2015. január 30., péntek

7.resz Regi emlekek




Szerelmi arnyek

7.resz Regi emlekek

Airi:

Csodalkozva neztem azt a lanyt aki elottem allt. O, Jun novere. Felalltam es vartam mit fog tenni :
  -Na orulsz?-kerdezte.
  -Hat persze de nem muszly volt elutnod...-mondta Jun.  
-Szia Megumi Matsumoto vagyok, ennek az onzo srac novere.-nyujtott kezet.
  -Szia Suzuki Airi vagyok.-koszontem, es elfogadtam a kez nyujtast.
Bar most jottem ra ezek ... a cegunk ellensegei... 
  -Gyere elviszlek.-huzott magaval.
  -En...a....a.a....-Junra neztem aki felkellt :
  -He varj!-de arra mar a novere kocsiaba voltunk es mentunk.
A suliba erve mindenki minket nezett :
  -Ha barmi van hivj csak fel.. en rogton ide repulok...-mondta.
  -Ide repulsz?-csodalkoztam.
  -Igen van egy magan repulom,. De egyelore itt leszek par hetig... Keress fel...-mondta es elment.
Bementem az osztalyba es leultem. Momoko meg van hulve igy csak en es Miyabi utlunk az ebedlobe :
  -Es most mit fogsz tenni?-jelent meg az a harom kis liba.
  -Mire godnoltok?-kerdeztem.
  -Sho elment, itt hagyott.. most ki fog megvedni.-es mar emelete kezet is de ekkor.
  -Ne merd megutni.
Jun megfogta a csuklojat megallitva hogy megusson.
  -De...-de nem fejezhette be mert Jun a foldre lokte.
  -Tunj el az utbol csufsag!-mondta Jun es elment mellettem de.- Nem kell megkoszonnod.-mondta. De ami utana kovetkezett az nagyon meglepett :
  -En meg foglak vedni.-mondta.
Kikerekedett szemekkel figyeltem ahogy felmejen.
  -Mit mondott?-kerdezte Miyabi.
  -Valami nagyon furcsat amitol a szivem hevesebben dobog.-mondtam.
  -Csak nem azt hogy szeret...-mondta kicsit elenkebben.
  -Sss... Nem dehogyis.-mondtam.
Leultunk es enni kezdtunk, bar nekem alig ment le par falat a torkomon... Jun szavai jartak a fejembe. Ez meg mi volt.?

Jun:

Komolyan hondoltam azt amit Airinek mondtam. Nem tudom meg mi ez az erzes de... ugy erzem meg kell vedjem. Az ebedlobe egy falat se ment le a torkomon es egy-egy pillanatba Airire pillantottam aki ugy latszoik tori magat.. .Elmosolyodtam ha az jut eszembe hogy azon tori fejet amit mondtam :
  -Mi van kozted es Airi kozott?-kerdezte Satoshi.
  -Semmi... mier gondoltok?-kerdeztem.
  -Mit sugtal neki az elobb?-kerdeztek.
  -Semmit...-mondtam elnezve de ok elkezdtek nevetni.
Mergesen felalltam es elmentem. 
Egy hetre ra, a szobamba ultem es Sho-nak irtam levelet :
" Hogy vagy? Milyen Franciaorszag? Talan furcsa lesz neked ez a kerdes , de mit erzel Airi irant? .?"
  -Mir irsz ott?-jelent meg a noverem.
  -Semmit...-relyettem el a levelet.
  -Na...-de o persze elvette.
Elkezdte olvani, majd leult a kanapera :
  -Ugy latszik beszelnunk kell...-mondta , es en leultem.
  -Ez nem az aminek tunik...-mondtam.
  -Nem az?... Akkor kerdezzem ugy mit erzel akkor amikor meglatod Airit?-kerdezte.
  -Mit erzek?-elmosolyodtam.- Valami nagyon furcsat ami megvaltoztat.
  -Amikor hozzad szol?-kerdezte.
  -Nem tudom mit valaszoljak hogy ne rontsam el...-mondtam.
  -Amikor hozzad er?-kerdezte.
  -Elfelejtem a korulottem levoket, es mintha csak mi lennenk.-mondtam.
Megumi elmosolyodott es a kezet vallamra tette :
  -Ezt nevezik szerelemnek.-mondta.
  -Tenleg ilyen jo ez az erzes?-alltam fel, es semi sem ronthatta el volna a mosolyom.
  -Igen. De figyelj Jun... vigyazz. tudod hogy a Suzuki ceg ellensegunk... legalabbis apaeknak... es vigyazz ne tortenjen ugyan az mint velem.-mondta kimenve.
A noverem egy olyan emberbe szeretett akit a szuleink nem fogadtak el , igy kenyszer hazassagot tettek. Meg most se boldog.  
Az agyra mint egy kis gyermek szoktem es izgatottan remegtem ... Most mar tudom hogy szeretem de vajon o?

Airi:


Ma Momoko csaladjnak vendeglojebe eneklunk en es a C-ute. Eredetileg a Buono volt de mivel Momo meghult nem tudunk. A legfurcsabb hogy ma mindenki ott lesz a sulibol. Az F5 Sho nelkul... A a harom liba... a nagyobbakj es kisebbek nalunk... Mindenki. Nem izgulok de megis valami furcsat erzek :
  -Keszen alsz?-jelent meg Maimi.
  -Mindig keszen allok.-mondtam.
  -Akkor a Shock-al kezdjuk, utana The Power , es The Grieving Heavan.
  -Ertettuk.-mondtam es megjelentunk .
Senki se tudta hogy en is enekelni fogok ma. Jun pont elottem levo asztalnal volt , sotet volt o nem latot engem...  Es pont annal az asztalnal aminel en kell tancoljak. (Nem erotikus tanc) A zene felhalszodott es mindienki rank figyelt :
Ezutan meg a The power szam is felhalszodott. Jun csak engem figyelt... es egy kicsit ezert zavarba voltam.  Es vegul a The grieving Heavan.


Jun:

Amiko megerkeztunk az etterembe mint mindig mindenki sikitott. Ahogy beertunk Airit kezdtem keresni de nem lattam. Miyabi egyedul allt a falnal. Leultunk az asztaloz es Satoshi nem tudom milyen okbol de oda hivta Miyabit igy itt volt azido megkerdeznem :
  -Airi?-kerdeztem.
Elmosolyodott :
  -Most fogjatok latni. -mondta es elkezdodott egy ilyen hipnozzis zene , majd megjelent Airi ... 
Csodalkozva figyeltem. Mintha o lett volna a frontember, pedig nem o volt. Elmosolyodva figyeltem ahogy mint a harom dalt eleneklik. Majd amikor vegeztek Airi elkezdett felenk jonni. Nem tudtam mit tegyek, ideges voltam.. meg egy lany miatt se voltam ideges :
  -Sziasztok!-koszont.
  -Szia...-koszontunk.
  -Milyen volt?-kerdezte.
  -Jo...-mondtak.
  -Es szerinted Jun?-kerdezte tolem.
  -Nagyon jo..-mondtam.
  -Jobbat adtal mint a tobbiek ennek orulok. -mondta es egy halvany mosoly megjelent az arcan.
Ekkor felnezett es meglepodo szemekkel figyelt valamit..vagy valakit. Majd elindult annak iranyaba.
  -Az nem lehet...-mondta Miyabi.
  -Mi?-kerdezte Satoshi.
  -Airi ex-baratja.-mondta ki es en rogotn felalltam.
Szemeimet Airi utan nezve. Es ekkor egy srac is ot nezte. Egymassal szembe megalltak.
  -Szoval nem Junnal volt az elso csokja?-kerdezte Kazunari.
Hirtelen egyenesedtem fel :
  -Kazunari!-kialtottam.
  -Mi?-kerdezte.
  -Semmi gond.. .igen nem vele volt. Hanem azzal a sraccal ott  ... o egy koreai model.. No Minwoo. Sot nagyon szepen enekel is. Emlekszem nagyon sokat enekeltek egyutt Airivel, nagyon bodlgok voltak.-mondta. Model? 
Tenleg nagyon ugy nezett ki.
  -De akkor miert szakitottak?-kerdezte Misaki.
  -Igazabol senki se tudja..az igazi okat. Alitolag Airi azt mondta ,hogy mar  nem szeretti... de ezt mindenki tudja hogy hazugsag.. mivel tulasagosan is szerettek egymast. No Minnwoo azt veli tortent valami vele. Es tortent is... amikor szakitottak onnan kezdve Airi kegyetlen lett.-meselte.
Ismet Airire neztem... Meglepodve figyelte a sracot aki elotte volt. Nekem eszembe jutottak Royama szavai, nem... Kuzdok erte...Es elindultunk hozzajuk.

Airi:

Amikor eloszor meglattam nem hittem a szememnek. a regi emlekek elo hoztak a regi erzeseket is. Mennyire szerettem... szeretem? Az nem lehet... Sho... 
Elindultam hogy megbionyosodjak rola tenleg o az. amikor egymas ele alltunk tudtam o az :
  -Airi...-mondta ki a nevem.
Szemebe konnyek gyultek, ahogy az enyembe is , de en le is toroltem. Nem mar nem a regi Airi vagyok.
  -Annyira orulok hogy megtalaltalak.-mondta.
  -Kerestel?-kerdeztem.
  -Igen... Mivel meg mindig nem hiszam az okodat.-mondta.
  -Pedig el kellene hidd.-mondtam. -Mar nem az az Airi vagyok aki voltam...-mondtam elfordulva.
  -En ezt nem hiszem...-emelete fel az allam.
Szemei ragyogtak, es nekem az emlekek csak ugy sodortak elottem.
  -Miwoo...-hallottuk meg miyabi hangjat.
Mindketten szetrebbentunk, es nem csak o de az F5 tagja is ott volt. Jun eloszor engem nezett, majd Minwoo-t kezdte meregetni. Ez meg mit csinal?
  -Miyabi...-koszont Minwoo -Es ok?-kerdezte.
  -Pff... nem ismered az F5-t?-kerdezte onzoen Jun.
  -F5?-kerdezte Minwoo.- Nem bocsi.. de en koreaba voltam, par evet voltam itt amig Airival jartunk.
  -Par evet?-csodalkozot Jun.
  -Mennyi idot jartatok?-kerdezte Satoshi.
  -3 ev?-nezett ram.
  -Igen.-mondtam.
  -Es hol talalkoztatok?-kerdezte Misaki.
  -Egy koncerten... Neki talalkozoja volt A Berryz regi tagjaival es ott talalkoztunk,...emlekszel nekem jottel es ram ontotted az uditot... -mondta nevetve.
  -Igen...-mondtam.
  -Aztan elbeszelgettunk es parat randiztunk majd meg osszejottunk.-fejezte be.
Szememim ujra Junra kalandoztak.  Eleg ideges volt... de nem mondott semmit.
  -Amugy nagyon jok voltatok.. sot nem is tudom hogy mondjam el.-mondta.
  -Koszi. De te hogy kerulsz ide?-kerdeztem.
  -Tudod ujra itt kezdtem tanulni ... is gondoltam benezek ide...-mondta.- Emlekszem itt randiztunk eloszor.. Momoko es Miyabi osszeakart hozni es sikerult nekik.-mondta.
  -Ertem.-mondtam.
  -Esetleg most van idod?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam.
  -Akkor meghivhatlak enni?-nezett ram azokkal a szemekkel amik mindig elkabitottak.
Es megofgta a csuklom es kifele kezdett huzni de ekkor , egy masik kez is utanam nyult :
  -Nem mejen sehova... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...