2015. január 30., péntek

6.resz Konnyes bucsu?




Szerelmi arnyek

6.resz Konnyes bucsu?


Airi:


Mar megint ez a hulyes felidegesitett. Mintha kilottek volna az agyubol mentem a tuzlepcsohoz :
  -IDIOTA!-kialtottam. .
Ijedten neztem hatra de nem volt ott. Csak szeretnem ha ott lenne... Sho , megint megfordultam :
  -Latni akarom!-kialtottam es ekkor..
  -Kit akarsz latni?- jelent meg hirtelen Sho.
  -En...en...-kerestem a szavakat.
  -Royamat?-kerdezte.
  -Igen...-azudtam.
  -Esetleg ma delutan gyere atviszlek. Holnaputan haza is megy.-mondta megfordulva de a szembe lattam a szomorusagot.
  -Reg nem lattalak?-tereltem a temat.
  -Igen...tudod itt volt Royama es...valamit elkellett vegeznunk.-mondta.
  -Ertem...-mondtam es lehajtottam a fejem.
  -Akkor suli utan talalkozunk.-mondta es elment.
Egy kicsit megkonyebbultem hogy lathattam. De egy erzes nem valtozott , mi van Jun-nal?  
Az orak vegen Sho mar vart. Mosolyogva indultunk Royama hazahoz. Az ut csendesen telt. Amikor megerkeztunk :
  -Nezd ki jott hozzad?!-mondta mosolyogva Sho , Royamanak.
  -Szia...-olelt meg Royama.
  -Szia.-koszontem.
  -En mejeke es beszelek Mr.Sofu-val.-mondta Sho es mosolyogva elment.
  -Tenleg elmesz?-kerdeztem.
  -Igen, ezeket azert pakolom mert elore kuldom.-mondta.
  -Es akkor mi lesz Sho-val?-kerdeztem.
Elmosoylodott. :
  -Szerintem lesz itt olyan is aki vigyazz ra.-mondta es ugy ereztem ram erti.-Tudod azt sose feledd el hogy halgass a szivedre... Az mond neked mindig igazat.
  - De...-de kozbe szolt.
  -Tudod Sho-nak van egy sajat helye, egy park , amibe tobb meteres posztereim vannak, kint az utcan ha szomoru altalaba oda mejen.-mondta.
  -Mivel gyozhetlek meg hogy maradj?-kerdeztem.
Nem akartam hogy Sho szomoru legyen. 
  -Nagyon aranyos vagy, de en mar eldontottem.
 Ekkor olyat tettem amit meg soha. Leterdeltem :
  -Kerlek ne menj el! Sho nagyons zomoru lenne. Nem tudod elkepzelni ogy ogy beszel rolad amikor elvagy menve, vagy amikor azt mondtad haza jossz. Es most amikro azt mondtad elmesz... nem lattad milyen sozmoru volt...-mondta konyorogve
Mosoylogva terdeltem le hozzam :
  -En mar eldontottem...ez az en utam.. nem lesz semmi baj.-mondta.
Mar a szememim konnyesek voltak.. de nem erdekelt. 
  -Koszonom.-mondtam es kimentem.
Az ajtoba hirtelen megijsztettek :
  -Ki kert meg ra...-jelent meg Sho.
  -MI?-kerdeztem.
  -Ki kert meg ra hogy konyorogj!-kialtotta .
  -En...en...-de nem tudtam semmit sem mondani.
  -Tobbet ne avatkozz az eletembe.!-kialtotta. -Tunj el!
Szemei tele voltak haraggal, meg sosem lattam ezt a Sho-t. Sirva futottam el. Hazaerve sirva doltem az agyra. Nem bantam meg mit tettem, de megis sose lattam igy Sho-t.
Lassan ujra elkezdtem setalni. Es nem tudom hogy de megerkeztem egy parkba, de nem akermilyen parkba Ebbe a parkba hatalmas kepek voltak Sofu Royamaval. :
  "- Tudod Sho-nak van egy sajat helye, egy park, amibe tobb meretes posztereim vannak , kint az utcan ha szomoru altalaba oda mejen.-" jutottek eszembe a Royama szavai.
Ez a park nagyon kiv olt vilagositva foleg a kepkere. Es ekkor meglattam egy padon ulve. Felem fordult de nem lattam a szemeibe a duhot. Felallt es elkezdett kozeledni felem :
  -Sajnalom ha megijesztettelek.-mondta.- Hogy rad kiabaltam.
  -Semmi gond.-mondtam.
  -Es azt koszonom hogy megprobaltad.-mondta.- Nagyon aranyos lany vagy.
Mondta ki es ekkor kozeledett es ... megcsokolt. Meglepodtam a csoktol, de hogy? Royama? Nem ertettem semmit :
  -Ez maradjon a mi kis titkunk.-mondta es elment.
Megmindig a dobbenettol alltam. 
A bucsu ideje is eljott... marmint Royama utazasa. Futottam hogy erjem meg el... Elakartam bucsuzni mert sokat segitett. .. Meg pont idobe , Royama epp az ajto fele tartott :
  -Royama!-kialtottam.
Negyen voltak az F5-bol... Sho hianyzott. Mindenki ram nezett :
  -Sok sikert!-kialtottam.- Es koszonok mindent. -mondtam.
Elmosolyodott majd elment.
  -Airi...-mondta Satoshi.-Nagyon jo bejoves.-mondta.
  -Koszi.-mondtam.-De hol van Sho?-kerdeztem.
  -O nem jott...-mondta Kazunari.
  -Vagy igen...-jelent meg a hatunk mogott.
  -Te miota vagy ott?-kerdezte Jun.
  -Mar az elejetol.-mondta.
Osszeszoritottam az oklom es kijottek a szavak :
  -Miert nem mesz utana?!-kiabaltam.- Menj utana, szereted vagy nem?!
Konnyek gyultek a szemembe de nem emeltem fel a fejem. 
  -Utana mejek.-mondta.
Felneztem ra. Epp elottem volt, es mutatta a jegyet. 
  -Ez meg mi?-kerdezte Jun.- Mi lesz velunk? A baratsagunkkal...-mondta.
Jun-t meg sose hallottam ilyenrol beszelni. Jun megrangatta Sho-t, aki csak mosolygott.
  -Most nekem ez az utam.-mondta.
Ekkor :
  -Koszonom .-mondta Sho es megpuszilta a homolokom.
Majd elindult. De mielott elment volna , :
  -Sho!-kialtotta Jun.
Es egy almat dobott neki . Sho mosolyogva figyelte :
  -Igerd meg hogy beszelunk.-mondta Jun.
Sho bolintott majd elment.
A tetorol neztuk ahogy elmegy a repulo :
  -Sho! Sho!-kialtott es intett Jun.
Elmosolyodtam , nagyon gyerkes volt de tetszet... Varj tetszett? Ez az erzes?....

Jun:


  "-Sose add fel...azt amit szeretsz." -emlekeztem vissza Royama szavaira mikor elbucsuztunk.
Vajon o latta? Vagy erezte hogy szeretem Airit? Szeretem? Meg ki is jelentem? Pfff... Ez nem is biztos hogy igaz. Csak jatszanak az erzeseim. Ez csak mulo szeszely.  Biztos.
Masnap suliba, nem is tudom hogy de Airi hazuk elott voltam. Airi gyalog jott ki amikor meglatott elcsodalkozott :
  -Te meg?-kerdezte.
  -Elviszunk szalj be.-mondtam.
  -Nem.-mondta.
  -Azt mondtam szalj be...-mondtam.  
  -N-E-M!-kialtotta es elfutott.
  -He!-futottam utana.
Futottam utana ,a ki talan megmosolygott is... Epp egy sarkon ment es ugy hallottam leesett amikor befordultam Airi a fodlon volt de ekkor ...Egy nagy puf... Es en is a foldon voltam :
  -Ne legy ennyire onzo!-hallottam meg.
  -Noverem...ezt meg miert?-kerdeztem.
  -Noverem?-hallatszott meg Airi hangja de en jobban elvoltam a noveremmel.
  -Nem is orulsz nekem?-kerdezte....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...