2014. november 15., szombat

17.resz Bucsu pillanata

17.resz Bucsu pillanata:

Hiro:

Orak utan siettem a konyvtarba ahol Mika mar vart. Az ujan levo gyurut forgatta ez nezte. :
  -Szia...-megcsokoltam.
  -Szia.-mondta.
Leultem melle majd csendben ultunk:
  -Hiro ha eltunnek akkor te osszejonnel Sakival?-kerdezte. Elkezdtem nevetni.

  -Te ostoba sose foglak elengedni.-mondtam es osszeborzoltam a hajat.

Mosolyogva rendezte el a hajat. Furcsaltam a kerdeset.
  -Hiro legy boldog.-mondtam.
  -Az vagyok ha veled vagyok. 
Megcsokoltam. Eppen felallt amikor a karjan apolo felcsuszott es meglattam a mely sebet rogton megfogtam:
  -Ki tette ezt veled?-kerdeztem.
  -Nem mindegy!-kiabalta.

  -Mika nem mindegy mond meg ki bantott.-mondtam.
  -Nem erdekes amugy se tudnad megolni ...mert o vampir...-mondta ki.
Ra neztem de o futni kezdett. Aya bejott hozzam:
  -Mika?-kerdezte.
  -Most futott el.-mondtam.
  -Nem!-kialtotta.
  -Mi tortent? -kerdeztem.
  -Mika el akat menni.-mondta.
Futott ki es en utana. A teton megallt Mika a szelen:
  -Mika!-kialtottam. 
  -Hiro ez nem abszurd. Hazudtam neked es te megis itt vagy.-mondta a foldte nezve.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Azt mondtam boldogok leszunk de megse.-mondta -Hazudtam ...
  -Mit akarsz tenni?-kerdeztem.
  -Elmejek...Agurival es Tsukikoval.-mondta.

  -Miert?-kerdeztem.
  -Mert itt mindenkit veszelybe sodork mar a szuleim is tudjak!-mondta.
  -Mika kerlek ...-de kozbe szolt.
  -Hiro szeretlek kerlek legy boldog.-mondta es leszokott a tetorol.
Sietve futottam oda de mar nem volt ott:
  -Mi tortent?-kerdezte Aya.
  -Elment....

Mika:

Bar legszivesebben sirtam volna megis erosnek mutattam magam. amint beertem Aguri hazaba Tuskikoval talaltal magam:
  -Mika?....-nezett ram.
  -Mit tegyek?-oletem meg.
  -Mika ha egy vampir beleszert valakibe az nem olyan szerelme az tobb mint egy szerelme az egy elvalathatatlan kotelek.-mondta.
  -Ezt honna tudod?-kerdeztem.
  -Mert tudom mi az erzes.-mondta.
Osszepakoltunk majd elkoszontem a regi eletemet es nemsokara koszontem az ujat. Mindent magam utan hagyva, baratok, csalad es szerelem. Ez egy olyan dolog ami nem kivanok senkivel az erzes majd megolt. Es sose ereztem meg ilyent . Vajon Hiro hogy fogja ezt felemeszteni? Es mi lesz meg itt? A tanacs mit fog mondani? Es Amon ? Minden uj lesz nekem ? Vagy megmarad a regi eletem ? Es meg talalkozok Hiroval? Ezt csak a kovetkezo reszekbe tudhatjatok meg. De azelott mielott vege lenne meg egy kicsit  huzzom az idot.... Aguri epp hogy a repterre ertunk felszalltunk az elso gepre amely Portugaliaba vezetett es elindultunk az utazas tobb ora volt de megse faradtam  el. Amint megerkeztunk Tsukiko regi hazaba mentunk. Egy ideig itt lakott de ahogy Agurival talalkozott eljott innen. Lehet itt van meg a baratja is? 
  -Vegre itthon. Nem igaz Tsukiko?-kerdezte Aguri.
  -De .-mondta es nezte a foldet. 
Felemant a szobajaba . 
  -Aguri elmennel egy kicsit?-kerdeztem.
  -O! Csajos beszelgetes hat persze.-mondta es mar ott sem volt.
Elindultam a szoabab es bekopogtam. Tsukiko letorolve a konnyeit allt fel:
  -Mika ?-nezett ram.
  -Meselj mi  tortent?-kerdeztem.
  -Mielott Agurival talalkozhattam volna , volt egy baratom akit nagyon szerettem de meghalt miattam. Mika azert akartalak elhozni mert nem akartam hogy te is azt erezd azt amit en.-mondta. 
  -Sajnalom.-mondtam.
  -Mika nem tudod milyen erzes ha megtudod hogy miattad halt meg.-mondta konnyes szemekkel.
  -Azert jottem el innen mert fajt az emleke.-mondta.
  -Nem lesz semmi baj...-oleltem at.
Tudom mit erez en se tudnam ezt kibirni ha tudnam miattam hal meg Hiro. Ezert is jottem el....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...