2015. február 25., szerda

5.resz Bekovetkezo tortenes?


A tengeri homaly

5.resz Bekovetkezo tortenes?


Mao:


Masnap idegesen mentem a tuzlepcso fele. Miert hivhatott ide? Mit akar mondani? Ideges voltam vagy feltem nem tudom, de mely levegot veve kinyitottam az ajtot es elindultam a lepcon lefele. Meg nem volt ott. Legalabbis meg nem lattam. A tjat kezdtem figyelni. Mindehol fa volt. Nagyon szpe volt. Es ekkor hirtelen ereztem egy kezet a csuklomon, mely fele fordit es ekkor... Shun atolelt :
  -Mi...mit....cs...csinalsz?-kerdeztem idegesen.
  -Kerlek csak maradj itt.....maradj igy....-mondta.
Lassan emeltem fel a karom es oleltem en is at. A szerelem.... eloretolt mint meg soha.  Annyira jol ereztem magam a karjaiba, hogy legszivesebben megallitottam volna az idot es igy maradtunk volna.... De egy kerdes nem hagyott nyugodni ... Mi ez ? Miert olelt meg hirtelen? Nem mintha bantam volna , csak megis furcsa volt.
  -Mao... kerlek sose valtoz meg...maradj mindig ilyen torekeny, akit meg kell vedni.-mondta.
Szavai a zivemig hatoltak, es boldogk voltam toluk.
  -Majd en megvedlek teged.-mondta.
Mintha tuzijatek lett volna a hasamba, ugy ereztem a boldgosag felulmulhatatlan bar nem azt mondta hogy szeret tudom hogy itt van mellettem. 
  -Nem fogok megvaltozni.-mondtam.
Es szorosabban oleltem magamhoz, ahogy o is engem...
3 honapja jarok ebbe a suliba. Ha kellett segitseg Shun-tol mindig megkaptam. Meg igy is mindenre volt idom. Extrem dolgokat csinalni a baratokkal, Eizan bacsinak segiteni , es egyutt nezni a felhomalyt Shun-al. A kapcsolatunk ugy ereztem erosodik. Bar Shun meg nem toltott egy napot sem hogy lassa mit teszek, sot szerintem nem is emlitettem neki hogy mit is csinalok en a szabadidombe. De remlem minnel hamarabb megmutathatom. 
1 hettel ezelott eldontottuk Kawanari es Emiko-val hogy egyik mutatvanyunk lefilmezzuk es elkodjuk egy versenyre. Bar remenykedunk benne hogy jo pontozast kapunk.  Igy azt a mutatvanyt kuldtuk el amikor a ket szakadek zelerol csuszunk a tuloldalra. Picit izgultam , amikor feilmeztek de nem hibaztam. 
Ma Shun es baratai eljonnek hozzank. Izgulok? Talan egy kicsit. Emiko es Kawanari is itt vannak, bar az utobbi szemely nem orult ennek. Ezt egy kicit furcsaltam is. 
  -Mao! -kialtott Emiko.
Csak mi voltunk harman , igy csak haton leszunk ma itt, mivel Eizan bacsi eldontotte hogy a fiatalokat egyedul hagyja. 
  -Igen...-futottam ki.
  -Ott jonnek.-mutatott a tavolra.
  -Rendben akkor mindent bele.-mondtam.
Elindultam veluk szembe , oldalomon Kawanari es Emiko. Egy ideig beszelgettek majd Shun felem pillantott es elmosolyodott .
  -Sziasztok-koszontem.
  -Sziasztok.-koszontek.
   -Shun te mar ismered a barataim, de racok ti meg nem. Emiko es Kawanari ok itt Benjiro es Okyoito. -mutattam be egymasnak.
  -Hello...-kozontek.-...sztok...
  -Rendben akkor gyertek.-mondtam.
A hazam elott volt megteritve egy kis asztal. Mindenki leult. Nem tudom ha venetlenbol , de en Shun melle kerultem. Moslyoga es talan kicsit feszengve ultem mellette. Miert? Mert feltem barmelyik pillanatba elronthatok valamit. 
  -Es mit szoktatok itt csinalni?-kerdezte Benjiro.
  -Altalaba extrem dolgokat talalunk ki.-mondta Emiko.
  -Nem hiszem el...-mondta Benjiro.
  -De hidd el...-mondta Emiko gunyosan.
  -Akkor lassuk...-mondta.- Ha igaz....-provokalta Benjiro Emikot.
  -Rendben Mao...-allt fel.
  -Rendben, de melyiket?-keredeztem.
  -Tranbulni...-mondta.
  -Ha te akarod.-alltam fel.
A tranbulinos az olyan volt, hogy volt eloszor persze egy tranbulin. Ki voltunk kotve a biztonsag erdekeben es akkor amennyire magasan tudtunk szoktunk , levegoben figurakat, mozdulatokat csinalva. Azt hiszem ez volt az elso extrem amit tettunk.
Egymassal szembe alltunk en es Emiko. Kikotva es farkas szemezve. Emiko bolintott es mindketten elkezdtunk szaladni, felszioktunk a kis tarnbulinra , majd egy szaltova a nagyra..es onnan mar varazslat....
                                           -Kb. Ezeket csinaltak Mao es Emiko is-
A vegen nagy taps vihar lett. 
  -Na nagy fiu ?-szalt le Emiko.
  -Elnezest, holgyem ...-hajolt meg Benjiro. 
Mindenki nevetett. En egyedul meg mindig a tranbulinon alltam es neztem a mosolygos arcokat.  Egyszer csak eszre vettem hogy Shun megfordul es elindul egy ellentetes iranyba. Hamar leszaltam levettem rolam a biztonsagos oveket es utana indultam. 
  -Shun!-kialtottam.
Megallt de nem fordult meg.
  -Te normalis vagy?!-eleg haragos volt a hangja.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Arra gondoltal , hogy megis serulhetsz... jobban mint gondolod... megis...halhatsz...-mondta banatos hangon. - Csak egy rossz mozdulat es megjott a baj.-mondta.
  -De...-de kozbe szolt.
  -En nem akarlak elvesziteni!-kialtott.
Kikerekedett szemekkel neztem ahogy ott all elottem... jol hallottam...??? Tenleg az mondta hogy nem akar elvesziteni. Batorsagot veve elindultam fele... es hatulrol atoleltem :
  -Nem fogsz elvesziteni hidd el....-mondtam.
  -Mao...-kezdte el de ekkor mintha elment volna a hangja, csak atolelt.
Nem akartam megkerdezni hogy miert mondta azokat a szavakat inkabb csak elindultunk vissza. Megvartak mig felhomaly lett, es a felhomaly utan indultak vissza. De ez a felhomaly nem volt olyan mint a tobbi...ez varazsosabb volt miert? Mert Shun hirtelen megfogta kezem, eloszor meglepodtem, de o csak ram mosolygott... Egesz a vegeig nem eresztettuk el a kezunket, es boldog voltam.
Masnap a suliba az ebedlobe Sakurakoval ebedeltem amikor megjelent a harom lany... Yoko Tumiko es Sango.
  -Te is jossz ma?-kerdeztek.
  -Hova?-kerdeztem.
  -O! Ne mond Shun nem hivott meg....-kezdtek gunyosan.
  -Shunnak ma jon haza a baratnoje.-mondta.
Baratno?
  -Baratno?-kerdeztem.
   -Nem tudodt van baratnoje nem is akarki hanem a hires modell. Shizuka Todo.-mondta.
Ekkor eszembe jutott, nem reg ot mutattaka tv-be. Shun-nak o lenne a baratnoje? Lehetseges, sokkal szebb mint en, gazdag.. es illenek egymashoz. Mit is gondoltam....
Ereztem hogy a torkomat a sriras folytaja, igy elfutottam. A tuzlepcsohoz mentem es elkezdtem sirni. Ekkor hirtelen ...
  -Miert futottal csak ugy el?-hallottam meg Shun hangjat.
Felneztem ra o meg meglatta a siros szemem.
  -Mi tortent?-hajolt le.
  -Semmi...-hazudtam.
  -A harom liba tett veled valamit? Mondda el Mao ha igen akkor nekik veguk...-mondta.
  -Nem...most eloszor valami igazat mondtak.-mondtam.
  -Mit?-kerdezte.
  -Semmi ...-mondtam mosolyogva felallva.
De ez a mosoly alarc volt. Ahogy hazaertem kideritettem hol lesz ez a party. Megis ugy ereztem meg kell bizonyosodjak rola hogy igaz... Todo hazba.... gondolhattam volna. 6 utan idnultam el. Nem volt messze a haz. Lassan kozeledtem az ajto fele. Benyitottam es korul neztem.... Nem voltam alkalomhoz illo ruahba igy inkabb bujkaltam. Remletem senki nem lat meg. Ket fal koze bujtam... Ez nem tudom minek volt de most jol jott. Es onna neztem ki amikor hirtelen nagy zaj lett :
  -Shizuka!-kialtottak.
Kineztem es ott alltak... Shizuka aki Shunt karolta. Egy fajdalom hasitott belem...Igy kifuottam es elindultam sirva haza. Szoval igaz ...igaz hogy jarnak... es en meg remenykedtem.... Ahogy hazaertem bezartam az ajtot es az agyba fekudtem. Zokogtam , sirtam hasonlo szavak... Osszekuporodva fekudtem ... mar erom sem volt hogy kimenjek a felhomalyba. Ott sirtam egyedul a sotet szobaba.
Reggel telefon csorgesre keltem fel:
  -Mao!-kialtottak a fulembe.
  -Mi az?-kerdeztem kabosan Emikotol.
  -Nyertunk!-kialtott.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Mi van veled...az extrem versenyt megnyertuk.-mondta.
  -Tenleg?-kerdeztem ujjongva.
  -Igen... Es hivtak hogy veled szemelyesen akarnanak talalkozni.-mondta.
  -Es?-kerdeztem.
  -Mondtam hogy suliba jarsz meg minden...-de ekkor kozbe szoltam.
  -Nem elmejek.-mondtam.
Miert dontottem igy? Mert jo lenne tavol lenni talan orokre is Shun-tol.
  -Rendben...akkor leadom a telefonszamot.-mondta.
  -Jo...-mondtam.-Amugy veletek miert nem?-kerdeztem.
  -Mivel te talalsz ki minden extrem dolgot, es te vagy a legjobb.-mondta.
  -De ugye...-de kozbe szolt.
  -Nem haragszunk ne felj.-mondta.
  -Na jo akkor leteszem.
Beszeltem a zsurikkel akik meghivtak engem oda. Hova kellett menjek? Egy messzibb de ugyan csak szigetre ami itt van Japanba . Mar ma idnulok. Es talan tobb honapot is ott leszek..tavol Shuntol... Atveszelem? Es ami meg fontosabb elfelejtem?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...