2015. január 17., szombat

23.resz Nem kell mas mint...


23.resz Nem kell mas mint...

Mika:

Azota a nap ota eltel 4 nap. Furcsa de nagyon bodlog vagyok... Hiro az egyetlen akit szeretem...akit szerettek es az eletbe szeretni fogom. Egy het annyit kell meg varnunk es hazasok leszunk, masok orultsegnek tartanak, vagy hogy babat varok... de annak nincs meg itt az ideje, es nem vagyok orult... csak max. szerelemtol. 
Epp Hiroval vagyunk a helyunkon. 
  -Egy het...-mondta.
  -Tudom...-mondtam.
  -Szeretlek.-mondta.
  -En....meg jobban...-nevettem el magam.
  -Azt nem hiszem.-mondta es  megcsokolt majd maga fele tett.
  -Lassan vissza kellene menjunk.-mondtam.
  -Tudom, igazad van. -mondta.
Felalltam de egy lepeset tettem es....

Hiro:

Alig hogy felalltam Mikat a foldon kaptam.
  -Szerelmem...-mentem oda.
Felvettem a karomba es elkezdtem vele vampir sebeseggel futni.  Amint hozza ertem letettem az agyra.
  -Mi tortent Hiroto?-kerdezte az edesanyja.
  -A folyonal voltunk amikor elajult.-mondtam.
  -Hivni kellene az orvost.-mondta.
  -Nem... es mit mondanal ... ha megnezi lebuknak.-mondta Saori.
  -Hat akkor?-kerdezte az edesanyja.
  -Majd en segitek.-jelent meg az ablakba Tsukiko.
  -Tsukiko...-mondtam.
  -Udvozollek a vampirok vilagaba .-jott kozelebb.
  -De mit fogsz tenni?-kerdeztem.
  -Mika sokat segitett....en is segitek neki.-mondta mosolyodva.- Megkerlek menjetek ki.-mondta.
  -De...-de kozbe szolt.
  -Nem fogom elvinni.-mondta.
Bolintottam es kimentem. A csaladja eleg furan nezett engem, bar az edeapja meg nem fogadott el annyira ... Ha oszinte leszek. 

Mika:

Lihegve nyitottam ki a szemem es talaltam magam szembe Tsukikoval :
  -Tsukiko...-mondtam.
  -Mika...-jott kozeleb.
  -Mi tortent?-kerdeztem.
  -Elajultal.-mondta.
  -Es miert?-kerdeztem.- Biztos valami semmiseg.-mondtam.
  -Es nem semmiseg Mika... te terhes vagy. - dobbenten neztem az elottem allo baratnomre.
  -Ez....Ez lehetseges?-kerdeztem.
  -Igen...-mondta.- Bar nagyon ritka.-mondta.
Konnyek szoktek a szemebe, hogy mondjam el....Hironak....
Mire lattam rendesen a konnyeimtol mar Tsukiko nem volt ott. Sirni kezdtem megjobban, es ekkor halkan nyilt az ajto :
  -Mi tortent?-jott mellem Hiro.
  -Hiro...en....enn....terhes vagyok.-mondtam.
Eloszor megdobbant majd kiszaladt.  Szoval nem akarja a gyereket, tettem kezem a hasamra. De nekem nincs szivem elvetni. Ez egy darab belolem es Hirobol.
Mar tobb ora is eltelhetett amikor hangos futas kerekedett, majd a szobamba belepett Hiro :
  -Gratulalok Mika.-egy kis csomag edeseg volt a kezebe.
  -Koszi. Szoval megis akarod a gyermeket?-neztem ra.
  -Hat persze.-mondta.-Szabad?
  -Igen.-mondtam.
Kezet kezemre tette vagyis a hasamra. Elmosolyodtunk egy csopseg. De hogy mondjuk el a szuleiknek.

7 hinappal kesobb

Vegul mindeket csalad elfogatta, hogy mi szeretjuk egymast... Es a babat is megakarjuk tartani. Alig 7 honapos de mar olyan mintha 9-lenne. Hiroval osszekoltoztunk egy kisebb lakasba mig nem talalunk mast. Az eskuvot meg elhalasztottuk mivel mar akkor volt a hasam mintha 2 honapos lennek. Meg szerencse a meghivok nem voltak kikuldve. Epp az ablak elott kotottem amikor egy hirtelen szel tamadott es :
  -Szoval igaz...-hallottam meg Aguri hangjat.
  -Aguri alltam fel?...-a hasam valahogy nem is tudom fekete volt , de gondolom mert vampir vagyok.
  -Gratulalok.-mondta es mar akart menni de megfogtam.
  -Aguri sajnalom.-mondtam.
  -Nem baj atveszelem, csak kerlek vigyazz...-mondta es megpuszilta a homolkom majd elment.
  -Nem bantott?-hirtelen hallottam meg Hiro hangjat a hatam mogott.
  -O sosem bantana.-mondta.
  -Talan nem ,... es jobb volt a csokja mint az enyem?-kerdezte felem kozeledve.
  -Honnan tudod?-kerdeztem.
  -Csak ezt gondolta.-mondta majd megcsokolt.
  -Hiro mi lesz a neve?-kerdeztem.
  -Nem tudom te...mit akarsz?-kerdezte.
  -Ha lany legyen a neve Minako ... es ha fiu Hiro.-mondtam.
  -Tetszenek.-mondta.- Foleg a Hiro kirol nevezted?-kerdezte nevetve.
  -Egy nagyon szeretett szemelyrol.-mondtam.
  -Es ...-mondta.
  -Es ez...-mondtam es megcsokoltam.
Egy par napra ra...
   -A!-ejtettem ki a pohar vizet.
  -Szerelmem mi a baj?-jott mellem Hiro.
  -A gyerek...azt hiszem meg fog szuletik.-mondtam.
  -Akkor siessunk.
Vampir sebeseggel vette el a kocsi kulcsat es engem a karjaba. Vegul Tsukiko fog segiteni a vilagra hozni. Amint megerkeztunk mar el is kezdodott. Ez a fajdalom mindennel erosebb volt....
Vegul mar nem emlekszem semmire, csak egy gyerek sirasra. 
Masnap reggel tertem magamhoz mellettem Hiro :
  -Minako lett.-mondta rogton.
  -Megnezhetem?-kerdeztem.
Mosolyogva vette  ki az agy melloli bolcsobol.
  -De szep vagy.-mondtam.
  -Mika ...-jott be Tsukiko.
  -Igen?-neztem ra.
  -Elkell mondjam hogy a lanyotok 17-18 evig fog novekedni azutan megall a novekedes.-mondta.
  -Ertem.-mondtam.-De nem csak ez van ugye?
  -Nem...-mondta.
  -Akkor?-kerdeztem.
  -A tanacs erre tart a lanyotokat akarjak....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...