2023. február 22., szerda

Zero no tsukaima op 2


 

Zero no tsukaima opening 2

I SAY YES


Igent mondok, örökké melletted leszek!
Nincs kétség, nem számít milyen jővő tesztel minket.

Ah, a sorsszerű vénetlen találkozásunk
Eljött, amikor meghallottam a hangodat.
Igen, még akkor is ha nehézségekkel vagyunk sújtva
Ha veled vagyok, bármit legyőzhetünk.

Tudok szorongani és tudok izgulni
Még ha a szívverésem nyugodt marad.

MARADJ VELEM, csak megakarlak védeni!
Még akkor is ha távoli országokban születtünk.
IGENT MONDOK, örökké melletted leszek!
Bármilyen jövő is legyen, fordítsunk reménnyé, örökké.

Ah, például akkor is ha ez a szerelem csupán egy varázslat
Ennek a bűbájnak, örökké kell tartania.
Igen, soha nem akarok visszatérni arra a távoli napra
Amikor még találkoznom kellett veled.

Komoly vagyok és pimasz
Még ha a szívem néha  hevesen dobog is.

MARADJ VELEM, gyerünk, ne hagyj egyedül!
Mivel a találkozásunk csodának tűnik.
IGENT MONDOK, mindig támogatni akarlak!
Még ha az idő megváltoztatja körülöttünk a tájat, örökké.

Hamisítok erőt és lehetek gyáva,
Még akkor is ha a szívverésem nyugodt marad.

MARADJ VELEM, csak megakarlak védeni!
Még akkor is ha távoli országokban születtünk.
MARADJ VELEM, gyerünk, ne hagyj egyedül!
Mivel a találkozásunk csodának tűnik.
IGENT MONDOK, örökké melletted leszek!
Bármilyen jövő is legyen, fordítsunk reménnyé, örökké.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...