2014. október 7., kedd

8.resz Veszely sarkan

8.resz Veszely sarkan

Mika:

Reggel boldogan keltem fel vajon valami elronthatja a napom. A suliba menve Hiro mar ott volt, valahogy furcsaltam,hogy  nem jott ertem, de nem erdekelt annyira.  Az orak hamar lejartak. A teton voltam es epp az eget fenykepeztem amikor nyilt az ajto es en ijedtemben a neztem oda de ugy hogy ne lassanak. Nem hittem ki volt Hiro es egy masodeves lany es Hiro megcsokolta....Ez m? Mi jarunk nem? Majd eltuntek. Vampir letemre osszetort a szivem...Halhatatlan vagyok de megis ugy ereztem meghalok, de miert van ez az eros erzes. Sirni akartam sirni es csak sirni.  Befutottam a konyvtarba es nem mentem onnan ki . Egyszer csak csorgott a telom uzenet: "Hol vagy? Varlak . Hiro." Nem akarok talalkozni vele , nem akarok vele beszelni egy napja jottunk ossze es mar megcsal.... Sirtam es ennel rosszabb hogy feltem a kepesegem elore tor. A fejem az asztalra tettem es sirtam. Egyszer zajra lettem figyelmes:
  -Mika miert nem valaszolsz az uzenetre tudod,hogy aggodtam.-mondta Hiro.
  -Aggodtal? Van baratnod.-mondtam.
  -Igen te.-mondta nevetve.
  -Nem rajtam kivul, sot en nem is vagyok a baratnod.-mondtam.
  -De vele mar szakitottam. -mondta.
  -Megcsokoltad.-mondtam.-A teton megcsokoltad.

  -Azert mert nem szakitott mig meg nem tettem.
  -Eleg furcsa megcsokolni valakit akivel szakitasz.-mondtam.-Es amugy a diszed.-megnezi.-Pont olyen mint a baratnode nem?-mondtam.
  -Azert hordom mert rad emlekeztet nem emlekszel.-vette ki a telojat es mutatta-Te vartad meg.-mutatta a karjat a macinak. -Amikor kozep iskolas lettel.:
"A konyvtarba epp az "Eg" konyvet neztem amikor megcsorrent egy telefon. Neztem a sorok kozott amikor a foldon megakadt a szemem egy kek telfonon. Eloszor gondolkoztam vegyem fel vagy ne vegul felvettem:
  -Igen?-kerdeztem bele.
  -Ki vagy?-kerdezte egy hang.
  -Mika....Tahara Mika. -mondtam ki felenken.
  -Hol vagy?-kerdezte.
  -A konyvtarba.-mondtam.
  -Rendben. Ez az en telefonom, nem varna meg mejek most es elveszem.-mondta.
  -De...en haza kell mennem.-mondtam.
  -Akkor rakd valahova ahol nem lopjak el.-mondta.
  -Ahol nem lopjak el?-indultam vissza.
  -Egy kedvenc konyv melle barhova.-mondta. Meglattam a konyvet amit neztem.
  -A legnagyobb konyves szekreny , masodik polcara.-mondtam.
  -Rendben.-mondta es mar le is rakta.
Epp elakartam rakni amikor eszre vettem,hogy egyik karja elvan szakadva. Igy hat vettem a tut es a cernat es elkezdtem varni ,de megszurtam az ujjam . Vegul befejezve felraktam a polcra :
  -Remelem megtalal teged.-simogattam meg a kis macit."
Emlekszem ekkor meg ember voltam , es most amikor masodszor varrtam meg mar nem voltam ember. 

  -Emlekszel?-kerdezte. Bolintottam.-Megbocsajtasz?
Alltam egy kicsit. Mit mondjak? Ekkor lepett hozzam elvette telojat es mutatta,hogy kitorli Saki szamat:

  -Rendben van?-kerdezte. 
  -Egyelore.-mondtam ki.
Lassan indultunk haza es minden rendben lett. Masnap indultam az suliba Hiroval:
  -Mika! Van pasija.-hallottam meg baratnoim hangjat.
  -Itt vagyunk.-erkeztunk meg.
  -Koszonom.-mondtam es elvettem taskam.
Bementunk a suliba , ott akartam odaadni egy kis ajandekot .
  -Hiro?-de megerkeztek a baratai es inkabb vissza raktam.
  -Akkor egyutt mejunk haza?-fordult felem Hiro.
  -Aha.-mondtam.
Elmentek es ekkor jelentek meg Ayaek:
  -He! Mika halltottunk,hogy  Hiroval kezdtel jarni.-mondta Aya.
  -Igen.-mondtam.
  -Csinaljunk egy dupla randit.-mondta Nozomu.
  -Ezt szeretem.-mondta Aya es megcsokoltak egymast.
Majd elindultunk az osztalyba. Mindenki rolam beszelt, olyanokat,hogy  Hiro es en kulonbozunk, a masodevest csaj miattam dobta. Es meg Sakival is talalkoztam. Az orak hamar leteltek. Meg Hiroekat is lattam probalni. Majd lassan mentunk haza:
  -Sajnalom elhuzodott.-mondta Hiro.

  -Nem baj.-mondtam.
Es itt volt az do a zsebebe raktam a macit es egy levelet , majd amikor eszre vette az ingjet fogdtam meg:
  -Itt jo lesz , apam  mindajart itthon lesz.-mondtam.
  -Ja...ertem.-mondta.
  -Bye bye.-mondtam es elindultam.
De ekkor megnem tudtam mas szerelmet rakom tonkre. Saki jelent meg elottem es vittek el. 
  -Mondd,hogy tudtad elcsavarni Hiro fejet?-kerdezte Saki.
  -En...-de egyik srac meg utotte a falat.
  -Te nem vagy melto ra.-mondta Saki.
A masik srac lelokott es bele vagtam a karom uvegbe majd ram tamadtak. Vampir voltam de nem tehettem amit akartam ,de egy dolgot ereztem egyik vampir volt. ...

Hiro:

Epp haza fele tartottam amikor valami zorgott. Megalltam es egy kis macit talatam a foldon. A zsebembe volt egy level is nekem. Kinyitottam " Megse szeretnem ha a telefondiszed olyan lenne mint a volt baratnode, inkabb legyen mint az enyem." 
Boldgan emeltem fel es neztem meg. Majd dontessel indultam vissza. Amikor a dombra ertem felelemmel vettem eszre Mika cuccai a foldon voltak. Leverve biciklim futottam es kerestem mikor egy ilyen regebb sikatorba ertem:
  -Mika!-kialtottam.
  -Hiro!-hallottam meg mika hangjat.
De amit lattam az szornyubb volt. Mika a foldon es ket pasa rajta. 
  -Idiotak!-kialtottam es futottam oda.
 Levertem az egiyket rola majd verekedni kezdtem a tobbivel is:
  -Ne erjetek az en Mikamhoz.-mondtam.
Majd ujra megutottem az egyiket.
  -Meg akarsz dogleni?-futott az egyik felem.
En hazba rugtam majd felallitva Mikat :
  -Menj hozzank en is jovok.-mondtam bolintott majd szaladni kezdett.
 Korbe neztem es kit lattam:
  -Saki...-mondtam .
Mergembe megfogtam es vittem magammal.

Mika:

Hiro szobajaba sirtam, nem tudom miert, de feltettem Hirot, hogy tudta egy vampirt megverni? Nem az nem lehet. Ekkor bejott az a fiatal no:
  -Szia Minako vagyok Hiro novere.-jott mellem.-Mutasd a sebed.

Reszketve akartam lehuzni a bluzom, ezt o is eszre vette megfogta kezem:
  -Mika, Hironak sok baratnoje volt, de te vagy az elso igazi baratnoje. Hiro mindig megfog vedni. -mondta.
Ekkor nyilt az ajto es Saki es Hiro jott, be mondjukHiro meglokte Sakit aki foldre esett. En felelmemben nem tudom miert de felalltam. Vampir voltam es feltem de nem tudom mitol.
  -O utasitotta oket ugye?...Mika mit tegyek, ha akarod megolom ot.-mondta Hiro.
Raztam a fejem:
  -Ne,...nem akarlak elvesziteni.-mondtam . Hiro ram figyelt majd felemelve a foldrol megakarta utni de Minako megallitotta.

  -Egy utestol nem fog felrallni.-mondta.
Hiro felre lokte majd hozzam jott es atolelt. Minako vette az ollot:
  -Ugye tudod mi a tetted kovetkezmenye?-majd levagta Saki hajat.
Hiro haza kisert majd a szuleimtol bocsanatot kert es itt vege volt egyelore a napnak amikor este uzenetet kaptam, imseretlen szam " Felsz? Tolem. Tudom erzem..." Ki az????....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...