2015. január 21., szerda

3.resz A piros kartya.



Szerelmi arnyek 

3.resz A piros kartya:

Airi:

Mar 5 napja vagyunk itt . Ma is a suliba voltam Momoko es Miyab voltak az egyetlenek akik velem beszeltek, es en veluk, mivel minket eleg kitagadtak. De engem nem erdekelt. Bar huvos vagyok de tudom mindig szamithatok rajuk. :
  -Airi...-szolalt meg harom lany.
  -Annyira orulonk hogy itt vannak a hires BUONO.-mondtak.
Ezek biztos idegesitok. :
  -Mit akartok?-kerdeztem.
  -Airi...-szolalt meg Momoko.
  -Alig par napja vagyunk itt rank se figyeltek es egyszer csak eszetekbe jut hogy hiresek vagyunk...-mondtam es a szemben ujra megjelent egy csillogas a duhtol. 
  - Ide figyelj te kis...-kezet emelte mar, de kozbe szoltam.
  -Ha fenyegetni mersz azt nem eled tul...-mondtam leverve magamrol a kezet. 
  -Mi folyik itt?!-hallottuk meg Jun hangjat.
  -Matsumoto-san ez a kis liba veszekedni kezdett velem...-mondta nyalas hangon ez a csaj.
  -PHf...-mondtam elforditva a fejem es eszre vettem Sho-t ahogy engem figyel.
  -Ez engem nem erdekel...-mondta Jun flere lokve a csajt es velem kerulve szembe, de hirtelen jott nekem es az en kezembol az etel ami volt kiesett es pont az o ruhajara. 
Szemei megteltek koddel, es nem tudtam mi kovetkezik, de o megfordult es elment.
  -Airi...-szolalt meg Momoko.-Szerintem most prios kartyat kapsz.-mondta.
  -Engem nem erdekel...-mondtam es megfordultam.
Az utolso elotti oran a szekrenyemnel voltam aohgy kinyitottam meglattam. F5 nagy fekete betukkel irva egy piros lapva. Nem tudom miert de a foldre rogytam.
  -Airi Suzuki a 2/c -bolt piros lapot kapott!-kialtotta egy srac.
Hirtelen mindenki korulottem termett karba tett kezzel. 
  -Tudtam hogy megfogod banni...-mondta az a csaj.
Es ekkor mindenki elkezdett tojassal dobalni loktek ide -oda vissza. Nem tudtam rideg maradni , feltem ezt nem tagadhatom. Es vegul megfogtak es az F5 ele vittek...

Jun:

Az a kis senki meg megfizet. Ezt nem fogom annyiba hagyni, eleg nagy a pofaja de en majd megtanitom hogy feljen tolem. :
  -Egy lanynak akarsz piroskartyat adni , sot olyannak aki par napja van itt.-mondta Misaki. 
  -Egy lanynak se volt eddig piros kartyaja.-mondta Satoshi.
  -Ennek itt a vege.-mondtam.
Par perc mulva mar lehetett hallani a nagy zajt. Most megtanulod Suzuki ceg ellenesgunk lanya. 
Es meg is jelent elottunk :
  -Bar legszivesebben mar most megmutatnam neked mi helyes...-indultam el feleje es majd az alla ala tettem kezem.- Inkabb meg szorakozok...-mondtam es felreloktem majd nevetve mentem el.
Ez nem lesz meg a veg.

Airi:

Feltem es duhos voltam neztem ahogy az a szemet elmegy. Es ekkor egy kez termett elottem :
  -Felsegitselek?-Sho volt elottem.
Bolintottam es elfogadtam a kezet majd felsegitett. 
  -Eleg rossz szemellyel kezdtel ki.-mondta es elment.
Mar megint ez az erzes... Sho.... De ujra eszembe jutott Jun nem tudom miert es ismet merges lettem. A tuzlepcso fele indultam es ismet muszaly volt lenyugodnom :
  -Hihetetlen!-kialtottam.
Majd hirtelen valakik lefogtak .
  -Mi?! Eresszetek el! -kialtottam.
De nem tettek, bevittek a kemia laborba es ott ledontottek majd egy szeket tettek ram es a masik elkezdett levetkoztetni. 
Konnyek lettek a szememben es kiabalni kezdtem :
  -Ne! Eresszetek el!-kialtottam.
Amikor mar a kabatom ki volt bontva :
  -Mit csinaltok...-hallatszott meg egy hang.
Sho a szeken fekudt egy konnyvel .
  -Engedjetek el...-mondta.
  -De...-de kozbe szolt.
  -Azt mondtam engedjetek el!-mergelodott.
A fiuk elfutottak es en sirva alltam fel, ahogy Sho levette rolam a szeket.
  -Most mar ne sirj...-mondta leulve a szekre.
  -Honna tudtad?-kerdeztem szipogva.
  -Kerestem egy uj helyet ahol egyedul lehetek, ha mar a tuzlepcsonel nem lehetek.-mondta.
  -Koszonom...-mondtam.
Ezutan felalltam es elindultam haza. Sho az en megmentom. Otthon a telefonba elmeseltem mi tortent a lanyoknak :
  -Airi...-mondta Miyabi.- Annyira sajnaljuk.
  -Nem a ti hibatok ...-mondtam.- Szerencse hogy Sho megmentett.-mondtam es egy kellemes mosoly lett az arcomon.
  -Csak nem tetszik?-kerdezte Momoko.
  -Nem tudom...-mondtam.-De azt igen hogy amikro meglatom valami csodasat erzek.-mondtam.
  -O a te szoke herceged.-mondta Momoko.
  -Ugy latszik.-mondtam.
  -Es mit akarsz tenni a piros kartyaval?-kerdezte.
  -Nem tudom.-mondtam.
  -De varj... lehet hogy Sho az ut hogy ujra te legy...-mondta Miyabi.
  -Nem ... Miyabi en sosem leszek mar a regi.

Jun:

   -Hogy mit tett Sho...?!-mergelodtem ahogy megtudtam kudarcba fuladt tervem.
  -S...saa...sajnaljuk.-mondta a srac.
  -Eleg!-kialtotam es dobtam el a telefont.
Ennek meg nem itt a vege.  Nem fogom hagyni hogy ne kapja meg a bunteteset. 

Airi:

Masnap reggel a tuzlepcsonel voltam remelve hogy talalkozok Sho-val. 
  -Jo reggelt!-hallottam meg a hangjat.
  -Jo reggelt!-koszontem mosolyogva..
  -Es milyen rajzokat rajzoltal a suliba?-kerdezte.
  -A sulit, az osztalyt, az ebedlot...-soroltam.
  -Tehetseges vagy ezt ne hagyd abba...-mondta  msoolyogva.
De ez a mosoly se volt az igazi. 
  -Tudod hogy mennyi az idoeltolodas?-kerdezte.
  -Idoletolodas?-kerdeztem.
  -Hm...-de elemnt.
Idoeltolodas?... Vettem a mobilom es felhivtam egy kedves baratom aki Franciaorszagba dolgozik :
  -Szia Airi.-koszont.
  -Szia, venetlenul nem tudod mennyi az idoeltolodas?-kerdeztem.
  -Hu! Ez hirtelen jott... azt hiszem 8 ora.-mondta.
  -Koszi szepen!-ujjongtam.
  -De minek...-de mar leraktam.
De mar nem talaltam meg Sho-t igy orara mentem es remletem a kovetkezo szunetbe a tuzlepcsonel lesz. Senki se tekintett ram a ket baratnomon kivul. 
  -Koszi hogy mellettem alltok.-mondtam.
  -Ez termeszetes.-mondtak.
Az oran ahogy hata forditott a tanar megdobtak papir galacsinnal. Mergesen alltam fel :'
  -Eleg!-kialtottam.
  -Miss Suzuki...-mondta  a tanar.
  -Elnezest.-mondtam.
A szunetbe sietve mentem a tuzlepcsohoz de nem volt ott :
  -Miert?!... -kialtottam.
  -Mi miert?-jelent meg hirtelen Sho.
  -Semmi...-mondtam.
  -Hm....-mosolyogta el magat.
  -8 ora.-mondtam.
  -Hm...?-nezett ram.
  -Az idoeltolodas.-mondtam.
  -Koszi...-mondta es hirtelen megpuszilta a homlokom.
Egy kicsit megriadtam majd ahogy elment elmosolyodtam. 
Masnap reggel ismet elkezdtek engem tamadni. Es vegul az ebedloben talaltam magam egy masik lannyal aki piros lapot kapott hogy is hivjak Hinata... Szegeny lanyt eloszor vizzel ontottek le, mar a padlon volt, igy elkezdtem vedni :
  -Eleg!-kiabaltam.- Elvezitek ezt tenni?-kerdeztem.
De ok folytattak igy Hinatat kezdtem vedni : 
  -Eleg!-kialtotta Jun.- Most te kovetkezel.-mondta.
Kozeledett es feltem mit fog tenni de ekkor :
  -Tevedtel!-kialtott valaki.
Mindenki arra nezett es meglattuk Shot , mosolyogva figyelt engem.
  -Tevedtel, az idoeltolodas 7 ora.-mondta kozeledve.- Most oktober van ...nyari idoszamitas meg.-mondta .
Junra neztem aki vegul felfuggesztette az egeszet. Sho-ra mosolyogtam es megkoszontem majd elindultam haza. 
Ott elkezdtem rajzolni Sho portrejat. Mosolygva rajzoltam ereztem nem csak ez lesz meg....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...