2014. október 26., vasárnap

13.resz Az uj kezdes vagy ismet a veg?


13.resz Az uj kezdes koze;edik vagy ismet a veg?

Mika:

Reggel telefon cosrgesre ebredtem fel . Hiro vart kint a haz elott. Boldogan siettem le es ultem fel hata moge a biciklire. Ismet egyutt , mint regen. Olyan boldog voltam. Ismet atolelni Hirot , es egyutt menni suliba. Mar a titkolznom sem kell. amnt megerkeztunuk vettem eszrehogy a macko amit tolem kapott a telojan van:
  -Felraktad?-kerdeztem.
  -TE?-emelte fel.
  -Igen.-mondtam 
Mind ket maci egymas mellett logott:
  -Boldog vagy?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam.-Nagyon.

Bementunk az orakra. Az osztalyterembe bent volt mar Aya:
  -Hallom ujra osszejottettek.-mondta Aya.
  -Honnan?-kerdeztem.
  -Hiro mondta el Nozomunak aki elomondta nekem es meghallotta Manami aki szepen elmondta mindenkinek.
  -Manami!-neztem a tettesre.
  -Mi az?-kerdezte .
  -Hagyjuk.-mondtam es leultem ekkor jott mellem valaki.
Pontosan Tatsuya. 
  -Mika beszelhetnenk ebed szunetbe a teton?-kerdezte .
  -Persze.-mondtam.
  -Mika...-szolitott meg Aya amikor Tatsuya elment.
  -Mi az?-neztem ra.
  -Biztos jo hogy elfogadtad?-kerdezte.
  -Miert?-kerdeztem.
  -Az a pletyka jarja hogy szerelmes beled.-mondta Aya.
  -Ez csak pletyka.-mondtam.
  -Gondolkozz egesz a ideig hanyszor hivott el teged? -mondta.
  -Az oszi balon.-mondtam.
  -Igen de szerinted miert?-kerdezte.
  -Nem lehet mondtam es ezt be is fogom bizonyitani. -mondtam.
  -De vigyaz ha Hiro fulebe jut hogy szerelmes beled.-mondta.
  -Nem fog.-mondtam.
De ekkor meg nem tudtam hogy van valaki aki a kapcsolatunknak veget akar tenni....

Hiro:

Boldog voltam , most eloszor ereztem annak magam. Bar mar mindenki tudja nem erdekelt:
  -Haver negyes randi?-kezrdezte Nozomu.
  -Nem tudom mi most jottunk megint ossze kellene egy kis kettes let.-mondtam.
  -O! Ertem .-mondta.
  -Nem erted.-mondtam.
  -Fiuk josztok egyett darcozni?-kerdezte az egyik haverunk.
  -Persze....-mondtuk.
Sorba jatszottunk en a harmadik voltam. 
  -Ez az!-orvendezett az egyikunk...
  -Ez nem volt jo dobas csalas!-mondta Nozomu.
  -De igen. 20 pontos volt...-mondta.-Igy 120 pontom van mig nektek csak 70-80.
  -Ne felejtsd el Hirot neki 150 pontja van.-mondta Nozomu.
  -Ez igaz .-mondta szomrouan.-De nyerni fogok.
  -Az csak hiszed-mondtam nevetve.
Ekkor jelent meg Saki...
  -Hiro van egy hirem neked.-mondta .
  -Es mi lenne az?-kerdeztem.
  -A baratnodbe van esve egy srac.-mondta.
  -Most csak kitalalod.-mondtam.
  -Nem.-mondta.
  -Akkor melyik az a srac.?-kerdeztem.

  -Tatsuya.-mondta ki a nevet es nekem eszembe jutott amikor az oszi fesztivalon elhivta Mikat.
  -Ez attol nem bizonyit semmit.-mondtam.
  -Akkor nezd meg az ebed szunetbe a teton. Tatsuya meghivta Mikat aki elfogadta.-mondta.
  -Hazudsz most meg tunj mielott en doblak ki.-mondtam .
Attol tudni akartam igy amikor Aya atjott megkerdeztem.
  -Tenleg elfogadta de csak azert mert nem lat rendesen,. Nem latja hogy szereti Tatsuya.-mondta.
  -Akkor felmejek.-mondtam de Nozomu es Aya leallitott.
  -Ne , ha fel mennel rosszabb lenne.-mondta.
  -De akkor mi tegyek?-kerdeztem.
Es ekkor jelent meg Mika feldultan de megis sirva, amint meglatott hozzam jott es atolelt. Mit tett az a szemet?......
  -Mi tortent?-kerdeztem.
   -Meg....megcsokolt.-mondta.
  -Az a szemet!-mentem ki az osztalybol.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...