2015. február 26., csütörtök

12.resz Nem hagyom hogy bantsanak!




Szerelmi arnyek



12.resz Nem hagyom hogy bantsanak!



Mika:


Ez meg mi? Mit jelent az hogy megmentsem Jun-t? De barmi is az fontos nekem Jun igy elmejek. A szamot megegyszer neztem, de annyit irt hogy ismeretlen. Vajon ki hivhatott?  Nem mondhatom el Jun-ak ha elmondom akkor talan velem jonne es nem tudom elkepzelni mi lenne ott. 
  -Ki hivott?-kerdezte Momo.
  -Teves szam.-mondtam.
Amig nem ertunk haza addig kineztem. Milyen haza? Jun hazahoz. 
  -Csajok keszuljetek fel , holnap utan sajto tajekoztato. -mondta Kimiko.
  -Rendben.-valtunk szet.
En lassan mentem Jun haza fele. Nem szabad furcsan viselkednem mert akkor rajohet. 
Kezemet a kilincsre tettem es kinyitottam az ajtot. Csend volt nem volt senki . Igy inkabb elindultam a szobam fele. Ahogy beertem leraktam a taskam es hatra doltem az agyon. Honna tudtak mar meg? Ki mondta el? Es ki tudja? 


Jun:


  -Akkor en is harcolni fogok. O is felhagyott a csaladjaval csak azert hogy velem legyen , igy en is felhagyok a csaladommal hogy vele legyek.-mondtam a hosszu beszedet.
  -Tenleg megtenned?-kerdezte Satoshi.
  -Igen megtennem. -mondtam hatarozottan.
   -Mi lenne ha neznek egy par videot Airivel.-mondta Kazunari.
  -He, a csajom.-mondtam.
  -Nyugi...nem ugy...hanem mondjuk a C-ute-val forgatott kilppek.-mondta.
  -Rendben.-mondtam es leultunk a laptop fele. 
Kazunari valasztott egy videot , az elso percekbe mar Airi volt es azt hiszem padlot fogok. Annyira jol mozdult, olyan sexi-sen....
  -Ez a baratnod ....-bokott meg Satoshi.
  -Hiehetetlen...-mondtam.
A vegenel mar kikerekedett szemekkel neztem a videot. Ez a baratnom...az en baratnom, a vegen elmosolyodtam.
  -Jun ezt meg kell nezd!-kialtotta Misaki.  
Kint volt es a tv-t nezte.
  -Mi van?-indultam ki.
Ekkor hirtelen a kepernyon megjelent Airi ...
  -Huzd fel!-mondtam neki, leulve a kanapera.
  "- Ma a Buono tagjai egy kavezoban beszelgettek. A lesifotosok leistamadtak oket , kerdezve Airit mi van kozte es Jun Matsumoto kozott. A Suzuki es Matsumoto cegek rivalizalnak es megis ugytunik hogy a ket fiatal jarnak.... Egy informatorunk azt is megtudta hogy Airi elhagyta csaladjat csak azert hogy Junnal legyen. De amikor errol faggatuk nem szolalt meg. Managere annyit mondott ,hogy sajto tajekoztato lesz... Vajon Jun Matsumoto is reszt fog venni benne? Es mind ez igaz? Nemsokara uj hirekkel szolgalhatunk..."
Lett vege . Ki mondta el? 
  -Airi...-pattantam fel.
Elindultam a szobaja fele. Mar az ajto elott alltam ,a kezem a kilincsen de megsem mertem benyitani. Nem tudom miert... ugy ereztem egyedul kellene hagyjam. Igy inkabb visszafordultam es visszamentem a fiukhoz :
  -Hazajott?-kerdezte Satoshi.
  -Nem tudom.-mondtam.
  -De nem beszelltel vele?-kerdezte .
  -Nem tudom miert de nem mertem bemenni.-mondtam.
  -Mitol felsz?-kerdezte Misaki.
  -Inkabb magara hagyom, felek valami hulyeseget mondanak amivel elrontanam az egeszet. Rosszabb napot tennek neki.-mondtam.
  -Airi szeret, es legalabb tudja ,hogy mellette allsz.-mondta.
  -Igazad van.-alltam fel.
Ismet neki vagtam...es most mar benyitottam Airi szobajaba :
  -Airi minden rendben?!-de senki se volt a szobaba.
Elindultam beljebb de ott se lattam, az asztalon egy piros sal volt amit ma hordott magan, felvettem es megszoritottam.
Meg nem jott haza? Visszafutottam a szobaba ahol a fiuk vartak.
  -Na?-kerdeztek. 
  -Airi nincs a szobajaba.-mondtam.
  -Nyugi haver lehet meg nem ert haza. -mondta Kazunari.
  -Felhivom Miyabit.-mondta Satoshi es mar hivta is.- Szia...-es eltavoldott.
  -Es mi van ha hazajott....vagy lehet ....-nem arra nem is akarok gondolni.
Par perc utan visszajott Satoshi :
  -Azt mondta hogy meg itt a haz elott tettek le es o bejott...-mondta.
  -Akkor hol van?-kerdeztem.
  -Probald meg hivni.-mondta Misaki.
  -Igazad van.- es mar vettem is a tlefont.
De hiaba hivtam nem vette fel.
  -Van valami ami aggaszt...-mondta Satohi.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Miyabi azt mondta,hogy amiutan beultek az autoba Airit valaki hivta, vagy ket mondatot beszeltek es letette, mire megkerdeztek annyit mondott hogy teves szam. De azutan eleg furcsan viselkedett. Nem figyelt senkire, csak nezett kifele az ablakon. -mondta.
  -Es ezt miert nem mondtad hamarabb...-fogtam meg a gallerjat.
  -Jun!-allitottak le a tobbiek. 
  -Bocsi....-mondtam.- Csak nagyon szeretem es felek hogy tortent vele valami.
  -Semmi gond megertjuk.-mondta Satoshi.
Ekkor hirtelen megszolalt a telefonom. 
  -Airi?-kerdeztem bele a telefonba.
  -Milyen kis hiszekeny vagy.... -ismeros volt ez a hang.- Milyen konnyen elengedted ma Airit egyedul bar tudtad mi lesz...-mondta.
  -Tessek?-kerdeztem.
 -Emlekszel....amielott osszejotettek volna ...
Epp az ebedlobe neztem ahogy utat keszitenek nekunk es par diakot kepen is utottem, amikor elombe allt egy lany. Kedves, felenk kisugarzasa volt, ram nezett :
  -En helyedbe nagyon vigyaznak Airire.-mondta es elment.
Nem ertettem mire erti, igy inkabb tovabb mentem. Amikor visszamentem az osztalyba egy kis cetli volt az asztalon :
  "- Ne engedd Airit hogy becsapjam.
Egy nev se volt rajta, es nem ertettem hogy ez csak egy trefa vagy mi? ...
  -Te vagy az a lany.... Az a felenk.-mondtam.
  -Hinata...-mondta ki a nevet.-Es en a helyedben sietnek az iskola ebedlojebe ha nem akkor a draga latos Airidnek baja lesz.-mondta.
Kikerekedett szemekkel alltam ott meg sem mozdultam :
  -Egyedul gyere....mert ha nem , a baratnodnek konnyen veget teszek eletenek.
  -Ereszettek el!-hallottam meg Airi hangjat.
  -Kussolj te szutyko!-kialtott ra Hinata.
  -En a helyedbe sietnek.-mondta es letette.
Nem fordultam vissza a fiukhoz egyenesen kiszaladtam a sallal egyutt a kezembe.. Szaladtam az iskola fele. Mar az ut negyeden jartam amikor megszolalt a mobilom :
  -Jun hova mentel?-kerdezte Satoshi.
  -Csak elmejek setalni...-mondtam.
  -Haver ne csinald , mondd meg hol vagy.-mondta.
  -Nem tehetem ha elmondom akkor nem tudom megvedni Airit. -tettem le.
Ismet futasnak eredtem . Remlem hogy Airinek semmi baja...

Airi:


Nem szoltam senkinek hogy eljottem csak letettem a salam az asztalra es indultam. Ahogy kiertem az utcan valaki hatulrol lefogott. Befogta a szamat es en lassan ereztem hogy szedulok... es minden elostetult.
Arra lettem figyelmes , hogy megall az auto es kiszednek. Elkezdtek behurcolni :
  -Eresszetek el!-kiabaltam. 
Ekkor meglattam Hinata amint beszel telefonon. Engem megkotoztek a kezeimet es egyik oszlop tartohoz vittek :
  -Miert?-kerdeztem Hinatatol.- Azt hittem hogy te nem vagy ilyen. De miert?-kerdeztem.
  -Mert csak csalinak kellesz.-mondta.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Jun...Jun erted fog jonni.-mondta.
  -Nem hiszem nem tudja hogy otthon voltam, es itt vagyok.-mondtam.
  -Azt te hiszed.-mondta es ekkor megjelent.
  -Airi!allt meg velem szembe.
  -Idiota....Idiota! Miert vagy itt?!-kerdeztem siro hangon.
  -Erted jottem. Te felaldoztad a csaladod, a penzed, en meg megvedlek. -mondta , es latszott szemebe a konny.
  -Csak ezert jottel ide?!-mergelodott Hinata. -Lassuk mennyire szereted.-mondta es kiveve egy kest, felallitott es a nyakamhoz tartotta.- Ha egy ujjat is mozditod megvagom a kis pofikajat.-mondta Hinata.
Jun kicsit kozledett majd megallt. Hinata intett a felvett testoreinek  Akik elkezdtek utni Jun-t de o nem utott vissza :
  -Miert? Miert nem utz vissza?!-kiabaltam.
Eloszor leesett a foldre :
  -Miert nem utsz vissza? Kit erdekel ennek a kis libanak az arca...-mondta Hinata.
Jun felallt : 
  -Ezek az utosek nem is fajtak.-mondta letorolve a verzo szajat.
Ekkor lefogtak es hazba kezdtek utni :
  -Miert? Miert nem utsz vissza?! Megtudnad verni az egeszet?!-kialtottam.
Ekkor nekidobtak egy asztalnak mely kette tort, Hinata felre lokott :
  -Miert erdekel ez a lany?! Miert nem utsz vissza?! Miert....miert nem nezel ram?!-kialtotta.
  -Airi...-probalt felallni es kozeledni felem.
  -Miattad valtoztam meg!-kialtott.-Emlekszel...egy nap elhivtalak ebedelni es te el isfogadtad, de nem jelentel, meg... Hiaba vartam nem jeelentel meg. Masnap azt mondta ,hogy egy ilyen csuf lanynak nem foganad el a meghivasat! Ekkor megvaltoztam... sminket kezdtem hordani, es ammennyire tudtam szep lettem, de te igy se neztel ram. Egy pillanatba azt hittem ram is figyesz, de ekkor megjelent ez ...ez a senki hazi es elfelejtettel...- fejezte be.
  -Airi...-szolalt meg ismet Jun.
  -Elegem van! -mondta felemelve egy szeket amit Junra akarta zuzni.
Ekkor en erot vettem es Junt kezdtem megvedeni .  Igy hat a szek rajta tort el :
  -Elegem van...-indult el , a testorei utana.
En felultem es Junra neztem aki faradtan lihegett :
  -Jol vagy?-kerdeztem.
  -Persze hogy...nem...-mondta.
  -Miert nem utottel vissza? Miert?!-kerdeztem konnyes szemekkel.
Felult es melyen a szemembe nezett : 
 -Ha megutottem volna nem tudtadalak megevdeni. Vagyis tudtam hogy te vagy a csali.-mondta.- Egyertelmuen azert mert szeretlek.-mondta . -Szeretlek.
 Ekkor atoellt es szorosan olelt magahoz. 
  -En is teged.-mondtam ahogy elszakadtunk.
Ekkor felsegitettem allni de a keze furcsan allt kifele... Igy hogy ne mozgassa vettem a salam amit magaval hozott es megkotottem a kezet . Majd lassan segitettem kijutni ahol a fiuk vartak. Es ekkor...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...