2015. január 21., szerda

4.resz Batorsag




Szerelmi arnyek:

4.resz Batorsag:

Airi:

Masnap reggel eldontottem, szembe szallok evvel a nagykepuvel. Megmutatom ki az a Airi Suzuki. 
Ahogy a suliba ertem mar nem erdekelt, semmi rideg, es bosszuallo arccal ultem az ebedlobe es vartam hogy megjelenjen. 
  -Biztos hogy ezt akarod?-kerdezte Momoko.
  -Megmutatom most ki is az a Airi Suzuki.-mondtam.
Es megjelentek felmentek a helyukre es vartam mikro jon le. Nem is kellett mas mivel elindult lefele Hinatahoz mivel velunk ult ::
  -Te meg nem kaptad meg a buntetesed...-mondta Hinatanak.
  -En...nagyon...sajnalom...-mondtam.
  -Ezt nem sajnalni kell!-kialtott es csapott az asztalra.
  -Eleg!-kialtottam fel.
Mindenki rank figyelt.
  -Eleg,...nem hagyom hogy a gynegebbeket bantas.-mondtam elebe kerulve :
Keszen alltam hogy megussem :
  -Ne legy olyan ontelt!-kialtottam es megutottem o a padlora kerutl ahogy a szajahoz emlete kezet verzett.
Kikerekedett szemekkel nezett fel ram. Egy cinikus mosolyt termetettem az arcomra majd felneztem ahol Sho mosolyogva figyelt. En is ra mosolyogtam majd vissza Junra :
  -Ennek itt vege... ha harcot akarsz harcot kapsz...-mondtam es elmentem.
Sokkal megkonnyebultnek ereztem magam. A tuzlepcsohoz mentem es leultem :
  -De jo...-mondtam.
Elovettem fuzetem es folytattam Sho rajzat amikor :
  -Mit rajzolsz?-jelent meg ujra hirtelen Sho.
Hamar eltakartam a rajzot :
  -Semmit...-mondtam.
  -Ugyan hadd lassam...-mondta.
  -Meg nincs befejezve.-mondtam.
De o kivette a kezembol :
  -Hat ...ez en vagyok...-mondta.
  -Igen mivel...-de nem tudtam mit mondjak.
  -Nagyon ugyesen rajzolsz. Nagyon jol sikerultem.-mondta.
  -De mint mondtam meg nincs befejezve.-mondtam.
  -Haza jon egy regi baratom holnap este es ennek erdekebe partyt rendez lenne kedved eljonni?-kerdezte.
Vele? Meghivott?
  -Pe...persze.-mondtam.
  -Akkor este hetkor a Sofu hazba gondolom tudod hol van.-es elment.
  -Meghivott?!-ujongtak a lanyok amikor a suli elott vartuk a kocsikat.
  -Igen...-mondtam.
  -Gratulalok.-mondta Momoko.
  -S ti nem josztok?-kerdeztem.
  -Megvoltunk hivva mi is csak nekunk epp akkor van egy fotozasunk.-mondta.
  -Ja igaz...-mondam.
Ekkor jelent meg Jn ramnezett es valami furcsat lattam a szemebe, de nem tudom mit.
Masnap reggel a C-ute tagokkal volt probank. 

Jun:

Mi ez az erzes? Hasonlit a noverem utesere, de ez olyan erzes mint hogy meg kell vedjem... Ez... Airi... te egydul szalltal szembe velem es ezert valami megmzdult bennem. Nem hagylak cserbe , te az enyem leszel. 
Masnap nem lattam a suliba az ebedlobe voltam .
  -Azert van batorsaga annak az Airinek.-mondta Satoshi.
  -Igen mit gondolsz rola Jun?-kerdezte Misaki.
  -Nagyon erdekes...-mondtam egy mosoly kiseretebe.
Ekkor lattam meg a baratnoit es Miasaki es Satoshi kiseretebe indultunk el felejuk:
  -He!-kialtottam a baratnoinek.
  -Tessek?-alltak meg.
  -Hol van Airi?-kerdeztem.
  -O! Neki ma probaja volt, igy csak az utoslo orakra er be.-mondta.
  -De nem ti..-de kozbe szoltak.
  -A C-ute egyuttessel...-mondta Momoko.
  -Ertem...-mondtam ekkor.
  -Kit keresel?-jelent meg.
Nagyot nyeltem amikor meglattam :
  -En senkit...-mondtam leveve rola a szemem.
  -Rendben, csajok bocsanat a keseset, de nem voltidom haza menni atoltozni.-mondta es elidnult.
  -Ez aztan nagy meglepetes.-mondta Satoshi.
  -Erzem meg sok meglepetes fog varni...-mondta Misaki.
Airi utan neztem....miert ezzel buntetsz....

Airi:

A suli hamar letelt. A proba is nagyon jol sikerult. Jun nezese eloszor amikor meglatott aggasztott, de nem erdekelt. Sho-t mas egyaltalan nem lattam pedig remeltem hogy meglatom. Vegul ugy dontottem ott leszek a party-n ha mar meghivott Sho. Igy elkezdtem keresni a szekrenybe es vegul egy piros, fekete feher csikos ruha lett a valasztasom.
  -Igy lassan elindultam a haz fele. a haz hatalmas volt es a torkomba dobogott a szivem. Majd benyitottam, mindenki ott volt, egy csomo elkole ruhaval. Es koztuk meglattam a C-ute tagjat . El is felejtettem itt fogunk enekelni. 
  -Airi!-kialtottak.
  -Sziasztok.-koszontem.
  -Ideertel.-mondta Miami.
  -Igen.-mondtam.
  -A! Nekem most mennem kell mert beszelnem kell a hazigazdaval.-mondta es elment.
A tobbiek elmentek inni mig en a medencehez mentem :
  -Royama osztalytarsa voltal?-jelent meg egy ferfi'.
  -Nem...-mondtam.
  -Ez a kis senki semmit sem tud. Tudod o nagyon eros ha akarja es beled ut.-mondta.- Megutotte a Matsumoto tarsasag orokoset.-mondta megint az csaj .
 Es a ferfi elment.
  -Mit akarsz?-alltam fel.
  -Hogy te egy senki vagy ...-mondta es lassan mind a haramn leontottek pezsgovel.
  -Ne hidd hogy Sho vele lesz mivel neki mar van baratnoje.-es ekkor megjelent Sho az oldalan egy gyonyoru szep lannyal.
  -Erted?-kerdezte kenyesen a lany es ujra leontott.
  -Ugy latszik megaztal...-termett elottem egy zsebkendo.
Es a kar tulajdonosa nem volt mas mint Sho...
  -Koszonom.-fogadtam el.
  -Lanyok meg nem is udvozoltelek.-mondta az a nem is ismeretlen lany o Sofu Royama a hires model.
  -Royama!-sikitottak a lanyok.
  -Hadd udvozoljelek.-vette a pezsgos uveget es lepricolta oket akik beestek a medencebe.
Vegul elindultam Royamaval hogy atoltozzek :
  -Miert segitettel?-kerdeztem.
  -Mivel tudom milyen lehet.-mondta.
  -Koszonom.-mondtam.
De nem mertem megkerdezni hogy hogy allnak Sho-val. 

Vegul lassan most mar joval szebben gondolom, jmentem le. Mindenki csodalkozva nezett ram. Az F5 a kanapekon ultek amikor meglattak mindenki elmosolyodott Jun kikerkedett szemekkel figyelt. Sho reagalt eloszor :
  -Nagyon csinos vagy.-mondta.
Elmosolyodtam mondatatol. De ekkor hirtelen allt fel Jun ; 
 -Ugyan ez ...-de elidnult es...
Ekkor ram esett es megcsokolt. Gyorsan alltam fela hogy felkelt, es Shora neztem aki csak mosolygott. Felalltam es a C-uteval a szinpadra alltunk. 
Ez a csok mi volt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...