2014. október 7., kedd

9.resz A titok fenyre derul

9.resz A titok fenyre derul

Mika:

Reggel felkeltem es tudtam,hogy ez a nap sok minden fog torteni. Kezdettol az az uzenet. Honna tudja a szamom?  Hetvege van . Mit kellene tegyek? Ekkor megcsorrent a mobilom:

  -Szia Mika.-hallottam meg Aya hangjat.
  -Szia. Miert hivtal?-kerdeztem.
  -Nem josz el ma velem, Nozomuval es Hiroval setaln vagy valahova?-kerdezte Aya.
  -Persze .-mondtam.-Rendben. Mikor es hol?-kerdeztem.
  -2-kor a suli elott.-mondta.
  -Rendben. Pa.-mondtam.
Leraktam es elkezdtem keszulni. Nem tudtam mit vegyek fel. Vegul egy farmer es egy fekete polo kiegeszzitokkel lett a vegso dontes, ez Hiro stilusahoz is talal.
Kimentem ebedelni es igy meg szaritottam a hajam is mivel megfurodtem:
  -Mika megvan az ebed.-szolt edesanyam.
  -Pillanat.-mondtam.
Amint megszaradt a hajam feloltoztem es elindultam ki a konyhaba. :
  -Huha, Mika hova mesz?-kerdezte Saori.
  -Elmejek a baratokkal setalni meg minden.-mondtam.
  -Igy?-hallottam meg apam hangjat.

  -Talan baj?-kerdeztem.
  -De...-de anyam kozbe szolt.
  -Nem dehogy. Jo szorakozast.-mondta anyam es elem rakta a kajat. 

Amint megettem megszolalt a mobilom. 
  -Igen?-kerdeztem a telefonba.
 -Szia Mika itt vagyoka haz elott .-hallottam meg baratnom hangjat.
  -Rendben pillanat.-mondtam.
Elraktam a tanyert majd bementem a szobaba es begondoritettem a hajam, legalabb hullamosra keszitettem. Majd a tukorbe neztem es lattam bar nem vagyok mar en , de latszott ,hogy a mostani enem ez a ruha. Egy bordzsekit vettem fel es kimentem hol Aya vart:
  -Jajaj, Mika de szep vagy.-mondta Aya.
  -koszi de te sem panaszkodhatsz. -mondtam.
  -Ne gyere a fiuk mar vartak.-mondta.
Elindultunk es a sulinal mar ott voltak a fiuk. Nozomu oldalba bokve Hirot fordult felem. Hiro szemei kikerekedtek majd elmosolyodott. Oda mentem hozza:
  -Na?-kerdeztem.
  -Csodasan nezzel ki. -mondta es megcsokolt.
  -Koszi.-mondtam.Ekkor vettem eszre Hiro haja fekete.-Hat a hajad?

  -Az igazi hajsznem fekete. Es most elfogyott a festekem igy maradt a termeszetes.-mondta.-Nem all jol?
  -De jol all.-mondtam
Elindultunk setalni. Nagyon jol ereztuk magunkat. Voltunk es reten is ahol ettunk es Hiro az olomben nezte az eget, mig en a fejet simogattam. Majd megnt setaltunk bementunk a kavezoba, a parkba es majd elvalltunk. Ugyan ott valtunk el mint a tegnap amikor a lepcson tartottam fel akkor megcsorrent a telom, uzenet "Emlekszel a tegnapi vampirra. Megakarja bosszulni a baratodat. Es szerintem nem lesz konyureletes." Hiro....

Futottam vampir sebeseggel es, vampir hallasal vettem ki a hangokat:
  -Szoval mi van most nem vagy nagy szaju.-hallottam meg a vampir hangjat.
Hallottam Hiro legzeset , gyors szivvereset. Nem egyedul volt, s nem ketten. Negyen nem oton voltak az egyik...nem az nem lehet. Siettem amint megerkeztem megalltam egy kicsit. Epp most akartak megtamadni ujra Hirot. 
  -Eleg!-kialtottam.
Hiro ram kapta a szemet.
  -Mika, menj innen.-mondta Hiro.
  -Igen Mika menj.-mondta az a vampir akit ismertem.
  -A baratnod nem?-kerdezte a tegnapi vampir.
  -Mika mutasd meg mi vagy.-mondta az ismeros vampir.
  -Mert teszed ezt velem. Engem akarsz es nem ot.-mondtam.
  -Igen de ez szorakoztato.-mondta.
  -Hagyd abba.-szurtem a fogaim kozt. 
  -Mert ha nem mit teszel?-kacagott a tegnap vampir.
  -Mika ugye hogy ismersz?-kerdezte a regi vampir.
  -Igen...-mondtam.
  -Amon vagyok aki...-de nem hagytam befejezni mert egy szempillantas alatt mindenki a foldon volt a kepessegem miatt kiveve Hiro ra nem oszpontositottam, pedig tudtam volna.
  -Mika?...-hallottam meg Hiro hangjat. 
De most nem erdekelt:
  -Nem engem kerestel? Nem akarsz megolni?-hallottam meg Amon hangjat.
  -Ki utasitott erre?-kerdeztem.
  -Nem mondom meg.-mondta es megjobban fajdalmat okoztam.
  -Mondd ki!-mondtam.
  -A fonokom, a megbizottam .-mondta ki.-Nazamiko.-mondta ki es valami fele fajdalmat ereztem.

Fajdalom gyult es merges voltam. :
  -Ez az gyuljon a mereg, es vorosodjon a szemed. Ijeszd meg a baratod.-mondta Amon es hatra neztem es Hiro valami fele felelmet lattam a szemebe, es konnyeket.
  -S...sajnalom.-mondtam.
ekkor megfordultam es jo messzire dobtam el Amont. a tobbiek meg elszaladtak.
  -Hiro kerlek menj haza.-mondtam mert tudtam nem hagyjak ennyibe a tobbi vampir.
  -Es veled?-ez a kerdes valahogy nem jott ide. 
  -Minden rendben lesz.-megakartam fogni a kezet de nem mertem.
Hiro elindult . en meg szembe fordultam a 4 vampirral es megkuzdottem veluk. Ver csak folyt es folyt. Amikor vege lett foldre rogytam. ekkor uzenetet kaptam , nem hittem el ki irt "Gyere elhozzank. Hiro." Meglepett az uzenet de elindultam,amint megerkeztem Minako nyitott ajtot:
  -Szia, a szobajaba var.-mondta.
Elindultam a szoba ajtajaba megalltam majd lassan kinyitottam. Beleptem Hiro ram nezett elindultam es az agy szelere terdepeltem es lehajtottam a fejem. De a kovetkezo pillanatba egy kez az allam ala csuszott es felelmelte fejem. Hiro mosolyogva nezett ram:
  -Azt hittem szakitani akarsz.-mondtam.
  -Miert tennem?-kerdezte.
  -Mert vampirvagyok.-mondtam ki.
  -De engem nem erdekel.-mondta.
  -De igen, mivel ha velem vagy veszelybe vagy.-mondtam.
  -Nem erdekel szeretelek es ez a legfontosabb hogy te is.-mondta.
Kozeledni kezdett de ekkor en felalltam. Megereztem vere szagat.
  -Sajnalom de en felek,hogy valami tortenni fog veled.-mondtam.-Most is az vered illata csabit de nem akarlak bantani. Sajnalom de szerintem ez nem fog menni.-mondtam 
  -De nem fognak masok bantani.-mondtam.
  -De a legnagyobb veszely az en vagyok.-mondtam es elmentem

Hiro:

Nem erdekelt ha vampir, nem erdekelt barmi is legyen en szeretem es o is engem. Tudom mi tortent vele az az Amon elmeselte mit tett. De en akkor is szeretem. Amikor megerkezett boldog voltam de amint elment ossze tortem. Mindent megfogok tenni hogy ujra egyutt legyunk, hogy erezz e azt ,hogy nem kell feljen, hogy nem fog bantani. Hogy meg o? Ez abszurd. Tudom ,hogy o sose fog bantani. En bizok benne es el kell erjem hogy o is bizzon. Ujra egyutt leszunk az biztos.

"Es ime ez a resz a randi kb. Meg lesz egy resz majd a tortenet fele utan ugyan egy randi ahol tortenni fog valami. Szoval itt Hiro megtudta mi Mika, Mika az elejen remelte kibekunek de vegul o szakitott Hiroval. Hiro eldontotte ujra egyutt lesznek. Hogy mi lesz ebbol csak a kovi reszbol tudhatjatok meg. Es itt egy szam mely ehhez a reszhez talal. Ez a video meg lesz reszekhez rakva mivel az esemenyhez tala."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...