2015. január 17., szombat

22.resz Egy uj elet

22.resz Egy uj elet:

Mika:

Eloszor ereztem a zuhanast ahogy a levego belem csap de egyszer csak a szel iranya megvaltozott kinyitottam a szeme es nem hittem el ki fog ki... Az nem lehet... hogy el? 
  -Hiro....-mondtam.
  -Ram nezet szeme voros volt , de a szajan ott volt a mosoly.
Amikor foldet ertunk : 
 -Hogy kepzelted hogy megoldo magad...-mondta.-Mika...-majd atolelt.
  -Hiro... de te hogy elsz... azt hittem nem...-de kozbe szolt valaki.
  -De sikerult.-jelent meg Aguri,
  -Hogy?-kerdeztem.
  -Amikor a vampir mereg a szervezetbe egy masikkal ugymond keveredik akkor hosszabb idejig tart az atvaltozas ...-mondta.
  -Ertem...-mondtam.
Akkor most mi lesz? El kellene mondjam Hironak?...
  "-Mit mondj el nekem?" -hallottam meg egy hangot .
   -Hm...-neztem Hirora.
  -Hm...-elmoslyodott Aguri.
  -Hallod a gondolatat es tudsz a fejebe uzenni.-mondta.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Ez a kepessege.-mondta.
  -Szoval....-nezett ram Hiro.
  -Elmondom de elobb vadasznod kell....-mondtam.- Velunk tartasz?
  -Sajnalom nekem itt veget ert a kuldetsem.-mondta Aguri.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Majd meg talalkozunk...-mondta es homlokon puszilt.
  -Koszonom ...-mondtam mielott elment volna.
Hiro fele fordultam kezemet nyujottam es amint megfogta elindultunk.
  -Emberi vert fogok inni?-kerdezte.
  -Nem lesz baj.-mondtam.
Ekkor hirtelen egy sikatorba alltam meg.
  -Ez egy sikator...-mondta.
  -Igen nezd ott ...-mondtam .
Egy sebzett ember ult a sarokba kezebe egy pisztoly es nevetett.
  -Menj...-loktem meg.
  -Nem merem bantani ...-mondtam.
  -Nekem is eloszor nehez volt... De ezek senkik... gyilkosok, meg ilyenek.-mondtam.
  -En...-de ekkor megcsokoltam.
Szeretlek...kuldtem uzenetbe. Tudom hogy nehez neki , nekem is meg a mai napig is nehez... de meg kell tenni, bar ez abszurd. Lattam ahogy elindul es vegul megteszi.
Majd mosolyogva tartottunk vissza . Aya amikor meglatto mintha megkonnyebult volna.
  -De jo...-mondta.
  -Hiro!-jott ki a csaladja.
  -Ne...-allitotta meg Hiro.
"Mi a baj?" kerdeztem gondolatba. " Felek hogy bantom oket." Megszoriottam a kezet. "Itt vagyok nem lesz semmi bajod. " Elmosolyodott majd sorra mindenkit megolelt.

Hiro:

Valami nagyon kinzott, mintha tuzben egnek, de kiabalni nem tudtam. Amikor... Kinyilt a szeme es mindent tisztabbnak lattam, hallottam... Felalltam es a tukorba neztem... Alig hittem el hogy en vagyok, en voltam de valahogy mas...
Ekkor a hatam mogott megjelent Aya :
  -Hiroto?-nezett ram.
  -Igen.-mondtam.
  -Szoval megis atvaltoztal.-mondta.
  -Vampir lettem?-kerdeztem.
  -Amiutan az a vampir megsebesitett, Mika bar mennyire is rossz volt az allapota idejott es atvaltoztatott.-mondta. -Mar tobb mint 3 napja hogy ...-de nem fejezte be tudtam mire erti.
  -Es most Mika?-kerdeztem.
"Vajon mondjam meg?" hallottam meg 
  -Mondtal valamit?
  -Nem.-mondtam.
" Hogy mondjam el hogy mi a sejtesem Mikaval." Ismet, de Aya szaja nem mozdult.
  -Mit sejtesz?-kerdeztem.
  -Tessek?!-kerdezte furcsan.
  -Mondd el.-mondta.
  -Mika... megakar halni mivel azt hiszi nem sikerult atvaltoztatnia es....-de mar nem voltam ott.
Szerencsemre sikerult megtalalnam amikor epp zuhant. De gyors reflexeim miatt elkaptam. Ez egy uj elet lesz mar latom...


3 honappal kesobb :

Mika


Minden a legnagyobb rendben van. Hiro es en nagyon bodlogok vagyunk. Es ugy dontottuk hogy osszehazasdounk ha ugyis -igyis ebbe a korba maradunk orokre. 
Egyik nap epp a noverevel beszeltem meg a segitseget amikor elment es en egyedul maradtam.
  -Szia...-ijesztett meg Hiro.
  -He!-kiabaltam.
  -Bocsi, Meg nem vagyok megszokva.-mondta.
  -Na jo en mejek.-adtam egy rovid puszit.
  -Ne! Csak most jottem meg.-mondta.- Mar ket honapja alig latjuk egymast.-mondta.
  -Na jo maradok meg egy kicsit.-mondtam.
Szemei felragyogtak majd bementunk szobajaba.
  -Emlekszel amikor eloszor talalkoztunk...-mondta, inkabb kerdesnek akart lenni.
  -Hogy felejtsem el?-mondtam.- Az volt eletem egyik nagy valtozasa.-mondtam es megcsokoltam.
Majd hirtelen felkapott es az agyra rakott. :
  -En ... nem ...-mondtam.
  -Sss,....-csokolt meg lagyan.- Tudom...-mondta.
Es ismet lagyan megcsokolt es megtortent. Az elso akinek odaadtam magam az Hiroto. Ennel boldogabb nem is lehetek...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...