2014. október 8., szerda

10.resz Probalkozas


10.resz Probalkozas

Mika:

Reggel faradtan ebredtem fel. Szemeim karikasak voltak, majdnem egesz ejjel sirtam. De senki se tudta. Nem ereztem jol magam fizikailag se es lelkileg se. A szerelem rettenetes fájdalom, ... s a legnagyobb szerencsétlenség megszabadulni ettől a fájdalomtól. Kabosan indultam a konyhaba:
  -Jo reggelt.-koszont anyam.
  -' Reggelt.-koszontem de megszedultem.
  -Mika, jol vagy?-kerdezte anyam.
  -Faradt vagyok es nem erzem jol magam.-mondtam.
Anyam megnezte a homlokom :
  -Hideg a homlokod.-mondta. Persze o nem tudta mi vagyok igy neki ez furcsa volt.
  -Az...-normalis akartam mondani.
  -Ma nem mesz suliba. -mondta anyam.-De elmesz a korhazba.
  -De ez egy enyhe natha.-mondtam.
  -De...-de Saori kozbe szolt.
  -Anya biztos hogy natha nem kell rogton a korhazba menni. Majd en amugy is hamarabb jovok. Addig meg egyedul is el lesz.-mondta Saori.
Halas voltam neki,most eloszor. Mosolyogva indultam a szobamba es befekudtem az agyba. Amikor mndenki elment sirni kezdtem, nem tudom miet de ez a fajdalom mar elviselhetetlen. Kozbe feloltoztem de nem szines rohaba fekete bluzba es egy feket nadragba. Igy bujtam vissza az agyba. Mar 2 ora is eltelhetett amikor uzenetet kaptam " Mi tortent? Miert nem jottel? Aya."  Osszeszedve magam neztem az orat, szunet van igy felhivtam :

  -Szia Aya.-koszontem.
  -Szia Mika. Mi tortent?-kerdezte.
  -Gondolom Hiro keresett es elmondta.-mondtam.
  -Igen, de nem mondt el,-mondta.
  -Megtudta es szakitottam.-mondtam.
  -Miert? Felt toled?-kerdezte.
  -Nem , csak en feltem,hogy bantani fogom.-mondtam.
  -Mika...-szolt szomoruan.

  -Es nem erzem jol magam igy nem mentem suliba. -meseltem.
  -Ertem akkor jo gyogyulast.-mondta.
  -Koszi pa.-koszontem el.
Furcsan hamar koszont el. Vajon volt ott valaki? Visszabujtam az agyba es aludtam.

Hiro:

Reggel felkeltem es elindultam suliba. Felem Mikaert akart menni , de masik felem hagyta. Igy indultam el a suliba. Amint megerkeztem Nozomu mar vart:
  -Hello haver. Hat hogy-hogy egyedul?-kerdezte.
  -Mika szakitott velem.-mondtam.
  -Megtudta a masodik eves cuccot?-kerdezte 
  -Nem csak azert.-mondtam.
  -Akkor?-kerdezte . Nem mondhattam el.
  -Hagyjuk.-mondtam.
  -Mi az csak nem nem akart.-mondta nevetve.
  -Idiota.-mondtam.

A masodik szunet utan elindultam Mika osztalyahoz beszeln vele. Amikor Aya meglatott hozzam jott:
  -Mika?-kerdeztem.

  -Nem jott ma.-mondta.-De jovo szuneten felhivom.-mondta.-Mar uzenetet is kuldtem.
  -Ertem. Ha megtudsz valamit szolj. -mondtam.
  -Rendben.-mondta.
Visszamentem orara . Hamar lejart ,majd visszaindultam Ayahoz. Epp telefonon beszelt:
  -Mika....-hallottam meg annak a nevet akit szeretnek latni.- Ertem akkor jo gyogyulast.-lattot meg engem Aya. Majd felem jott.
  -Mika volt?-kerdeztem.
  -Igen. Nem erzi jol magat es ezert otthon maradt.-mondta.
  -Koszi.-mondtam es mar mentem is ki.
Elveve a taskam , biciklire ultem es elindultam a hazhoz. Remelem meghallgat.

Mika:

Arra keltem fel,hogy csongetnek. Gondoltam Saori aki nem vette el a kulcsat vagy valami. Nyitottam is az ajto es kezdtem:
  -Saori de...-de megtorpantam amikor meglattam ,hogy nem akire gondoltam.-Hiro..
  -Szia, Aya mondta mi van veled. Jobban vagy?-kerdezte.
  -Igen. De te mit keresel itt?-kerdeztem.
  -Gondoltam meglatogatlak. -mondta.
  -Koszi hogy meglatogattal pa.-csuktam volna ra az ajtot amikor megallitotta.
  -Kerlek hallgas meg.-mondta.
  -Nincs mit mondj.-mondtam.
  -De igen van.-mondtam.
Ereztem a duhom egyre jobban gyul. Nem akartam bantani Hirot.
  -Kerlek Hiro menj el. Mielott....-de ekkor.
  "-Mielott? Megolod. Gyerunk tedd meg ." -hallottam meg egy hangot.
  -A!-estem le a foldre.
  -Mika!-jott mellem Hiro.
  -Kerlek Hiro menj el.-mondtam.
  -De...-es most mar rakiabaltam.
  -Manj!-vorosodott at a szemem.
  -Rendben. De visszajozok. Mig ujra nem jossz suliba.-mondta es elment.
Az ablakon keresztul neztem ki amint eltavolodik. Majd ujra az agyba kezdtem sirni:
  -Mika megjottem. -hallottam meg Saori hangjat,majd bejott.-Mika...
Jott hozzam :
  -Mi tortent?-kerdezte.
  -En vagyok a legszerencsetlenebb.-mondtam.
  -Nem igaz.-mondta.
Atolelt majd ujra sirni kezdtem. Mi fog meg tortenni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...