2015. január 19., hétfő

1.resz Elso latasra szerelem?




1.resz Elso latasra szerelem?

Airi:

  -Hagyd beken!-kialtottam.
  -Te kis szuka...-mondta es ekkor.
  - A!- marmegint ugyan ez az alom.
Airi Suzuki vagyok a vilagon a legnagyobb lemez ceg az apame. A Suzuki ceg. Es egyben a vilag leghiresebb projekt tulajdonosa a Hello Project . Szoval en ennek mind az orokose vagyok. Kaghosimaba szulettem , de a cegunk Japan egyik masik varosaba van igy odakoltozunk. 
A BUONO es a C-ute tagja vagyok es Beryzz volt tagja. A szuleim Toru  es Kyoko . A legjobb baratnoim Momoko Tsugunaga aki szinten egy gazdag , tobb helyen is vannak vendeglok a csaladjanak es Miyabi Natsuyaki aki egy allatkert, aqua park es tobb szorakozo hely az ove. Szoval mind gazdagok es hiresek vagyunk de minket nem ez kot ossze. Amostani suliba hiresek vagyunk mivel mi vagyunk a BUONO tagjai is egyben a leggazdagabbak. A C-ute tagjai en aki rozsaszin jelkepez, Yajima Maimi vezeto piros szin, Nakajima Saki kek szin, Okai Chisato zold es Hagiwara Mai sarga szin. 
Szoval mind a harman en , Momoko es Miyabi beiratkoztunk az egyik leggazdagabb sulinak egyikebe az Eitoku suliba. Es ez lesz az elso nap. 
Megvaltoztam ezt kijelenthetem, amiota egy szornyu baleset tortent en azota nem vagyok az a vidam , humoros, boldog kislany... mar nem... mar koszivu , rideg, hideg, titokzatos , magnyos vagyok. Meg a csladom vagy a baratnoim sem tudjak mi tortent. Sose mosolyogtam azota.
  -Airi te mit gondolsz?-hallottam meg hirtelen Momoko.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Mi a baj? Epp arrol beszeltunk hogy az Eitoku-ba jar a F5...-mondta.
Ja igen az F5 a hires otos. Vagy maskepp Flowers Five. A vilaghiru otos, mely az Eitoku iskolat tartsak "kezuk alatt" . Satoshi Ohno egy igazi szoknya vadasz egy nagy politikai ceg orokose, de azon felul ugyanolyan mint a tobbi . Sho Sakurai egy titokzatos srac akirol csak annyit tudunk egy nagy kereskedelmi ceg orokose .  Masaki Aiba egy kibekito srac aki osszetartsa az F5-t es egy turizmusi ceg orokose, Kazunari Ninomiya szinten egy szoknya vadasz , es egy teahaz orokose, aki mindig betartsa a szabalyokat a teatradicioval es vegul Jun Matsumoto egy srac a aki indulatos, onzo, durva es az F5 vezere , azove az utolso szo , o adja a piroslapot ami annyibol all hogy aki megkapja azt az egesz iskola megverheti barmit tehet vele, es vegul az F5 ele all... Legalabbis a pletykak errol szolnak, de szemlyesen sosem ismertem oket. 
  -Engem nem erdekelnek. Ha az utamba allnak akkor allok elebe.-siettem elobre.
Vegul megerkeztunk. A suli melyben nem ismernek olyan szot hogy szegenyek. Bar en is gazdag vagyok de en sokat segitettem nekik. Ahogy beleptunk minden szem rank szegezodott :
  -A BUONO!-kialtottak a sracok.
  -Nem lehet igaz...-mondtak a lanyok. 
  -Piros lap! A 2.b osztalybol Goro Eizan!-kialtotta egy fiu.
Mindenki elindult es mi csak neztunk a nyomukba. Szoval elkezdodott. Elindultam komolyan es rideg arcal a tobbiek utan. Vegul az ebedlobe ertunk. Ahol ezt a Goro sracot tojassal dobaltak es ekkor :
  -Az F5!-sikoltottak a lanyok.
Az ot srac akirol eddig csak hallottam , mindegyiken lattam milyenek. . Leultek es ekko Jun Matsumoto elkezdett mosolyogni majd felallt es bevagott egyet annak a sracnak. Es verekedes tort ki , de a srac nem vedekezett. Ez mi? De szemet ! Felemltem tekintetem es ekkor meglattam ot....

Jun:

Jun Matsumoto vagyok a Matsumoto ceg orokose. Ez egy vilag hires ceg mely Japan ehinseget es minden mast tartalmaz. En vagyok az F5 vezete, legjobb barataim tartoznak ide, Satoshi, Masaki, Kazunari es Sho . Ok mindig mellettem alltak. Es azt be kell valjam hogy onzo modon uralom az Eitoku iskolat de nem banom szeretem ezt megtenni. En osztogatom a piros lapokat is , es most is van egy tehendom mivel az egyik barom a multkor narancs let csepentett a szemembe. Es itt ennek is vege lesz. :
  -Hallotattok uj diakok jonnek.-mondta Masaki.
  -Igen azt hiszem 3 lany, hogy is mondtak a BUONO tagjai.-mondta Kazunari.
  -Kik?-kerdeztem.
  -Nem ismered oket, Airi Suzuki, Momoko Tsugunaga es Miyabi Natsuyaki, egy nagyon hires egyuttes tagjai.-mondta.
  -Engem nem erdekel mekkor hiresek a vilagba nekik se lesz kegyelem itt.-mondtam az ebedlobe.
Volt egy kulon helyunk feljebb mint masnak onnan neztem a tobbieket.
  -Vajon hogy neznek ki?-kerdezte Satoshi.
  -Fejezd be!-kialtottam.- Barmennyire gazdagok itt nem lesznek hatasosak.-mondtam.
  -Szerinted nem?-szolalt meg Sho.- Airi Suzuki a rivalisotok.-mondta.
  -Ezt meg hogy erted? Tudom aki itt van es velem packazik az megkapja.-mondtam.
  -Nem ugy ertem . Airi Suzuki a vileg leghiresebb lemezcegjenek orokose es a Hello Projekt kovetkezo fejlemenyese es ez a ceg a Matsumoto ceg ...-kezdte el.
  -Ellensege.-mondtam ki.
Ekkor nagy zaj lett :
  -BUONO!-kialtottak egy paran.
  -Itt vannak.-mondta Kazunari.
Es vegul eljott a bosszu pillanata mivel megjelent a kis barom is. Elmosolyodva alltam fel es vagtam be neki egyet, majd amiutan vegeztem a tomegbe loktem. Es megtalaltam otet is...

Sho:

Sho Sakurai vagyok, egy vilag elso es masodik kereskdelemi ceg orkose. Az F5 tagja. Az eletembe mindenki ugy ismer hogy titokzatos, csendes , egyedul allo srac ami igaz, de van valaki akinek barmit megtennek. Kimondhatom tiszta szivembol szeretem es az nem mas mint Sofu Royama.  Egy ugyved aki modell is. Nem tudom hogyan vagy mikor de szeretem. Most Franciaorszagba van, de en varom , minden nap egy folyoiratba nezem , minden nap ha van ido beszelunk. Nem tudom hogy fogok e mast igy szeretni vagy jobban szeretni mast. 
Altalaba olvasok igy mindig kulonallo vagyok, sosem szerettem azt amit Jun tesz, ezert maradtam ki ebbol. Van egy sajat helyem a tuzlepcso ott mindig egyedul tudok lenni csendben. 
BUONO csapat. hallottam par szamot toluk nem rosszak, de megis olyan furcsa erzesem van. Mar egy hete errol beszeltek az suliba. De nem ertem mi ez a furcsa erzes. Es megjelent az a srac is. Es Jun megtette ami kell, nem birtam tovabb nezni igy elindultam de ekkor meglattam ot....


/Megjegyzes Sho Sakurai tudom hogy nem igy nez ki , de csak igy tudtam elkepzelni igy  Oguri Shun van a kepen , de valojaban az szerepbe Sho Sakurai-rol van szo. Remleme nem nagy baj. / 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...