2014. október 20., hétfő

11.resz Egymassal kozel,de megis tavol

11.resz Egymassal kozel,de megis tavol.

Mika:

Mar lassan 2 het telt el amiot nem jarok suliba. Hiro minden nap eljott de sose beszelt velem,vagy max egy kicsit de az is csak szia es pa volt. Ma mar mejek suliba, ugy erzem eleg eros tudok lenni hogy szembe nezzek Hiroval . Reggel frissen ebredtem fel. Elindultam suliba az uton Ayaval talalkoztam:
  -Mika!-kialtott.
  -Jo reggelt! -mondtam.
  -Minde rendben?-kerdezte.
  -Hat persze.-mondtam.
Megerkeztunk a suliba hol Aya Nozomuhoz vitt ahol ki volt? Hiro. Amint meglatott mosolygott:
  -Sziasztok!-koszont Aya.
  -Sziasztok!-koszontem.
  -Sziasztok!-koszontek.
  -Meddig vagytok?-kerdezte Aya.
  -2.-mondta Nozomu.
  -Mi 1.-mondta es meglepodtem. 
  -De mi is...-de kozbe szolt.
  -Alitolag az angol tanar nincs a suliba szoval nem lesz orank.-mondta.
  -De jo!-mondtam.
Ekkor megcsorrent a telom:
  -Halo?-kerdeztem .
  -Szia Mika.-koszont Aguri.
  -Szia mit akarsz?-kerdeztem.
  -Na csak nem rossz kedved van?!-kerdezte.
  -Ne viccelodj hanem mondd.-mondtam.
  -Beszelhetnenk?-kerdezte.
  -A suliba vagyok miert?-kerdeztem.
  -Hanyig vagy?-kerdezte.
  -1.-mondtam.
  -A konyvtarba talalkozunk.
  -A konyvtarba?-de erre mar lerakta.
Aguri! Elindultunk a osztalyok fele. Aya megkert hadd mondja el Nozomunak a titkom, mintha az o titka lenne, de beleegyeztem. Ma az utolso ora utan beszelunk vele. Az orak unalmasak voltak, Hiro egyszer se probalkozott. Az utolso oran azok osztalyuknal voltunk:
  -Na mi van?-Hiro is ott volt.
  -Nozomu gyertek velunk.-mondtam es elindultam a tetore.
Amint felertek Hiro ram nezett tudta mi kovetkezik:
  -Nozomu en...-nem tudtam hogy mondjam el. 
De ekkor eszembe jutott .
  -En vampir vagyok.-mondtam ki es a szem fogaimat kivicsoritottam.
  -Hahaha! Nagyon vicces.-mondta.
  -Nozomu ez...-de Aya helyett en fejeztem be.
  -Nem vicc.-mondtam.
  -Nem a vampirok azok nem leteznek.-mondta.
  -De igen Aya es...Hiro is tudja.-mondtam.
  -Ez...-de nem vart reakcio lett a vegen.- Szuper! Gyors es eros vagy? Es a nap?-kerdezte.
Elnevettem magam.
  -Igen es igen, es a naptol ettol a nyaklanctol vedd meg. Nem egek el, sem villagitok ha ez rajtam van. 
  -De szep meg sose mutattad.-mondta Aya.
  -Mert nem szabad levennem napkor.-mondtam.
  -Ertem de akkor is.-mondta.
  -Nozomu nem mondhatod el senkinek.-mondtam.-Bizhatok benned?
  -Igen.-mondta.
Ekkor Tsukiko jelent meg. 
  -Mika , beszelnunk kell sies..-mondta es eltunt.
  -O is...-kezdte el Nozomu.
  -Igen vampir volt. De most mennem kell.
Elindultam a konyvtarba de ekkor nem hittem hallgatoznak is.

Hiro:

Egy felol ertettem hogy Aya megkerte mondja el Mika Nozomunak titkot, de akkor en mikor tudhattam volna meg? De most nem ertem. Vajon mit beszelhetnek:
  -Hiro ezert szakitottatok?-kerdezte Nozomu.
  -O szakitott mert felt .-mondtam es elnevette magat de Aya megutotte.
  -Nem tudod milyen Mikanak. Elejetol tudtam amiutan megtortent szolt nekem, ott voltam a 3 napi fajdalmaval , az atvaltozaskor , minden kinjaba ott voltam.-mondta.
  -Akkor menjunk hallgassuk meg mit beszelnek.-indult el Nozomu.
  -Megorultel.-mondta Aya.-Mika lehet nem bant de Aguri o eleg kegyetlen.-mondta.

Ekkor jutott eszembe Aguri kepe. 
  -Menjunk indultam el.
A konyvtar ajtajaba allva hallgatoztunk:
  -Na mi van?-kerdezte Mika.
  -Te elmondtad annak a pirszinges sracnak.-kezdte Aguri.
  -Es mi van?-kerdezte Mika.-Amugy is az en felelosegem.

  -A teied? M is vampirok vagyunk , ha lebuksz mi is lebukunk. Van fogalmad errol?-kerdezte Aguri.
  -Mondd el miert hivtal.-kovetelte Mika.
  -Amon tudjuk kinek dolgozik. -mondta Aguri.
  -Eddig is tudtam. Nazamiko.-mondta Mika.
  -Te tudod ki ez?-kerdezte.
  -Amon fonoke.-mondta Mika.
  -Te idiota, o a vampirok vezetoje.-mondta Aguri.
  -Vezetoje?-kerdezte Mika.-De miert en kellek neki.
  -Mert van kepesegged, nagyon ritka ha egy vampirnak kepesege van. Ezert kellesz neki,megakar olni.-mondta ki a lehetetlen szavakat.-Harcra keszul ellened.
  -Es akkor harcolok.-mondta Mika.
  -De kell egy csapat itt csak harman vagyunk. Nazamikojek meg vegy 50-en lesznek.
  -Akkor mi is beszallunk.-mentem be.
  -Egy fenet!-mondta Mika.
  -Ha rolad van szo akkor en is benne vagyok.-mondtam.
  -Rolam van szo de nincs semmi kozod hozzam.-mondta.
  -De igen mert szeretlek es te is.-mondtam.
  -Eleg .!-mondta Aguri.-Ha is benne lennenk emberek vagytok.-mondta.
  -Fel lehetne kesziteni oket?-mondta Tsukiko.
  -Es ki keszitene fel?-kerdezte Aguri.
  -En.-mondta Mika.
Boldog voltam es hatha nem sokara ujra egyutt leszunk.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...