2014. október 4., szombat

4.resz Egy csodas nap?

4.resz Egy csodas nap?

Mika:

Szeretem? Az nem lehet, bele szerettem Hiroba? Nem....De ez az erzes nem lehetek bele szerelmes en mas vagyok banhatom , vagy meg is olhetem nem en nem lehetek bele szerelmes. De megis:
  -Mika, te bele szerettelvalakibe?-kerdezte Saori.
  -En nem de....-de ekkor csongettek.
Saori nyitott ajtot:
  -Mika kersenek.-kimentem es az ajto elott nem mas alltmint Hiro.
  -Hiro...-neztem ra.
  -Ezt elejtetted.-adott at egy kulcsot ami a szekrenyeme volt biztos leesett amikor elejtettem a tobbi kulcsal.
  -Ko...koszi.-mondtam.
Marmegint ez az erzes. 
  -A! Szoval bele nem?-szolalt mega noverem.
  -Mi? Dehogy!-tiltakoztam.
  -Persze-persze.-mondta.
  -Nincs mas dolgod?-kerdeztem.
  -Rendben, na mejek. Pa Hiro.-mondta es elindult vissza.
  -Sajnalom a noverem tud valamikor az ember agyara menni.-mondtam.
  -Semmi baj. Hallod nem jonnel el velem.-mondta.
  -Hova?-kerdeztem.
  -Csak gyere.-fogta meg a kezem es huzott ki. 
A biciklijenek a hatso "ulesere" ultetett majd megfogozkodva a bicikliba indultunk el. Az uton gyorsan ment es en nem bantam. Az ut nem volt hosszu:
  -Itt vagyunk.-leszallt a biciklirol majd en is .
O elol ment es kovettem. Egyszer csak megallt merengve megfordult esmosolyogva vart meg. Majd egy folyohoz kerultunk. Ataj csodas volt. Sok mindent mutatott es mondott:
  -Es meselj magadrol.-mondta.
  -En sose voltam ilyen helyen, mindig is szerettem a termeszetet fotozni, meg minden de amikor tortenik veled valami ami talan megvaltoztatja az egesz eleted akko mas szemmel nezzel a vilagra.
  -Talan tortent veled valami?-kerdezte es en az eget neztem mig o engem.
  -Mondhatni . Az elet nem volt kegyes velem .-mondtam.
  -Es mi tortent?-mondta de hamar hozza tette.-Ha szabad tudnom.
  -Egyelore annyi ,hogy nem egy kellemes elmenybe volt reszem amit en kellett felfedezzek.-mondtam. 
Ekkor fele fordultam es mosolyogvahozza tettem:
  -De most ne ez legyen a tema.-mondtam.-Mikor talatal ra erre a helyre?
  -Meg kis koromba.-mondta.-Szerettem ide jonni.
  -Eleg nepszeru vagytok a suliba.-mondtam amint leultem a fure es o is ezt tette.
  -De ti is.-mondta.-Miert is?
  -Mondhatni koztunk van Aya aki szep,gyonyoru, kedvees es ki ne akarna ot baratnonek. Ha o nem lenne mi se tartnank itt, mondhatni csak o nepszeru.-mondtam.
  -De te is kedves vagy.-mondta es felallt.-Kedves, es gyonyoru.
Marm megint ez az erzes. A kezem okolbe szorult es a szivemhez raktam. Osszeszedve magam felalltam.

  -Koszi, de akkor is igazam van.-mondtam.
Majd ujra az eget neztunk. Ekkor ereztem a kezet kozeledni de amint ramnezett inkabb nem folytatta, ossze szedve a batorsagom mar en kozelitettem es megfogtam a kezet amint erezte meglepodott de megfogta a kezem. Igaza volt Saori-nak szerelmes vagyok Hiroba. 
  -Gyere.-huzott a vizbe.
  -Mi ne!?-mondtam.

De a kovetkezo percbe vizzel frocskolt le . 
  -Nem jarja.-mondtam es en is elkezdtem.
Nevetve frocskoltuk egymast. Meg sose ereztem igy magam ,ilyen boldognak. amikor elfarodtunk visszamentunk a fure es leultunk:
  -Na hogy erzed magad?-kerdezte.
  -Meg sose ereztem ilyen jol magam.-mondtam.
Lassan indultunk vissza es most mar bele fogozkodtam. Amint megerkeztunk:

  -Koszonom.-mondta.
  -Mit?-kerdeztem.
  -Hogy eljottel.-mondta.
  -Nem en koszonom. Ez a nap csodas volt.-mondtam.
  -Teloszam?-kerdezte elo veve a mobiljat.
  -Rendben.-es csereltunk szamot.
Epp hogy elkoszontunk amikor a mellkasomba hirtelen fajdalom jott:
  -A!-kialtottam persze Hiroisfelfigyelt es leszalva bicajarol elindult hozzam:
  -Mika!-jott oda.-minden rendben?
  -I...igen.-mondtam es felalltam.
Elengedett majd elindult. Beerve a szobamba , el gondolkoztam. Ezt az erzest egyszer ereztem 1 hettel hogy atvaltoztam meglattam azt aki atvaltoztatott es akkor de amire kozelrol is megnezhettem volna eltunt. Lehet mert a kozelbe van? Vagy miert? Vacsorazni mentem:
  -Mika,hova vitt a pasid?-kerdezte Saori.
  -Milyen pasi?-kerdezte apam.
  -O csak egy barat.-mondtam.
  -Persze.-mondta a noverem.
  -Saori!-szolt ra apam.
  -Rendben hallgatok.-mondta. 
A  kovetkezo percbe meg a szobamba aludtam el. Azon gondolkozva,hogy ez mar biztos szerelmes vagyok Hiroba.....
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...