2015. január 24., szombat

5.resz A csok?




Szerelmi arnyek

5.resz A csok?

Airi:

A dal utan nem tudtam tobbet maradni. Nem akartam Sho szemebe nezni, vagy a maseba. Es foleg nem az arogans Jun-eba. Biztos vagyok benne hogy olyant mondana hogy en csokoltam meg , meg hogy elveztem, pedig ez hulyeseg. Csak a csapattol koszontem el, es Royamatol , es persze megkosozntem a ruhat is. Amit holnap visszahozok.  Igy elkezdtem hazaindulni, gyalog, nem akartam szolni a sofornek vagy valami, csak haza akrtam menni. Az a csok... Marmegint eszembe jutott. De miert? Ekkor eszembe jutott ahogy Sho jott be Royamaval. Olyan szepek voltak, es en megis szivem mejlyen azt kivanom hogy bar szakitananak. A konnyek lefojtak az arcomon es ereztem hideg lesz. Elfejetettem ott hagytam a kabatom... Milyen ugyes vagy. Igaz is az is vizes lett. A hideg meg jobban lett ridegebb. Es ekkor, valaki egy kabatot tett ram. Kikerekedett szemekkel figyeltem meg aki hatam mogott allt :
  -Jun...-lepodtem meg.
  -Ne hidd hogy ilyen kedves vagyok...-nezett el.- Csak Royama mondta hogy elmentel de nem volt rajtad kabat.-mondta meg mindig az onzo arcaval.
  -Es ki mondta hogy utanam jojj.-lettem ujra rideg.
  -A! Jo rendben akkor visszamejek...-mondta de mintha akaratbol hagyta volna nalam a kabatjat.
De en sem tudtam mozdulni, szolni vegul elindultam haza. Ahogy hazaertem a szobamba letettem a kabatjat , es atvettem a sajat ruhaiam. Megmosta a hajam is de ahogy hajszaritoval szaritottam megakadt a szemem ujra a kabaton, es kozeleb mentem hozza, megerintettem es felvettem a kezembe majd nem tuom miert de megszagoltam. Illata edes volt, mint egy viragnak ettol az illattol ujra eszembe jutott a csok :
  -Airir eleg!-mondtam magamnak leraktam a kabatot, es az agyba leultem.  
Marmegint ugyanaz az erzes ... Hiaba probalkozok nem tduom elfelejteni ami tortent, igy nem tudok boldog lenni. Vegul elaludtam.

Jun:

A csok... Ha csak ra godnolok elmosolyodok. Mi ez?  Miert erzem azt hogy tetszett. Es azt se felejthetem el hogy ez volt az elso csokom. Persze ezt a sracok nem tudhatjak meg. Lehet hogy azert tetszett mert az elso csokom volt? Bar ez egy kicsit hulyen hangzik. 
  -Ez aztan igen haver...-verte meg a vallam Satoshi.
  -Mi?-kerdeztem.
  -A csok...-mondta.
  -Az semmi...-mondtam.
  -Ugyan ne szegyeld, ez volt az elso csokod.-mondta Kazunari.
  -Ez nem az elso csokom volt!-kiabaltam talan a kelletenel is hangosabban.
  -O, igen? Akkor mikor volt es kivel?-kerdezte Satoshi.
  -Hat egy lannyal volt, ezelott 1-2 eve.-hazudtam.
De egy kicsit ereztem hogy nem veszik be. 
  -Airi o hazament.-hallottam meg Royama hangjat.- De itt hagyta a kabatjat es eleg hideg van kint.-mondta.
Az az idiota. Elekezdtem futni kifele. Es neztem merre mehetett. Most aggodhatok erte... Mi? Miert kellene aggodjak. Vegul meglattam ahogy remegve megall. Lassan odamanetem es a kabatom ra raktam. Meglepodott de vegul ram nezett :
  -Jun...-szolalt meg.
 -Ne hidd hogy ilyen kedves vagyok . -elneztem.- Csak Royama mondta hogy elmentel de nem volt rajtad kabat. - Azt akartam hogy higgye nem erdekelt.
  -Es ki mondta hogy utanam jojj.-jott a kegyetlen, rideg hangja.
  -A! Rendben akkor visszamegyek.
Es megfordultam ott hagyva. Vegul megerkeztem a bulira ujra :
  -Hova futottal Jun? O, es hol a kabatod?-kerdezte Satoshi.
  -Nem hiszem el rajta maradt.-mondtam.
  -Kin?-kerdezte .
  -Airin.-mondtam.
  -Mi?!-nezett ram kikerekedett szemekkel harom srac .
  -Mindegy hagyjuk.-mondtam.
Remelem azert a suiba visszahozza mert ha nem megolom. De elmsolyodtam ahogy eszembe jutott Airi ... Ez az erzes?

Airi:

Masnap reggel elvettem annak az idiotanak a kabatjat es elindultam a suliba. A taskamba raktam jol hogy senki se vegye eszre. . Ahogy megerkeztem elkezdodott a kinzas , mindenki elkezdett dobalni meg minden, vegul az ebedlobe is folytatodott :
  -Eleg!-kialtott valaki. 
Amikro odaneztem Jun volt. 
 -Ezennel felfuggesztem a piros kartyajat, mar nem banthatjatok...-mondta engem felallitva a foldrol.- Remelem megertettetek. 
Majd megjelent az F5 tobbi tagja is... Varj nem epp Sho? 
Mindenki O-gatva ment uljon le. En a csajokkal leultem egy asztalhoz :
  -Airi jol lattuk Jun Matsumoto, az F5 vezere megmentett?-kerdeztek a csajok.
  -Igen, ugylatszik.-mondtam.
  -Es miert?-kerdezte Momoko.
  -Hat tudod ... Tegnap ramesett es megcsokolt...-mondtam ki.
  -Megcsokolt?-kerdeztek a lanyok.
  -Igen.-mondtam.
  -Varj ez... nem az elso csokod?!-izgultak a lanyok.
  -Ti is tudjatok hogy nem az elso csokom volt....-csititottam a lanyokat.
  -Szoval lehet hogy beled szeretett?-kerdeztek.
  -Nem hiszem...-mondtam.
  -Es az a zacsko?-kerdezte Miyabi.
  -Ja , ez Jun kabatja.-mondtam.
  -Hogy?-neztek ram a lanyok.
  -Tegnap eljottem a partyrol es a kabatom ott maradt utanam jott es ram adta.-meseltem.
  -AAAA!-kialtottak a lanyok.
  -Csak csendesebben.-mondtam.
  -Es most mit fogsz tenni? Eddig azt hittuk hogy Sho a szoke herceged?-kerdezte Momoko.
  -Sho... nem tudom mi van velem es vele. Jun meg egyszeruen elkerulom.-mondtam.- Miutan visszaadtam a kabatjat.
Elvettem a tasakaot es elkezdtem felmenni a lepcson, nem erdekelt mit kialtanak utanam. Jun kenyelmesen ult a kanapen, ketten kartyztak vagy mit tettek... Es az egyik evett  Meglepodve vettek eszre :
  -A... Airi...-kezdett dadogni Jun.
  -Csak ezt visszahoztam ...-dobtam elejebe a zacskot.-Viszlat...-es mar mentem le.
Ahogy mondtam a lanyoknak elfogom kerulni. 

Jun:

Ez eleg furcsa volt. De nem csak ez az egesz heten elkerult . Kezdtem merges lenni, igy amikor egyedul volt az osztalyterembe bementem :
  -He!-szolitottam meg. 
  -Mit akarsz?!-kerdezte ridegen.
  -Miert kerulsz?-alltam es nekidoltem a falnak varva valaszat.
  -Egyszeruen nem akarok piros kartyat.-mondta kiindulva.
 De elkaptam a csuklojat :
  -Nem ez a bajod...-mondtam.- Azt mondtad harcot vivsz velem ... bevagtal nekem egyet... Biztos nem a piros kartyajert... -mondtam kenyszeritve hogy a szemembe nezzen.
  -Igen... igazad van nem ez a bajom.-mondta es a szemebe mintha sotetseg borult volna. 
  -Akkor mi?-kerdeztem de nem valaszolt.- Mondd el vagy megollek.-mondtam.
 Elnevette magat :
  -Ennyiert nem tudsz megolni. Es hogy csak ertsd meg , maradjon az az en titkom ...-mondta es elindult de megallt.- Es tudd igazad van harcot igertem, ezentul nem foglak kerulni...-mondta es hallottam ahogy lepesei tavoldonak.
Ez az erzes ujra felkavar... 


/ Vegul ugy dontottem hogy amugyis a masik tortenetbe benne van Shun Oguri igy maradok Sho Sakurai legyen a valodi es nem mas... Remlem nem gond hogy ennyit valtoztatok. / 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...