2023. február 20., hétfő

The Ancient Magus' Bride



The Ancient Magus' Bride

Részek száma: 24
Műfaj: fantázia, természetfeletti, mágia

Történet:
Hitaro Chise fiatalkora nagy részét nélkülőzésbe és sorozatos fájdalomba élte, miközben a család, szeretet fogalma teljesen ismertlen, felfoghatatlan számára. Van egy különös képessége, lát természetfeletti lényeket, ez igen megterhelő számár és azok a rosszálló pillantások, amiket kap környezetétől. Már ott tart, hogy mindent felad, amikor valaki megjelenik előtte és ajánlatot tesz, hogyha nincs szüksége az életére, akkor akár el is adhatná azt. Ez a bizonyos rabszolga vásár, amin ő  a főatrakció és elég sokan is licitálnak rá, sorsdöntő találkozás helyszine lesz, ami miatt egész élete meg fog változni. Elias, egy szörnykoponya fejű mágus, sok pénzt fizet érte és hazaviszi. De nem azért vette meg, hogy rabszolgát csináljon belőle, hanem hogy tanítsa, ugyanis észreveszi, hogy valamiféle mágikus erőt birtokol a lány.  Így tanítványává fogadja, majd később mennyasszonyává. A lányt nem igazán érdekli, ha kihasználja, hiszen ő az első személy aki befogadja, segít neki és hozzá szól, kedvesen, eképpen esze ágába sincs elhagynia. Küldetésekre jár Elias-al, új dolgokat tanul, ismer meg és új személyeket is. Chise élete Elias által jobbra fordul és teljesebbé. 

Vélemény:
A történet igen összetett,  érdekes és maga a látvány világ csodaszép. A mágia, mágikus jellegzetességet szerintem jól hozza, engem igazán megragadott ez a fantázia világ. Elég mély érzelmeket kutat fel és szerintem jól be is mutatja, hogy tényleg mennyit is jelent valaki számára a szeretet, az, hogy valaki legyen magad mellett, még akkor is ha fantázia világba játszodik. Tehát a történet, megfogja az embert és a karakterekhez is egész könnyen közel kerül. Nekem személy szerint, Ruth a kedvenc karakterem, nem is tudnék megfogalmazni valami okot, egyszerűen megfogott, ahogy első pillanatuk kezdve, ott van Chise számára és segíti. A karakterek szerethetőek, jól megvannak formálva. Emlékszem először nem vonzott a borítóképe, nem tagadom, Elias miatt, gondoltam milyen horro anime  lehet, majd egy osztálytársam ajánlgatta, hogy nézzem meg, nézzem meg mert nagyon vagány. És valóban igaza is volt! Nem bántam meg, hogy megnéztem. Sőt rájöttem, hogy fölösleges volt Elias-tól és a világától tartanom, hiszen annyira kedves és szerethető karakter lesz. Ahogy mind neki, mind Chise-nek az érzelem világa megváltozik, újakat ismernek, rájössz, hogy milyen aranyosak együtt. Az opening és az ending jó. A rajzolás szerintem szép, erősödnek a színek, sőt szerintem ennek van egy kis sugallata is, hogy az elején eléggé fakok szürke, fehér, fekete, de ahogy haladunk előre és Chise meg a többiek egyre több mindent ismernek meg, ki élénkülnek, narancs, sárga. Én ajánlani tudom, mind azoknak akik elszeretnének kalandozni egy mágikus, természetfeletti világba, környezetbe. Illetve azért is hoztam ezt, mert idén fog megjelenni a második évada. :)  Remélem, ebbe sem kell csalódnom, de az előzetesből eltekintve, hozza a formáját és izgalmas dolgkonak nézhetünk elébe.

Értékelés: 9.50/10

Akit érdekel a második évad előzetese: https://www.youtube.com/watch?v=GL59JHo__wE&ab_channel=CrunchyrollCollection

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...