2015. február 16., hétfő

10.resz Meg visszajovok!




Szerelmi arnyek



10.resz Meg visszajovok!



Airi:


1 hetet hianyzott Jun azert mert meghult. Ures voltam nelkule. Foleg most, hogy megtudtam szeretem. Es ossze is jottunk. Most is az ebedlobe ulok egyedul, kedvetelnul . Momo es Miyabi probal felviditani de nem sikerul :

  -1 hete ilyen vagy... Nem kellene orulj,hogy Jun-al osszejotettek?-kerdezte Momo.
  -De...csak... megsem olyan ha 1 hete osszejottunk es azota nem is voltunk egyutt.-mondtam.
  -Komolyan megvaltoztal, amiota Junnal talalkoztal.-mondta Miyabi.
  -Ezt meg hogy erted?-kerdeztem.
  -Eloszro az igazi Airi aki mindig vidam volt azt elnyelte a kegyetlen , huvos , rideg szivu Airi, es ezt a kegyetlen Airit meg elnyelte ez a szomoru Airi. Komolyan sokkal jobb volt a kegyetlen mind ez.
  -Sajnalom...-mondtam.
  -Airi, csajok...-jott oda Misaki.
Mindenki orult hogy Jun-al osszejottunk , boldogok voltak ennek hallatan, es az F5 tagjai megigertek hogy amig Jun hianyzik ok fognak vigyazni ram. Ezert minden nap megvartak, ebedelni kozelemben voltak, reggel veluk jottem be es minden mas...
  -Gyertek.-intett.
  -Hova?-kerdeztem.
  -Fel...-mutatott a helyukre.
  -De oda...-de kozbe szolt.
  -Jun a vezerunk baratnoje vagy mar te is odajohetsz.-karolta at a vallam es mar mentunk is fel.
Momo es Miyabi a hatam mogott nevetett, valamin, a tobbi diak, suttogtak...valamit. 
  -Tudom hogy Jun baratnoje vagyok, de attol nem szeretnem ha...-de Misaki kozbe szolt.
  -Ennek orulni fogsz.-mondta.
  -Minek?-kerdeztem.
Megforditott es ekkor meglattam. Jun a kanapen hatra volt dolve, es mosolygott ram. Felallt es kitarta karjait :
  -Jun!!?-kialtottam mint egy kisgyerek es karjaiba futottam.
  -Meglepetes.-olelt magahoz. 
  -De jo hogy itt vagy.-mondtam.
Meg sosem viselkedtem igy, latszik rajtam, hogy a szerelem megvaltoztatott, se a kegyetlen Airi se a vidam nem vagyok, ez egy teljesen mas Airi. A szerelmes.
  -Mondtak a tobbiek, hogy amiota hianyoztam kedvetlen voltal, ebedkor nem ettel...es igy minnel hamarabb felepultem.-mondta.
  -Annyira jo hogy itt vagy.-mondtam. es ismet hozza bujtam.
  -Ezt az Airit vesztettuk el.-mondtak a lanyok.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Nezd meg az arcod, fulig ero mosolyod van. Elveszitettuk azt az Airit aki voltal, a vidamat, de hogy visszakapjuk nem kellett mas mint a szeretet.-mondta Momo.
  -Ez igaz.-mondtam.
  -Akkor itt fogtok ebedelni?-kerdezte Jun.
  -Ha meg all...-mondtam , nevetve.
  -Hat persze.-mondta es elkezdett csiklintani.
  -Ne...ne....fejezd be....
  -Milyen jo oket igy latni...-hallottam meg Satoshi hangjat.
  -Az biztos...-mondta Miyabi.
Vegul elultunk az asztalhoz. En Jun melle ultem, es masik oldalomon Momo. Mindenki mindenkivel jol elvolt, jol beszelgettek en csak mosolyogva neztem Junt. Valamikor amikor ram nezett, neki is megjelent egy olyan sarmos mosoly, amitol meg a lelegzetem is elallt. En vegeztem az evessel eloszor. Felalltam es a kanpehoz mentem.Lattam ,hogy Jun mar felakar allni, de megallitottam.
  -Egyel!-neztem ra szigoruan.
Visszault es folytatta az evest. Ekkor jutott eszembe ,hogy a telefonom a taskamba maradt :
  -Elmejek elhozom a telefonom. -mondtam.
Siettem az osztalyba. Ahol a taskamba megtalaltam a telefont. A telefonom hatterkepen Jun van amikor a tajat nezi a naplementebe. Elmosolyodtam ahogy raneztem. Boldogan indultam vissza de mielott az ebedlobe ertem volna, hirtelen megalltam...
  -No Miwoo...


Jun:


   -Azert az is latzik , hogy te is hogy megvaltoztal.-mondta Satoshi.

  -Ezt meg miert erted?-kerdeztem.
  -Mar 3 hete nem adtal senkinek piros kartyat, nem verekedtel, es ha latnad hogy viselkedsz Airival. Olyan romantikusan.-mondta.
    -Talan igaz a szerelem megvaltoztatja az embert. -mondtam mosolyogva.
  -De nem felsz hogy No Minwoo , meg problakozni fog?-kerdezte Miyabi.
    -Ezt meg hogy erted?-pillantottam vissza.
    -No Minwoo Airi-ert jott vissza. Hogy ujra egyutt lehessenek, es amennyire ismerem nem fogja feladni egy konnyen.-mondta.
  -Allok elebe!-alltam fel.- Most hogy en es Airi jarunk nem fogom elengedni.-mondtam.
  -Apropo Airi eleg reg elment.-mondta Momoko.
  -Ez igaz, megnezem.
Es mar futottam is le. Ahogy bekanyarodtam az ebedlonel megalltam es meglattam Airit es No Minwoo-t. Airi eszre vett es ekkor meglattam a szembe a konnyeket :
  -Mit tettel?!-mergelodtem fel es indultam ez a No Minwoo srac fele.
  -Csak az igazat mondtam el.-mondta.
  -Majd meglatjuk,hogy ez mennyire igaz...-mondtam es mar emletem is volna az okolom de ekkor, Airi nekem rohant es atolelt .
  -Ne! Nem hiszem hogy igazat, mondott, tudom hogy hazudik. En...ezt nem hiszem.-mondtam.
  -Rolam mondott valamit?-neztem ra.
Airi bolintott.
  -Te...!-de ekkor mar megjelentek a sracok is.
  -Jun uralkodj magadon!-fogtak le.
  -No Minwoo, most mar jobb lenne ha elmennel.-mondta Airi.
  -Gondold at...-mondta es megfordulva elment.
  -Mit mondott Airi?-kerdeztem , letotorolve a konnyeit.
  -Azt hogy te midnig is egy nocsabasz voltal, es hogy mindig is kinoztad az  itt tanulokat, igy hamar fogsz szakitani.-mondta.
  -Az a...-de kozbe szolt Misaki.
  -Jun!-kialtott ram.
  -Sajnalom. Airi ne higgy amit neked mondott.... talan az voltam, de itt mind a sracok bizonyithassak , hogy mennyit valtoztam.-mondtam, neki kezeit megfogva.
  -Nem fogom elhinni.-mondta.
Elmosolyodtam es atoleltem. Vegul az orak is lejartak es hazamentunk. Anyam ismet uzleti uton volta mint altalaba a legtobbet . Egyedul voltam a szobamba. Tenleg sokat valtozott az eletem amiota Airi es reszt vesz, es ez egy pozitiv dolog, abban biztos lehetek....

Airi:


Otthon voltam Momo es Miyabival.  En az ablak parkanyan ultem, mivel a haz ablakai nagyok voltak, es volt egy resz ahova lelehet ulni. Mondhatni dramain neztem a naplementet. Miert? Mivel No Minwoo szavai csengettek a fulemben. Nem amiket Junrol modnott. Hanem...
 "- No Minwoo ...-lepodtem meg ahogy meglattam.
  -Orulok hogy itt talallak es nem kell bemenjek az ebedlobe.-mondta kozeledve, deahogy o kozeledett en ugy hatraltam.- Talan felsz tolem?-kerdezte, felhuva szemoldoket.
  -En...nem...-nem is tudom, nem feltem, de nem akartam ,hogy valaki olyan helyzetbe talaljon ami miatt osszevesznenk Jun-al.- Miert vagy itt?
  -Gondoltam elmondok egy sket mast.-mondta.
  -Siess...-mondtam mar kegyetlenul.
Elnevett magat.
  -Engem nem tudsz atverni. -mondta megerintve az allam.
  -Mondd....-neztem vele farkas szemet.
  -Holnaputan visszautazom...-mondta.- Es azt szeretnem ha velem jonnel.
  -Pfff... Nem fogok veled menni. Nem tudod mennyire tudod , de en most Jun-al jarok.-mondtam.
  -OOooo,,, Nyugi tudom.-mondta.- De gondold at. Jun lazado, sokkal jobban mint te, nagy nocsabasz, mindenki itt a suliba ot szereti. Fogadni mernek hogy most is nem rad gondol, te csak neki egy aldozat vagy.-mondta, szemeibe meg semmi szanalom.- Hamarabb fogtok szakitani, mint godnolnad. 
  -Hazudsz!-kialtottam.
  -Igen? Es lehet egy kerdesem... Jun tudja azt az kis esetet amiert te bujkalsz?....-kerdezte.
Felkaptam pillantasom es konnyeim elkezdtek  lefojni az arcomon. Miert? Mert felevenedtek azok a pillanatok. 
  -Honna tudod?-kerdeztem mergesen.
  -Nekem is megvannak a sajat modszereim. De... gondold at, gyere velem es en megtudlak vedni, anelkul hogy bajba sodornal.-mondta.
Ekkor hirtelen megjelent Jun..."
  -Ugye..nem mindent mondtal el Jun-nak. -jott mellem Momo.
  -Igen...-mondtam.
  -Mit?-kerdezte.
  -No Minwoo, megtudta, egy titkom, amit meg ti sem tudtok, es most azzal zsarol, azt akarja hogy holnap utan vele menjek.-mondtam.
  -Es te elakarsz menni? Amikor osszejottel Jun-al?-kerdezte Miyabi.
  -Nem!....tudom...Nem akarom vezelybe sodorni.-mondtam.
  -Jol gondold at...-mondtak egyzerre.
Vegul az a nap is eljott. No Minwoo elott alltam a repuloteren ....

Jun:


Ezekben a napokban eleg furcsan viselkedett Airi. De nem mondta el miert, es bar nem is kerdeztem meg, de aggodok. Epp az ebedlobe voltunk a sracokkal amikor megjelentek rohanva a lanyok :
   -Mi tortent?-alltam fel.
  -Meg kell alltisd  .... Airit....-mondtak.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Airit a multkor megkerte No Minwoo hogy menjen vele Koreaba , mert egy titokkal zsarolja....-mondta Momo.
  -Most hol van?-kerdeztem.
  -A repuloteren.-mondta.
Es mar futottam is . Beultem egy taxiba es mentem is. Egy ido utan forgalomba kerultunk , nem birtam tovabb igy kiszalltam es szaladasnak eredtem. Nem...nem fogom elengedni. Szaladtam az sem erdekelt ha az embereknek mejek, csak el kell erjem... meg kell allitsam... Ahogy a repuloterre mentem ,a recepcioshoz futottam :
  -Mikor indul a Koeaba valo gep?-kerdeztem.
  -10 perc mulva.-mondta a no.
Es en mar futottam is. A terem tulso vegebe figyeltem meg , ahogy az ajton tart kifele. 
  -Airi!-kialtottam.
Konnyes szemmel figyelt fel ram. Elindultam fele, ahogy o is kozeledett.
  -Jun?...-nezett ram.
  -Nem...nem foglak elhagyni...nem engedlek hogy elmenj!-kialtottam.
  -Jun....-nezett ram.
  -Most jottunk ossze es ennek a kapcsolatnak nem lesz vege egy zsarolas miatt...en majd megvedlek.-mondtam oszinten.
Ramnezett majd atolelt , majd megfordult :
  -No Minwoo....nem fogok menni veled. Szeretem Jun-t es tudom hogy megtud vedni..., es nem fogom engedni hogy megtortenjek amiert veled akartam menni.-mondtam.
  -Szoval ot valasztod?-kerdezte.
  -Igen.-mondta Airi megszoritva a kezem.
Raneztem es elmosolyodtam. Bar nem ertettem mire erti hogy amiert vele akart menni...
  -Ertem... de ne hidd hogy ilyen konnyen feladom.-mondta es megfordulva elindult.
Airi felem fordult es megcsokolt. Majd lassan , elnezest, futva idnultunk haza. Egy hidon megalltunk es itt megkerdeztem :
  -Miert akartal vele menni?....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...