2014. október 3., péntek

1.reszElso erzes


1.resz Elso erzes 

Mika:

Uj elet ez jellemez engem . Orommel fordultam-e az uj elethez? Hat nem. Nekem ez tul sok volt, hisz en egy....vampir vagyok. Tekintetem vorosodik amikor a KIN-t a kepesegem hasznalom es amikor verre vagyom. Egyetlen egy ember tudja mi vagyok az a baratnom Aya. . Tahara Mika vagyok most kezdem az elso evet. Csak remelem ,hogy kibirom az emberek kozott. A suli kezdet mint mindig beszed, az osztalyok bemutatasa majd az osztaly szerencsemre egy osztalybakerultem a yobbiekkel. Aya egy folytaba engem nezett , es valahanyszor elmondtam,hogy jol vagyok koszi. 
Masnap reggel frissen ebredtem fel es indultam suliba. Amint megerkeztem Aya mar vart:
  -Szia Mika.-koszont.-Hogy vagy?
  -Szia, jol.-mondtam.
Amiota atvaltoztam minidg ez az elso kerdese. . Egy ejszaka volt egyedul mentem haza Aya-tol amikor valami megtamadott es atvaltozatott azota se tudom miert tette csak az arcara emlekszem. 
Elindultunk Aya-val az osztalyba hol a tobbiek mar vartak. . 
  -Sziasztok!-koszontunk mind egyszerre majd nevetni kezdtunk.
  -Na mi tortent veletek a nyaron?-kerdezte Manami.
  -Semmi kulonos. Veletek?-kerdeztem , bar sok minden tortent.
  -Kepzeljetek tudjatok az 1-D osztalyba van Nozomu , nyaron talalkoztam vele es....megcsokoltuk egymast.-mondta Aya es mindenki tobbenten nezte.
  -Tenleg?-kerdezrdezte  Hana.
  -Igen ,majd az ebedlobe megmutatom.-mondta es bejott az osztalyfonok Misono.
Az ora hamar lejart. Epp a szokasos "Az ej kiralya" konyvet olvastam,mivel mostanaba kutatok a vampirok utan . Na mindegy szoval epp olvastam amikor valakinek mentem es a konyv kiesett a kezembol:
  -S...sajnalom.-mondtam es ekkor lattam meg ot kinek haja szoke, nem is hidrogen szoke haj es barna szemek. elveztem es csak neztem.Egyszerre hajoltunk le a konyvemert majd ossze ert kezunk.
  -Semm...semmi baj. En se figyeltem.-mondta es elindult .
Ismeros volt de nem jutott eszembe ....megvan Sakurai Hiroki (vagy nekem Hiro) . Bar nem vagyunk baratok egy suliba jartunk altalanosba is es itt minden lanyrola almodozik bar en....en eddig nem almondtam rajta mert csak tavolrol lattam de most...Felejtsd el Mika! Elindultam az osztalyba. Lassan veget ert es mentunk az ebedlobe. Ahogy beertunk Aya mar kereste is a sracot a szemevel:
  -Ott!-kialtott.
  -Aya.-mondtam hisz mindenki ide nezett.
Leultunk az asztalhoz. Mindenki minket nezett , mivel a suliba mi vagyok a nepszeru csajok es Hiroki es bandaja a masik nepszru banda. 
  -Nezettek ezt meg...-mondta Aya es elindult Nozomu fele. 
a kovetkezo percbe az ok asztaluknal volt par lepesseles Nozomu oda ment majd megcsokolta. Majd Aya mosollyal arcan jott vissza. Aya fcsegte a boldogsagot mikozben en az ajto fele neztem es ekkor jott be Hiro es eloszor szurt ki a tomegbol majd a fiukhoz ment. Mi van velem? 
Majd lassan utolso ora lett ujra az oszival :
  -A torna ora egyutt lesz a D-ekkel. .-mondta . 
Holnap lesz tesim akkoe ....Hiroval lesz....Valahogy turtoztetnem kell majd ,hogy ne fussak vampirsebeseggel szerenecsere ezt lehet..Veget erve az ora elindultam ki a sulibol epp akkor indulta el Hiro is . Miert erzek igy? Eleg!Haza erve bementem a szobamba es az agyra fekudtem. ez meg milyen erzes? En nem akarom ezt az erzest. ...

Hiro:

Bar a suli unalmas egyfelol mokas. A baratok, a banda. Enekes es gitaros vagyok es fiu bandaban. Sakurai Hiroki vagyok,vagy a baratoknak Hiro . a suli kezdes unalmas volt. Amint az elso orak is lejartak es a fejembol kigondolva indutam el ekkor utkoztem valakibe . Ekkor lattam meg barna szemeit , csodas volt. A konyvert egyszerre nyultunk le es ert ossze kezunk. Bizsergest ereztem ., tudtam ki az egy reszrol altalanosba is egyutt jartunk masodszor Nozomunak az alitolagos baratnoje Aya sokat meselt rola Tahara Mika. En indultamel eloszor de nem birtam es meg egyszer ra neztem. Az ebedlobe ot lattam meg eloszor es o is engem nezett. Mosolyogva indultam el a fiuk fele:
  -Na Hiro benne vagy?-kerdez Nozomu .
  -Tudnom kene miben?-kerdeztem.
  -Holnap randizok Ayaval gondoltam te is johetnel?-nezett ram.
  -Es en egyedul mit csinaljak?-kerdeztem.
  -Megmondom hozza o is az egyik baratnojet.-mondta.
  -Rendben.-mondtam.
Mi lesz holnap?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...