.-Ha nem veszunk ossze.
  -Rendben.-mondta majd kozeledve megcsokolt gyengeden.
  -Amugy jol all neked ez a kimono.-mondta.
  -Koszi. Sze...-de nem akartam megadni azt az oromot hogy en mondjam ki.
  -Tessek?-kerdezte.

  -Szeretek veled lenni.-mondtam.
Boldogan , kezen fogva mentunk haza , mit sem sejtve mi lesz a kovetkezo napokba....
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...