2015. február 24., kedd

SP 25. resz Ragyogas

Sziaszasztok. Epp az elso tortenetem olvastam ujra amikor eszre vettem hogy csak 24.rez van. A 11 reszt kihagytam. Ki fogom javitani , igg most irom a 25 reszt. Vegyetek egy SP-nek specialnak. Egyelore ez lesz az utolso resz de lehet lez madosik evad. 









Veres regyogas

25.resz SP. Ragyogas



Mika:


Egyszer mindennek beg szakad. Szoktak mondani. De ennek sose fog vege szakadni most mar. Ami koztem es Hiro kozott van mindig megmarad az eletunk vegeik. 
2 het mulva lesz Aya es Nozomu eskuvoje. Aya nagyon boldog, es sok mindent tervez, talan tul sok mindent is. De orulok hogy igy latom. Ha arra gondolok amikor eloszor megmutatta.... Epp az eget neztem a szobankbol. Tenleg egy igazi csalad voltunk. Hiroval egy szobaba aldtunk, a kicsiknek kulon szobajuk , konyha minden. Es mindenkinek egyenloen volt megosztva a feladata. 
Annyi minden tortent az elmult evekbe. pl. egy napon...
Epp a csaladdal neztuk a tv-t amikor hirtelen megszolalt a telefonom. Aya...
  -Szia.-kosozntem.
  -Mika...kerlek siess hamar ide...-mondta.
  -Mi tortent?-kerdeztem.
  -Gyere....-mondta.
  -Aya! Aya!-de mar le volt rakva.
  -Mi tortent?-kerdezte Hiro.
  -Aya volt azt mondt menjek hamar oda.-mondtam.
  -Rendben. Vigyazz magadra.-mondta.
Megcsokoltam majd mind ket csopseget megpusziltam es mar siettem is ki. Ahogy Ayahoz ertem bekopogtam. Senki se volt otthon. Aya-n kivul. Aki a szobaja egyik sarkaba osszvolt kuporodva :
  -Aya mi tortent?-kerdeztem.
  -Mika...-nezett felem.
De nem akarhogyan. Szemei vorosen izodtak.
  -Mi tortent?-szaladtam oda.
  -Egy vampir atvaltoztaott...az mondta hogy te kellesz neki...hogy a rokonod...es igy akar hadat uzenni neked.-mondta.
  -Rokonom?-kerdeztem.- Nozomu tudja?-kerdeztem.
  -Hat....igen...-mondta.- De megijedt tolem...
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Mika mit tegyek?-kerdeztem.
  -Ne felj. Itt vagyok. Most el kell menned vadaszni.-mondtam.
Felsegitettem es sietve vittem vadaszni. Amig o vadaszot felhivtam Hirot :
  -Halo?-szolalt bele.
  -Szia. Megkerlek beszelj Nozomuval...Aya-t atvaltoztattak es alitolag megijedt.-mondtam.
  -Rendben. Szeretlek.-mondta.
  -En is.-mondtam.
Vegul visszamentunk Aya-hoz. Szegeny reszketett hogy mi lesz...


Hiro:

Nozomut nem tudtam elerni igy Agurira hagyva a gyerekeket elindultam Nozomuhoz. Otthon volt. Egyedul. Osszekuporodva az agyon
  -Haver...mi tortent?-kerdeztem.
  -Aya vampir lett.-mondta.
  -Es felsz tole?-kerdeztem.
  -Nem...tudom...-mondta.
  -Amikor megtudtad hogy Mika vampir akkor nem ijedtel meg, most akkor miert?-kerdeztem.
  -Aya mas...Aya mindig kulonbozott mindenkitol , ezert is szeretem de most....-de kozbe szoltam.
  -De most is szereted. Szoval menj hozza es nyugtasd le.-mondtam.
  -Igazad van.-mondta felallva.
Elmosolyodva neztem ahogy elindul. Vegul hazaindultam. Otthon mar nem volt Aguri csak Mika es a ket gyermek:
  -Lenyugodott Aya?-kerdeztem.
  -Igen. Bar fel...-mondta.
  -Nozomu szereti.-ultem le a kanapera.
  -De tudom mit erez.-mondta leulve mellem.
  -Ugyan ezeket erezted te is...-mondta.
  -Igen.-mondta.- De valamit furcsalok...-mondta es ekkor megszolalt a moblija.
Felallt es elkezdett beszelni rajta. Ekkor az en mobilom is megcsorrent :
  -Nozomu? Mi tortent? Minden rendben?-kerdeztem.
  -Hiro....en...vampir lettem...-mondta ki.
Ekkor hirtelen a hatam mogott Mika elejtett egy tanyert ami szettort.
  -Menj Ayahoz mindjart en is mejek.-mondtam.
  -Mika...
Szolitottam de nem valazolt. El volt ajulva.
  -Szerelmem.....Mika nyisd ki a szemed.
  -Apuci mi tortent anyucival?-kerdezte Minako.
  -Ne felj kicsim mindjart jol lesz.-mondtam.
Felvettem a karomba Mikat es hivtam Tsukikot. Szerencsere hamar jott. Megvizsgalta Mikat , majd felem fordult :
  -Csak egy kis enyhe sokk. Nem nagy ugy.-mondta.
  -Ezt meg hogy ertsem?-kerdeztem.
  -Ugy hogy valami tortent.-mondta.
Ekkor Mika kinyitotta szemet.
  -A nagybacsim!-kialtottam.
  -Mika...-mentem oda.
  -A nagybacsim...-mondta.- Shiki.-mondta.
  -Shiki?-kerdezte Tsukiko . mika bolintott.- Mika o teged akar.
  -Mi?-kerdeztem.
  -O valtoztatta at Ayat es Nozomut is.-mondta.-Azert hivott hogy 2 honap mulva talalkozni akar velem.-mondta.
  -Akkor en is mejek.-mondtam.
  -De....-de kozbe szoltam.
  -Semmi de.


Mika:


Shiki a nagybacsikam...aki a barataim eletet tonkre tette. Ezert nem fog bocsanatot kapni. Talalkozom vele es megbuntetem. 
A ket honap ropke pillanat volt. Aya es Nozomu osszehazasodtak es elfogadtak az uj eletuket . Sot Aya terhes is. Egy kicsit szomoruak voltak hogy nem johettek velunk, de az o erdekuk, es a gyereke. Jr. Hiro es Jr. Minako (Jr.- Junior) is veluk maradtak. En, Hiro, Tsukiko , Aguri es par testor mentunk. Aguriek vegul leszakadtak es a tvalobol neztek. Eloszor megjelent egy magas, barana haju ferfi :
  -Mika....-szolitott meg.- Es a kis ferjed...-nezett Hirora.
  -Mit akarsz ?-kerdeztem.
  -Ezt...-mondta.
Patintott es hirtelen megjelent tobb ezer vampir. Lefogtak Hirot es Tsukikot .
  -Ereszd el oket!-kialtottam.
De ekkor hatam mogott teremt, es kest tartott a nyakamhoz. Ez a kes vampir merggel volt tele. Kezet neztem es Hirot. 
  -Ereszd el!-kialtott.
  -Nazamiko, Amon es Fujio is csodott mondott , ugy latszik en kell ennek veget vessek.-mondta.
  -Te kuldted ram?-kerdeztem.
  -Hat persze unokahugom.-mondta.- En terveltem ki mindent.
  -Miert?-kerdeztem.
  -Mert kulonleges vagy.-mondta.- Amint megollek megolom a ferjedet is.-mondta.
Ereztem ahogy kozeledik a kes de ekkor...
  -NE!-eles kialtas es Hiro kiszabadult.
Hirtelen feny tort ki belole. Ragyogott ... mint a nap...vagy meg jobban is. 
  -Engedd el!-kialtotta es hirtelen esett a foldre nagybacsikam.- Veged.-mondt Hiro.
Hirtelen mar ott sem volt. Minden megvaltozott. En mar Aguri karjaba voltam, de Hiro sehol.
   -Mi tortenik?-kerdeztem.
  -Kepesseg terjedelem. Ne felj nemsokara talalkozol vele. O egy lovag.-mondta visszanezve.
Lerakott a tavolba ahol alig latszott a kastely ahol voltunk. Es egy pillanat alatt Hiro is ott volt. Moolyogva futottam karjaiba , majd megcsokoltam.


Hiro:

Sok minden tortent akkor... De minden perc amit Mikaval toltok az ertekes szamomra. Az hogy van ket zep gyerekunk meg ertekesebbe teszi. Annyira boldog vagyok. Van egy csoda szep felesegem, ket szep gyermekem. Es az egesz csaladot szeretem. ennel tobb nem is kellene. 
  -Apuci,,,..apuci...-szolitott a kisfiam.
  -Mi van bajnokom?-kerdeztem felemelve.
  -Mikor szerettel bele anyuciba?-kerdezte.
  -Hm.... egy nap a konyvtarba hagytam a telefonom. O megtaltalta, es volt rajta egy kis maci, aminek elvolt szakadva a karja. Es tudod mit tett.
  -Megvarta?-kerdezte.
  -Igen...-mondtam.- Es en ezt mind lattam....akkor szerettem bele.
  -Es anyuci?-kerdezte.
  -Neki mas a tortenete. De egyszer elmeseljuk most nyomsa az agy.-mondtam.
Elindultam a szoabnkba ahol Mika nezte az eget. Hatulrol atoleltem es vele egyutt neztem az eget :
  -Min gondolkozol?-kerdeztem.
  -Annyi minden tortent...-mondta.-Es itt vagyunk.
  -Es szeressuk egymast.-mondtam.
  -Ez igaz.-fordult meg es megcsokolt.-Soha az eletbe nem fogunk elvalni ugye?
  -Igen.-mondtam.
Megcsokolva tertunk a mi kis vilagunkba....az orokeletbe.


Mika: ( Harom honnappal ezutan)


Epp Ayaval egy kozos ebedet keszitunk. A fiuk kint vannak es jatszanak a gyerkekkel. Ayanak egeszeges kisfiu lett Nozo. Furcsa nev de ha nekik tetszik. 
  -Latod mindenki megtalalta parjat.-mondtam.
  -Ez igaz.-mondta. - A kis Nozo meg annyira boldog.
   -Es milyen ket fiuval?-kerdeztem ahogy vittam a kajat az ebedlobe.
  -Nehez...-mondta nevetve.
  -He! Mi is itt vagyunk.-mondta Nozomu tartva a kis Nozot.
  -Dehogy mindaketten angyalok.-mondta megcsokolva. 
Letettem a kajat es Hiro melle ultem atveve Jr. Hirot.
  -Mindenki boldog az orokeletig.-mondta szerelmem.
  -A ragyogo orokeletig.-mondtam.
Elmosolyodott majd felem fordulva megcsokolt. Ekkor mindketten ragyogtunk. Ragyogtunk a szerelemtol amit erzunk. Az orokeletbe....




/A veget a videonak ne vegyetek szamba. Csak amig boldogok. Az emlekeket jelenti a tortenet vegen. / 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...