2024. január 7., vasárnap

Életem értelme

 Hamarosan befogom fejezni a Monster Love sotrymat. Tudom, hogy nem sikerült a legjobbnak. Lehet, hogy nem a jövőhéten kerülnek fel a részek, mert vizsgáim lesznek, de készülnek és még januárba befejeződik. Utána, szeretnék ismét neki állni A tenger félhomálya történetnek és azt is befejezni. :) Végül pedig A sebzett szív dala fog érkezni. De! Emellett egy újabb történet is meg fog jelenni. Régebb amikor probálgattam a szárnyaimat 😅 készítettem egy eoldalt, viszont évekkel ezelőtt letöröltem. Nem tudtam úgy foglalkozni vele ahogy akartam. De talán ez ismerős lehet már. Viszont el volt ott kezdve két történet is és mindkettő egészen kedves a szívemhez. Az egyiket onnan szeretném elhozni nektek ide most :), ha meg engeditek itt szeretném feltenni, bemutatni és befejezni. Már jól haladtam vele, de nem fogom feltenni egyből minden részt ami megvan, mert egy kis felcsigázás, mindig jól jön és szeretném átolvasni és mielőtt feltenném még javítgatni, esetleg változtatni rajta. De mielőtt részt hoznék belőle, szeretném befejezni A tenger félhomályát, mindenképp. Viszont, most szeretném megosztani veletek az ismertetőjét, amit anno készítettem neki, előztes gyanán. Remélem, hogy felkelti az érdeklődéseteket és izgalommal várjátok majd! 😊 Kérlek kövessétek a többi történetem is! Alapja a japán iskolás dorama Gokusen 2 évada, egy olyan sorozat, amit nagyon szeretek. Pontosabban a férfi főszereplő Ryu Odagiri és a női főszereplő egy általam kitalált Rin Ashia neveztű lány. 

Életem értelme: 



Hallottál már olyant, hogy valakiknek küzdeniük kell az életükért.... Lehetnének barátok is de annak ellenére mégis harcolniuk kell hogy ott éljenek ahol akarnak. Míg mások suliba járnak, ők az utcán figyelnek és tiszteletüket akarják kivívni. Több banda létezik a földön akik ebbe élnek.... létezik vezér alkat, aki jól verekszik, aki jó strategiás... de persze létzeik olyan is aki bénázik szimplán azért mert a szülei küldték, vagy mert a szülei is tagok és kényszerítik. Minden bandának van egy család fője, egy vezér csalad aki uralkodik és parancsol. És ezek csak a legérdemsebbek lehetnek. 

Ha egy delikvens osztályba jársz  verkedsz, megszeged a szabályokat és minnél rosszabb vagy, senkit sem érdekel a sorsod, csinálhatsz bármit mindenki azt hiszi egyszer ugyis a börtönbe kerülsz, vagy javitó intézetbe. Igen, tényleg így van! De ha összefogsz és van egy két személy aki bizik benned, vagy legalább van egy személy aki megváltoztathatja életed és ettől a személytől minden a világban értékes lesz. A legfontosabb hogy őt megvédd mindentől. Csak ró fogsz koncentrálni és csak azt szeretnéd hogy életed része legyen mindig. 

Hisztek a szerelem első látásra? Arra az érzésre amikor meglátod és mintha megállna az idő. Olyant, mintha csak ti ketten lennétek a földön és senki más. Szív verésed 100-ra nő , izzadni kezdesz, reszketsz, félsz megszólalni, de nem akarod elvesziteni. Ha valami fáj neki akkor neked is fáj, ha szomorú vagy ha látod sírni, te is szomorú vagy és ekkor eldöntöd mindentől megvéded. Ez a szerelem? Ebben a történetben egy fiú első látásra beleszeret egy lányba, ahogy a lány is a fiúban. De kapcsolatuk nem olyan egyszerű, ha két világban élnek, ami az egyik igen veszélyes. Bármi is történjen, be kell valld kell neked, vele akarsz lenni örökké.

 "Az életem része abból áll, hogy vigyázok, rejtőzök, harcolok. Az utcán... igen az utcán. A családom a legnagyobb maffia család a városba . De ezt nem mindeki fogadja el ezért harcolunk. De persze nem egyedül vagyunk. Vannak akik segitenek is. A bátyám elhagyott minket mivel már nem akart harcolni. Ezért az egész bandának a vezére én vagyok, apám rám hagyta és büszke is. De egy idő után nehéz megállnod a helyed, kibékíteni a csapatod, hogy ne essen szét és közben a másik csapatnak mutasd meg milyen erős vagy.... A sulit abba kellett hagyjam , hogy itt segitsek, ezért olyanok vagyunk mint az utcai lakok, pedig van otthonunk. Jobb kezem Chul-Moo koreai srác de nagyon megbizható és jó harcos. A legjobb barátnőm aki mindig mellettem állt Maimi Yajimi nem a legjobb harcos, de igyekszik és ügyeskedik. 

De az életemben eljön egy olyan pillanat ami mindent megváltoztat, ami miatt azt akarom hogy maradjak, ...... és álljak le a harcról, hogy neki ne essen baja, de mégis ha megteszem apam örökre meggyülöl és akkor a bandám is és az ellenség is rám támad és azt már biztos nem élném túl.... De mit tegyek hogy érzéseim ne törjenek elő és ne csorduljanak túl? Az életem része vagy és nem is akarom, hogy másként!" 

"Egy jó pár év után ismét ott lehetek ahol voltam, a suli padba ... egyedül aminek örülök hogy a csapatom vissza fogadott és ismét vezérük lehetek. Bár ez nem sikerült volna legjobb baratom nélkül Hayato Yabuki személyében. Végre újra a barátaim között lehetek. És bár most van egy elég, na jó , olykor elég idegesitő tanarnőnk attól függetlenül meg vagyunk. Ha kell segitünk egymásnak és harcolunk egymásért, pláné ha vénetlenül egy másik sulival összekeveredünk. Jövünk ha baj van ezért vagyunk egy igazi csapat... bár ekkor azt hittem.

 De aztán rájöttem hogy ami csapatunk valójában egy kis részért igaz csak , mivel megláttam hogy a valo életbe milyen egy csapat ami összetart és küzd egymásért. És ekkor gondolkodás és bizonytalanság nélkül én is beakartam kerülni oda.... de nem csak azért ,hogy megismerjem milyen egy igazi csapat , hanem azért is , hogy közel legyek hozzá és hogy megtudjam védni. Az életem része akarom hogy legyen és nem is lesz másként. Azt mondja, nem jó, azt mondja veszélyes, de nem tudom és nem is akarom magára hagyni. Szembe szállok amivel és akivel kell, hogy vele legyek! Az életem része vagy és nem is akarom, hogy másként!"


Készítettem egy előzetes videot is neki, nem tudtam csatolni mert túl nagy volt de fent van az indavideomon:

https://indavideo.hu/video/Eletem_ertelme_tortenet_elozete

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...