2015. január 17., szombat

20.resz A vegso harc

20.resz A vegso harc

Mika:

Csak neztem az elottem allo negy embert, es konnyek szoktek a szemembe. Ott voltak mint Aya, Nozomu, Saori es Hiro... De azt sem felejtettem el hol vannak :
  -Mit kerestek itt!?-kialtottam sirva.- Nem akarom hogy bajotok essen.-mondtam.
  -En nem mejek innen el amig nem jossz velem vissza.-mondta Hiro.
  -Hiro...-mondtam halkan.
  -De romantikus a kis hos szerelmes megmenti a szornyeteget...-mondta a "szornyeteg " szot ram ertve.
  -Ne nevezd szornyetgnek! -mondta Hiro.- O biztos nem az...-mondta a szemembe nezve.
  -Na , jo kis galambocskak eleg!-mondta Fuji.-Nazamiko...-mondta ki annak nevet aki barmit megadna hogy engem megkaphasson.
  -De..-jott ki az arnyak kozul.
Egy atlagosnak mondhato lany, de megis o a leggonszabb :
  -Nazamiko...-mondtam ki.
   -Mika. Latod Aguri amint mondtam a sors megvolt irodva.-mondta.
Ket vampir lefogott engem es az arcomat megerintette Nazamiko hideg keze.  
  -Tudtad jol hogy megof tortenni ezert is keszitettel mindent elore.-mondta Aguri.
  -Kar hogy akkor nem ertel idobe oda.-mondta.
  -De azt te se hitted hogy en se keszulok semmivel. -es hirtelen szabadult ki a ket fogom eldobva de en is repultem pont... Hiro melle.
  -Mika...-kozelebb jott es felsegitett.
  -Idiota...-mondtam siro hangon.
  -Tessek?-kerdezte.
  -Idiota, miert jottel ide!-kialtottam.
  -Mike szeretlek...-mondta es megcsokolt.
De ekkor...
  -Eleg!-kialtott Nazamiko es ismet valaki lefogott. De nem csak engem de barataim, Saorit es Hirot is. A konnyek csak ugy gyultek.
  -Hiro!-kialtottam.
  -Mika!-probalt kiszabadulni de  a prbalkozas hiaba meg o sem tudd kiszabadulni .
  -Ereszd el!-mondtam.
  -Elfogom nyugi, de ahhoz nekem nem kellenek plusz romantikus jelenetek.-mondta.
  -Megakarsz olni akkor miert nem teszed?-kerdeztem.
  -Mika...
  -Mika....
  -Mika...
  -Mika...
  -Mika....
  -Mika...
Jott ki kulonbozo szemelyek hangjabol.
  -Olj meg, es ereszdd el a tobbieket ....-mondtam.
  -Ez mar tetszik.-mondta egyet legyintett es lassan mindenkit kivittek.
  -Mika!-kialtott Hiro probalt ujra ellenkezni de hiaba.
Ahogy becsukodott az ajto en a foldre estem... 
  -Most meg allj fel...-mondta.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Tudom hogy nem igy akarod es en se. A halalod egyenlo lesz. Harc...-mondta.
Felalltam :
  -Harc hat legyen harc.-mondtam.
Eloszor egymas szemebe neztunk majd elkezdodott a harc. Mind ketten egyszerre strategiat hasznaltunk es vedekeztunk. 
Mar egy ideje verekedtunk es mar vereztunk is. 
  -Alabecsultelek.-mondta.
  -Nem kellett volna.-mondtam es ujra megtamadtam.
Es ekkor egy eles kialtas kintrol...
  -Aaaa!-ez a hang...
De nem kellett volna elfigyeljek mert Nazamiko megtamadott es en neki estem a falnak mely betort. 
  -Most vegzek egyszer s orokre.-mondta.
De ekkor becsuktam a szemem es mint a lepkek ugy halt meg. A foldre estem es becsuktam a szemem. De elotte valami nedveset ereztem az oldalamnal de mar semmi....
Vajon mi volt az a kialtas? Es mi tortent velem? Egy sotetseg mely mindent elnyelt. 


Hiro:

Komolyan idiota. Hogy tudja felalldozni magat. Ahogy a vampirok leraktak ujra futasnak eredtem de megallitottak.
  -Engedjetek el!-mondtam.
  -Az urno kettesbe akar lenni Tahara Mikaval.-mondta es hatra dobott.
De ahogy foldet ertem , mergesen alltam fel es futottam a vampirnak . 
Megfogtt a nyakamtol es....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...