2014. november 9., vasárnap

14.resz Az elso szabaly

14.resz A elso szabaly

Mika:

Aya es Nozomuval indultunk fel Hiro utan. Szerencse meg nem tortent semmi csak  a ket fiu egymassal szembe allt :
  -Nahat Mika baratja vegre megtisztel ra is figyelni?!-tette hozza gunyosan Tatsuya.
  -Mit beszelsz te szemet!-kialtott ra Hiro.-Hogy erted hogy vegre? Eddig is itt voltam vele es leszek.-mondta hatra nezve .
  -Persze ...-mondta nyugodtan.
Ekkor Hiro kozeledett fele es megfogta a ingjetol .
Odafutottam emberi tempoba es Hiro karjara tettem a kezem.:
  -Hiro..-mondtam.
  -Megcsokoltad a baratnomet...-mondta mergesen.-Ezert meg kell fizess.-mondta de mielott barmit is tett volna megereztem egy vampirnak a szagjat rogton reagaltam es most mar az erom hasznalva Hirot es Tatsuyat hatam moge raktam :
  -Mika...-hallottam meg Tatsuya hangjat. 
De nem erdekelt ekkor megjelent egy vampir ket tarssal:
  -Orulok hogy ujra talalkozunk Mika.-mondta a kozepen levo vampir vicsirtva fogait es rogton rajottem ki.
  -Amon...-mondtam ki annak a nevet aki ezt tette velem.
  -Hat felismersz...-mondta es osszecsata a tanyeret.
  -Teged addig nem felejtelek el amig nem latlak holtan.-mondtam.
  -Vigyaz mert megijeszted a barataid.-hatra neztem ahol Tatsuya ertetlenul nezett.
  -Vigyetek el innen Tatsuyat.-mondtam.
  -De...-kezdte volna Hiro.
  -Ti is menjetek el.-mondtam.
  -De...-megint kozbe szoltam.
  -Hiro! Menj el!-kialtottam.
Elindultak de ekkor...:
  -Azt nem hinnem.-a ket vampir megallt elottuk es meg ketten jottek majd mind a negyuket megofgtak.
  -Engedd el!-kiabaltam ra.
  -Es ha nem?-kerdezte .
  -Engedd el...-mondtam es voros lett a szemem.
  -O szoval arra gondolsz.-mondta es nekem tamadt.
Persze nem hagytam magam es megallitottam. Majd a KIN-t hasznalva a foldre esett:
  -Erosebbnek gondoltalak. -mondtam.
  -Ne becsulj ala kedves.-mondta.
Es felalllt en meg hatra estem:
  -Hogy...-de kozbe szolt.
  -En alkottalak dragam.-mondta es kozeledett felem de en nem tudtam mozdulni.
  -MI?-elnevette magat.
  -Nem tudsz mozdulni? Tetszik?Ez a kepessegem.-mondta.
Majd hozzam ert es megerintette az arcom:
  -De kar hogy neki kell vigyelek pedig jol el mulatnank az idot.-mondta.
  -Eressz el!-mondtam neki.
  -Mint egy macska, nem is csodalom hogy hires vagy a suliba , es a baratod egy szerelonek a fia.-mondta es elindult Hiro fele.
  -Ha bantani mered 2 madosperc alatt meghalsz.-modtam.
  -En nem ott feltenem.-pattintott majd a kovetkezo percbe meg harom vampir jelent meg.
Ketto lefogott es az egyik elem allt:
  -Mika...Most meghalsz.-mondta ki Amon.
  -De nem kellek?-kerdeztem.
  -Csak neki kellesz engem nem erdekel a sorosd.-mondta.
  -NE!-kialtott Hiro es ekkor megjelent Aguri es Tsukiko.
  -Aguri Mikat.-mondta Tsukiko es lefogtaka tobbi vampirt aki fogott..
  -Mika...terjeszd ki a keppeseged.-mondta Aguri.

  -Nem akarlak bantani.-mondtam.
  -Nem fogod az embereket ...-mondta Tsukiko.
  -De titeket se.
  -Nem baj csak tedd meg.-mondta Aguri.
Lehunytam szemem es kiterjesztettem a kint es minden vampir a foldon hevert:
  -Mika...-akart hozzam futni Hiro de megallitotta Tsukiko.

  -Ha kozelbe mesz te is szenvedni fogsz es hiddel nem akarja.-mondta.-Menjeketek.
  -Nem hagyom itt Mikat.-mondta Hiro.
  -Hulye ember Mika titeket akar vedni.-mondta Aguri.
Es az utolso erejvel hasznalva a kepesseget ami hogy barmi targyat fel tud emelni , Hiroekat is felemelte es kidobata az ajton szo szoros ertelmebe.
Amon felallt majd elindult :
  -Meg talalkozunk Mika.-mondta.-De ne felejtsd a szabalyokat.-mondta es eltunt.
A foldre zuhantam annyit tartottam az erom:
  -Mika!-kialtott Tsukiko.
  -Vidd el.-mondta Aguri.
  -Es te?-kerdezte .-
  -Kitrolom a kis srac emlekeit.-mondta.
Tatsuyara gondolt. Majd Tukiko felveve elszokott velem. Remelem nem jon vissza ide mar...

Hiro:

Mergesen alltam fel amikor foldet ertem. Hogy dobhat ki csak ugy? De amikor kinyitottam az ajtot egyedul Aguri volt ott:
  -Mika?-neztem korul.

  -Biztonsagos helyen.-mondta.
  -Hol van?-kerdeztem.
  -En helyedben nem packaznak egy vampirral.-mondta.
  -Es akkor te miert vagy itt?-kerdeztem.
  -Hogy az ember fiunak toroljem ki az emlekeit.-mondta Tatsuyara mutatva.
  -Nekem de miert?-kerdezte Tatsuya.
  -Mert eleg ha 3 ember tudja.-mondta majd megfogva melyen szembe nezett es semmi...
  -Ennyi?-kerdeztem.
  -Miert mit hiszel kantalok egy varazslatot vagy mit?-kerdezte Aguri.
  -Nem de...-de kozvbe szolt.
  -Most mennem kell.-mondta es leszokott a tetorol.
Ekkor Tatsuya felalllt:
  -Mi tortnet?-kerdezte .
  -Tatsuya hagyd beken a csajom.-mondtam majd lementem.
Hamar vege lett az oraknak es en elindultam Mikahoz de amikor oda ertem:
  -Sajnalom de Mika nincs itthon.-mondta a novere.
  -Koszonom.
Elindultam vissza. Akkor vajon nem ert haza? Vagy elvittek? Nem az nem lehet hogy elvigyek biztos nem hagyott volna itt. Futva mentem haza . amint hazaertem bementem a szobamba es megcsengettem. de semmmi. Aggodni kezdtem es inkabb lementem ujra de :
  -Hiro nem mesz sehova.-mondta noverem.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Azt mondtam nem mesz sehova.-mondta.
  -Miota parancsolsz nekem?-kerdeztem.
De ekkor...
  -O nem de en igen.-mondta apam.
Ertetlenul neztem rajuk:
  -De miert?-kerdeztem.
  -Nincs vita itt maradsz.
Felmentem a szobamba es lefekudtem. Mi utott belejuk...?................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...