2023. február 27., hétfő

Zero no tsukaima op 4



Zero no tsukaima opening 4

I'LL BE THERE FOR YOU


Ott leszek neked
Gyere, repüljünk az égen
Tovább egy új világ felé
Jöjj velem!

Kéz a kézben sétálva
Sötétségtől való félelem nélkül folytathassuk
Arra a helyre, amit még senki nem ismer.

Még ha egy viharba keveredünk is az uton
A fény amit a szemedbe látok,
Bátorságot ad, hogy bármilyen kihívással szembe nézzek
Ez egy erő, ami erősebb, bármilyen mágiánál.
Mindig rád fogok gondolni
Ez a szerelem ereje!

És így ott leszek neked
Higyjél a kötelékünkbe
A magányod, az ajkaid, még az éles szemeid is
Mindig oda leszek érted, szeretlek!
Meg fogunk sérülni
De túl lépünk rajta és szívből fogunk nevetni
Jöjj velem!

Újra és újra aggódunk,
Még ha elvesztem is a reményt 
Igen, te hiszel nekem.
Nem minden szorakoztató
Megosztjuk a fájdalmat.
Apránként felnőttem
A kántálásnál erősebb az ima, 
A szívem mélyéről hívott
Ez a szerelem ereje!

Szóval ott leszek neked
Nem fogok vesziteni, ebben biztos vagyok.
Nincs síró arc, nincs mosoly
Te is magányos vagy
Én mindig szeretni foglak
Megígérem.
Nézz előre, álmodj
Elhatároztuk, hogy nem állunk meg
Egy új világban
Jöjj velem!

A jővő megváltoztatható,
Akkor kezdődik, amikor úgy döntünk, hogy
Megteremtjük azt a holnapot, amit akarunk.
Ott leszek neked
Csapkodni fogom a szárnyaimat,
Öröm, bánat, frusztráció
Mindig szeretni foglak!
Mehetünk!
Meg fogunk sérülni
De túl lépünk rajta és szívből fogunk nevetni
Jöjj velem!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...