2024. január 1., hétfő

Újév

 Békés, boldog és sikeres esztendőt!




Köszönöm szépen, ebben az évben is a látogatást, olvasását és támogatást! Tudom, hogy nem a terveim szerint sikerültek a dolgok, de fel szeretnék zárkozni. Régebb ami csak eszembe jutott történet neki kezdtem és feltettem írni. De sajnos idő után kicsusztak a kezeim közül a dolgok, rájöttem, hogy nem tudom már ugyanúgy kontrollálni. Ezért, mint ahogy láthássátok neki kezdtem sorba venni és befejezni a történeteket. Azon vagyok, hogy befejezzem ahogy említettem. Nem fog befejezetlenül maradni semmiképp. Szeretek alkotni és folytatni fogom! :) Szépen sorjába, helyre hozom. Egy kis időt kérek még, sajnálom, hogy ennyit ígérgetek és időt kérek. De nem hagyom abba, nem szeretném! Kérlek támogassatok továbbra is!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...