2015. január 17., szombat

21.resz A halal kuszoben mindketten?

21.resz A halal kuszoben mindketten?

Hiro:

Pillantasom fekete gyemant ugy csillogott, de azok a szemek mintha megigeztek volna. 
  -Rossz volt idejonnod...-mondta.-Kellett volna hallgas a baratnodra...-mondta es ekkor.
Mint egy villmacsapas utott bele a hasmba es en mar nem volt magam.
Mika? Mika?! Mika! 
Hiszem hogy megelsz...

Mika:

Eloszor homalyos volt a kep de majd meglattam elottem Agurit... : 
 -Mi tortent?-pattantam fel.
  -Legyozted Nazamikot.-mondta.- De hogyan?
  -Egy ket dolgot nem tudsz rolam.-mondtam nevetve.
De ekkor eszembe jutott :
  -Aya, Saori , Nozomu es Hiro? Jol vannak?-kerdeztem.
Lehajtotta fejet, majd a szemembe nezett.
  -Minden rendben van. Japanban vannak.-mondta mosolyogva.
De valamilyan okbol nem hittem el. Igy amint magamra hagyott vettem a telefonom es felhivtam Ayat :
  -Mika?! -szolalt bele.
  -Aya... Jol vagytok?-kerdeztem.
  -Hat mi igen de...-de nem fejezte be.
  -De?,...Aya mondd mar el!-kialtottam.
  -Hiroto korhazba van... sulyos az allapota.-mondta.
A telefon kiesett a kezembol es futni kezdtem . 
  -Mika!-kialtott Aguri majd lefogott.
  -Eressz el! Hazudtal nekem,-mondtam neki.
  -Mika...-forditott feleje.-Meg fog halni...-mondta.
  -Hazudsz...!-kialtottam.
  -En nem hazudok.-mondtam.- Egy vampir merge nagyon eros egy halhatallanak.-mondta.
  -Akkor nem fog atvaltozni?
  -Ha a mereg nem harapason keresztul megy vegbe akkor...-de nem fejezhette be mert elfutottam.
A repuloteren nem erdekelt semmi csak egyszeruen felultem a repulorre es indultam Japan fele.
Az eget neztem es a konnyek csak ugy gyultek. amint leszalltunk mindenkit felre lokve az utambol futottam a korhaz fele. Ekkor megcsorrent a telom Aya :
  -Mi tortent?-kerdeztem.
  -Kezd sullyobodni a helyzet hol vagy?-kerdezte.
  -A korhaz fele tartok.-mondtam.
Ekkor meglattam az agyon...
  -Hiro..-megmozgatta a szemet egy kicsit ...-Hiro tarts ki mindjart ott vagyok.-mondtam.
Megis erkeztem es remelem idobe. mint egy orult tortem be a szobaba.
  -Hiro!-futottam hozza.
  -Mika...-fogta meg a vallam a novere.
  -Ez mind az en hibam.-mondtam.
  -Nem az...-mondta.
  -De tudod mi tortent?-kerdeztem.
  -Igen, Saori elmeselte, a szuleink is tudjak mar.-mondta.
  -Es nem feltek?
  -Mika tudjuk hogy nem bantanal.-mondta.
Hirora neztem...
  -Egy esely van...-mondtam es felalltam.
  -Mi?-kerdezte.
  -De nem akartam sose vele megtenni.-mondtam.
  -Csak nem arra gondolsz?-kerdezte.
  -De atvaltoztatni.-mondtam.
  -Ha igy megmentheted az ocsem akkor en melletted allok.-mondta.
  -A szuleitek?-kerdeztem.
  -Ok is ugyan ezt gondolnak.-mondta es kiment.
Hiro fele fordultam. 
  -Remelem nemsokara talalkozunk.-mondtam.
 Ekkor megharaptam. Ver....olyan kulonleges ize volt, de megtudtam allni. De semmi... altalaba 3 napot tart vagy kevesebbet igy varnunk kell.

3 nappal kesobb:

Semmi... Hiro egyszeruen nem reagal... Felek...felek hogy elveszitettem. Konnyek gyultek a szemembe, itt a veg... Hiro...
  -Hiro!-kialtottam egy hidon.-Ha te nem elsz akkor en sem akarok.
Felalltam a hid korlatjara es becsuktam a szemem majd oszpontositottam es....

Aya:

Nagyon sajnalom Mikat. Elveszitett Hirot... Pedig milyen boldogok lehettek volna. Nozomu sem a regi amiota megtudta hogy Hiron mar semmi sem segit. En is sajnalom nagyon... es tudom hogy Mika massal mar nem lehet boldog. 
  -Nahat Mika baratnoje.-hallottam meg egy hangot a hatam mogott.
  -A multkori vampir hogy is hivnak... Izuma.-mondtam.
  -Iruma.-mondta.
  -Ja...-mondtam. -Mit akarsz?
  -Mika... Tudom hogy ujra itt van. Es azt is hogy mi tortent.-mondta korozve.
  -Es?-kerdeztem.
  -Vigyazz Mikara nem veszitheted el a legjobb baratnod...-mondta es megfogta az allam.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Csak tarts szem elott es mondd meg neki hogy szeretem.-mondta es eltunt.
Szereti? De hogyan? Es miert kellene vigyazzak ra de ekkor eszembe jutott. Hirtelen fordultam meg es futottam, es tarcsaztam a szamat de nem vette fel. Mika...
Ahogy a korhazba ertem...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...