2014. október 5., vasárnap

6.resz Titok ? Veszely?

6.resz Titok? Veszely?

Hiro:

Meglepodv eszleltem ki az , mondjuk nev szerint nem tudom:
  -Beszelhetnenk?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam, es felveve kabatom kimentunk es nem egyedul volt ott volt vele a csaj is.
  -Szoval Hiroki...-szolalt meg a srac de a csaj kozbeszolt.
  -Eloszor hadd mutatkozzunk be En Tsukiko vagyok itt meg Aguri, Mika baratjai vagyunk.-mondta Tsukiko es en csak neztem oket.

  -Mit akartok?-kerdeztem.
  -Azt hogy maradj tavol Mikatol!-kialtotta Aguri.
  -Miert? Tudtommal nem vagy a bartja.-mondtam.
  -Aguri azt akarja mondani,hogy Mika veszelybe van es nem akarjuk,hogy mas is belekeveredjen.-mondta Tsukiko. Veszely?
  -Milyen veszely?-kerdeztem.
  -Mit nem ertesz azon hogy ne keveredjen mas...-mergelodott megint Aguri.
  -Aguri!-kialtott ra Tsukiko.-Annyit mondhatunk hogycsak es kizarolagMika mondhatja el ha elakarja.-mondta. Szoval titok.

  -Ez az aki keresi?-kerdeztem.
  -Igen.-mondta Tsukiko.
  -De most menj vissza,mert agodnak.-mondta Aguri.
Megfordultam es amikor vissza fordultam sehol senki.Bementem ahol a noveremmel talalkoztam:
  -Minden rendben?-kerdezte.
  -Persze.-mondtam.
  -Kik voltak?-kerdezte 
  -Baratok.-hazudtam nem voltak azok legalabbis szamomra nem.
De Mika mit titkol? Es mi a veszely? Vajon valaki tudja ? Aya! De hogy tudnam megkerdezni amikor nincs meg a szamja...Nozomu. Mar hivtam is:
  -Igen?-kerdezett bele a telefonba.
  -Szia, Nozomu , hallod Aya nem mondott semmit Mikarol , valami titok vagy ilyen?-kerdeztem.
  -Nem. Miert?-kerdezte.
  -Csak ugy itt volt az a ket baratja akikkel talalkoztunk es azt mondtak maradak tavol Mikatol mert veszelybe van es nem akarjak hogy masok is benne legyenek.-meseltem el.
  -Ertem.Hat rendesen bele habarodtal Mikaba.-mondta Nozomu.
  -Tudom.-mondtam.-Na de attol koszi pa.
Reggel suliba menve epp Aya-ba bukkantam.:
  -Aya!-kialtottam neki.
  -Szia.-koszont.
  -Hallod Mika veszelybe van?-kikerekedett a szeme.
  -Honna veszed ezt a hulyeseget?!-nevette el magat de furcsa volt a nevetese.
  -Csak mert ....Aguri es Tsukiko mondta.-mondtam ki.
  -Nalad voltak?-kerdeztem.
  -Igen.-mondtam.
  -Mit mondtak?
  -Csak hogy maradjak tavol mert veszelybe leszek.-mondtam.
  -Ertem sajnalom mennem kell. -mondta es elfutott.
Most mar bitos valamit tikol es kideritem mit./.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...