2015. január 17., szombat

24.resz Oroklet (befejezo resz)

24.resz Oroklet (befejezo resz)

Mika:

Furcsan neztem Tsukikora, miert akarjak a lanyom? Mit vetett ellenuk, csak most szuletet meg. 
  -Nem erdekel megvedem.-mondtam.
  -En is itt vagyok.-mondta szerelmem.
  -Es mi is.-jelent meg Aya, Nozomu, Aguri, Saori, Minako is.
  -Es nagyon orultem annak a hirnek hogy Minako nevet valasztottad.-mondta Minako.
  -A nagynenje neve megtiszteltetes.-mondtam.
  -De most nem ez a legfontosabb.-mondta szerlemem.
  -Igazad van...-mondtam es felalltam lerakva a kicsit.
  -Mit kezdunk?-kerdezte Nozomu.
  -Szembe szallunk a tanaccsal.-vette ki a szot a szambol Aguri.
Masnap delutanra megjelent az egesz tanacs.
  -Mika...Aguri...Tsukiko...o...es az uj vampir tarsunk Hiro...-mondta Fujio.
  -Tarsatok? Nektek ti oletetek majdnem meg.-mondta szerelmem.
  -Hiro...-allitottam meg.- Mit akartok?
  -A lanyt...-mondtak.
  -Azt csak rajtam at.-mondtam.
  -Es rajtam...-mondta Hiro.
  -Akkor nincs mas valasztasunk.-mondta Fujio.
Es megtamadtak. Ez heves kuzdelem lett....megis halhatunk...de mi megis folyattuk,  a lanyomat nem adom oda. A harc egyenlore allt. En egy testrorrel mig Hiro Fujioval verekedett. Ereztem valamit, ami be is teljesedett mivel Hiro a kovetkezo percben a foldon volt.
  -Ez amit megtehetek mivel te megolted Nazamikot.-mondta.
  -Eleg!-kialtottam.
Kiszabadultam mivel eddig fogsagba voltam , egy vampir karjaiba es most megtamadtam Fujiot elrepitve :
  -Mindenki a fuled be...-mondtam.
Mindenki ezt tette kiveve Fujio kovetoi, es en szabadjara engedtem az erom. Mindenkit evvel a foldre teritve, meg Fujiot is. : 
 -Most meg eltunsz , te nem lehetsz a tanacs vezere. Egy aljas vagy...-mondtam.- Tunj mielott megollek.-mondtam.
Fujio remegve futott el par kovetoivel de paran ott alltak.
  -Mika...-olelt at Hiro.
  -Tahara Mika , megkernenk legyen az uj vampir tanacs vezere.-mondta az egyik koveto.
  -Nem engem erint ez a tiszteltetes.-mondtam.-Aguri...-fordultam fele.- Vezesd bolcsen ...-mondtam.
  -Nem fogsz csalodni bennem.-mondta es atolelt.
Kevesebbet harcoltunk mint godnoltam, de megvedtem a lanyom es most boldogok lehettunk.

1 honappal kesobb:

Ma lesz az eskuvom... Izgulok...Ezek a magassarkuk, a hosszu ruha... Minako es Aya segitenek feloltozni :
  -Ne izgulj nem lesz semmi baj.-mondta Minako.
  -De...-de kozbe szolt.
  -Hiro nagyon szereted tege,d megvaltoztattad az eletet.-mondta.-Ezert halas vagyok ...-mondta.
Atoletuk egymast majd lassan elindultunk . Apa es anya nagyon szepnek, es csinosnak tartottak, de a szemukbe volt egy ket konnycsepp. A szertartas nagyon szep volt , Most mar Hiro felesege vagyok es ez nagyon kulonos...
Epp a partyn voltunk :
  -Es hogy erzi magat  Miss Sakurai?-kerdezte a ferjecskem.
  -Koszonom jol Mr. Sakurai.-mondtam nevetve majd megcsokoltuk egymast.
A kis Minako bekesen aludt , bar hianyozni fog ha elmegyunk naszutra tudom jo kezekbe lesz. Hiro furcsan viselkezdett nem mondta el hova mejunk naszutra. De egyszer csak , megkototte szemem :
  -Szeretlek...-mondta es vezetni kezdett. Ereztem ahogy felultet egy... biciklire es elindultunk. Sozrosan kapaszkodtunk bele es egyszer csak folyo zugasara lettem figyelmes. 
  -Amielott elmennenk...-vette le a kendot.
Egyterito volt a foldon gyertya minden hol , a helyunkon voltunk , a mi helyunkon.
  -Ez... leirhatatlanul csodalatos.-fordultam meg es csokoltam meg.
  -Szeretlek.-mondta.
  -En is teged.-mondtam.

Hiro:

Izgulok ez lesz az eskuvom de megis... A szertartas nagyon tetszett. Minako is jol elvegezte a diszitest. A kislanunk nagyon tundokolt. Orulok hogy az edesanyja egy ilyen csodalatos no . : 
 -Hiroto...-hallottam meg egy hangot.
Mika edesanyja volt :
  -Tedd boldogga a lanyom.-mondta.
  -Azt fogom.-mondtam.
  -Legyetek nagyon boldogok.-olelt meg.
  -Koszonjuk.-mondtam.
Nem akrom elmondani hogy hova ejunk naszutra legyen meglepetes. Remlem az elotte levo ajandek is szep lesz. 
  -Na haver mar nem vagy agg...-mondta Nozomu.
  -Es nem banom.-mondtam.
  -Legyetk boldogok.-mondta.
  -Koszi haver.-oleltem meg.
 Azok leszunk tudom...

Naszuton:

Hiro:

A naszut Japan egyik kis szigeten volt, tengerpart...viz,...es mi ketten. Nem kell tobb. Bar en se tagadhatom hianyzik a kislanyunk. De tudom biztos helyen van. Mika a napon napozott amikor en vizesen melle mentem es megerintettem.
  -A!-kialtot fel.
Elnevettem magam majd felallt es beolokott a vizbe, Majd nevetve kezdett futni.
  -Na varj csak...-mondtam es utana kezdtem futni.
Ahogy elertem a derekatol megofgtam es velem egyutt dobtam a vizbe. Megbeszeltuk ez az egy par het vampir kepesegek nelkul lesz.... Mint egy normalis elet....
Vegul a homokra fekudtunk es neztuk az eget :
  -Szeretlek...-mondta.
  -En megjobban.-mondtam.
  -Nem hiszem.-mondta.
  -De hidd el.-mondtam es megcsokoltam .
Boldog vagyok Mikaval megvaltoztatta az eletem es most mar boldogok lehetunk. Orokre....

Mika:

10 ev mulva:

  -Hiro edd meg a tobbit is...-mondtam a kis fiunknak Hironak aki 3 eves.
  -Nm...-mondta.
  -He! Bajonokom nem lesz semmi tole...-mondta Hiro.
Es a kis Hiro elkezdett enni.
  -Ez nem er ha te mondod megeszi de ha en nem,..-mondtam.
  -Sajnalom szerlemem de en meg igy is szeretlek.-mondta.
A ket kisgyermek minden vampirkepeseggel rendelkezik es minde ketotnek az a kepesege hogy megmutassa azt amit latni akar mas. 
Minako nagyon szep kislany, Hiro nagyon hasonlit az apjara, ugyan az a hidrogen szoke haj ...Elmosolyodok amikor jatszani latom minde harmukat. 
Egyik nap epp csak en es Minako voltunk amikor  :
  -Anya?-kerdezte amint a hajat fesultem.
  -Hm?...-neztem a szemebe.
  -Honnan tudod hogy szerlemes vagy?-kerdezte.
  -Hm... Hat amikor ugy erzed lepkek repdesnek a hasadba, dadogsz a szeretet szemelyebe megvaltozik az eleted mondhatni.-mondtam.-Csak nem szerelmes vagy?
  -De...-mondta.
  -Es kibe?-kerdeztem.
  -Hat o igazabol tobb mint 60 eves is lehet.-mondta.
  -Ki az?-kerdeztem.
  -Aguri.-mondta.
Egy kicsit megkonnyebultem. Es ekko megjelent az emlgetett szamar.
  -Szia kis hercegno...-vette fel Minakot.-Esetleg beszelhetnenk?
  -Persze.-mondtam. Kimentunk a kertbe.
  -Azt hiszem...-kezdte el.
  -Mi az?-kerdeztem.
  -Szerlemes vagyok a Minakoba...-mondta.
Mi?
  -Egy tiz eves kislanyba?-kerdeztem.
  -Te nem erted... ez volt a sors.-mondta.
  -Jo bocsi... Es mit akarsz?-kerdeztem.
  -Hadd legyek a kozelebe.-mondta.
  -Egy fenet!-kialtott Hiro.
  -Hiro...-mondtam.
Hirtelen tamadta meg Agurit :
  -A lanyom nem lesz a tied.-mondta.
  -Hiro nekem is nehez de el kell fogadjuk.-mondtam.
Elengedte es enegem a karjaba zart.
Vegul mindenki nagyon boldog lett. Aya es Nozomu is az eskuvot tervezik, Aguri Minako mellett nagyon jol megvan. Es en es Hiro szerelmesek mit mondjak.
  -Vegul a folyo es az eg egy lett.-mondta.
  -Igen.-mondtam.
Ez a hasonlat rank ertetette.
  -Szeretlek az orok valosagig.
  -En is teged.-mondta.
Ez igy lesz az orok valosag...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...