2015. március 1., vasárnap

13.rez Elso megjelenes




Szerelmi arnyek:



13.resz Elso megjelenes 



Airi:


Csodalkozva lattam meg az elottem allo Sho-t.  kikerekedett szemekkel figyeltem ahogy elottem allt. Rammosolygott . Az a szelid, kedves mosolya volt. Nem mondhatni hogy meg ereztem valamit iranta... vagy lehet? 
  -Visszajottem!-mondta.
  -Sho....-csodalkozott Jun is. De a kovetkezo percben Jun mar ajult volt.
  -Jun...-szolitottak.
  -Vigyetek a korhazba en is mejek majd.-mondtam , elindulva egy ellenkezo iranyba.
Miert? Miert pont most kellett visszajojon. De most ha osszejottem Jun-al nem akarom elvesziteni. De megis belul valami furcsat erzek. Nem mondhatom szerelmet... de megis valamit biztos... mondhatni halat??!????....?? Hisz annyit segitett amig Jun velem szornyen viselkedett.  
  -Airi...-hallottam meg a hangjat.
  -Sho... Te nem mentel a tobbiekkel?-kerdeztem.
  -Beszelni akartam veled...-mondta.
Nagyot nyeltem, mit fog mondani? Nem akartam hallani igy inkabb tereltem a temat :
  -Es milyen volt Ryokoval?-kerdeztem.
  -Nagyon jo. Minden nap egyutt keltunk, reggeliztunk, ebedletunk, vacsoraztunk...-sorolta.- De attol hadd kerlek mondjam el.-mondta.
  -Sho figyelj...-de kozbe szolt.
  -Tenleg osszjetottel Jun-al?-kerdezte.
  -Honna tudod?-kerdeztem.
  -Ismerem Jun-t . Hogy csak odamegy valakiert...es megmenti... nem csak ugy teszi. Annak van oka is.-mondta.
  -Igen. Osszejottunk.-mondtam.
  -Gratulalok!-mosolygott, ahogy kozelembe lepett. Majd lehajolt es kozeledett felem.- Majd talalkozunk.-mondta es megfordulva elment.
Ennyi? Ennyi?! Meg azt hittem komolyabb dolog lesz.  Vegul en is elindultam a korhazba. A fiuk a varoterembe vartak ahogy megerkeztem :
  -Menj be miutan te elmenetel, es mi ide tartottunk felebredt, azt mondta , hogy te legyel az elso aki bemegy hozza.-mondta.
Bolintottam , es lassan mentem a szobaja fele. Kezem a kilincsen volt es benyitottam . Jun kara bevolt kotve, o meg fel volt ulve :
  -Bantott?-kerdezte ahogy meglatott.
  -Ki?-kerdeztem.
  -Sho.-mondta.
  -Miert kellett volna bantson?-kerdeztem mosolyogva.
  -Azt hittem ,hogy...-de kozbe szoltam.
  -Barmit is hittel rosszul hitted... tudja hogy jarunk es gratulalt.-mondtam.
  -Holnap sajtotajekoztatod lesz nem?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam.
  -Es en is kellene menjek...-mondta.
  -Mi....?!? Azt csak hiszed te... nem fogsz jonni, en majd elmondom az igazat, te pihenni fogsz.-mondtam, szigoruan,
  -Rendben. -egyezett bele.
Masnap mar a szekeken ultunk , egyik oldalomon Kimiko es masikon Momo. Felhuzodott a redony es a fenykepezo fenyei vakitottak... Ideje elmondani egyet s mast.


Jun:


Nagyon meglepodtem amiko meglattam Sho-t. Es bar Airi tagadja tudom hogy regebb tetszett neki. Ezert is feltem ha elmegy Sho utana megy es kitudja mi tortenik. De szerencse semmi sem tortent. Masnap mar otthon is lehettem , persze ha pihenek. A fiuk hogy megbizonyosodjanak rola , egesz nap velem lesznek. Amikor itt volt az ido bekapcsoltuk a tv-t nezzuk a sajtotejakoztatot. Mivel ez a legujabb hir persze hogy Airivel kezdtek :
  "-Airi  igaz hogy Jun Matsumotoval jarsz?-kerdezte az egyik.
  -De nem ellensegek a cegetek?-kerdezte a masik.
Airit csak ugy tamadtak a kerdesek, es abban a percben ott akartam lenni mellette :
  - Kerem Airi minden keredesukre valaszolni fog.-ekkor hirtelen megjelent Sho."
  -O meg mit keres ott...-mergelodtem.
  -Sho??? De miert ?-kerdeztek a fiuk.
 Elindult Airi fele majd hata mogott megallt :
  "- Ugy Airi..?-fogta meg a vallat.
  -Igen. Hogy tisztazzuk igen jarok Jun Matsumotoval,.-mondta ki Airi.
  -Es a cegek?-kerdezte a masik.
  -Mi kozuk nekik a cegukhoz?-kerdezte Sho.- Tudomasom szerint szabadok... Azt csinalhatnak amit akarnak es azzal lehetnek akivel akarnak. Ok is emberek.. es az hogy egyzer tulajdonosok lesznek azoknak a cegeknek nem fogja oket megallitani hogy ne legyenek egyutt.-fejezte be Sho.
  -On kicsoda?-kerdezte az egyik ripoter.
  -Mind ket szemelynek jo baratja.-mosolygott Airire.
  -Es az igaz hogy elhagytad a csaladod Jun-ert Airi?-kerdeztek.
  -Nem .... a csaladommal most is joban vagyok. Es a tovabbi tortenesek az en magan eletem resze.-allt fele Airi es indult ki. "
Nem mondhatni irigy voltam, hogy Sho volt ott helyettem es tamogatta Airit. De ezutan mindent bele fogok adni hogy jo bart legyek neki, a vilagon a legjobb barat...



Airi:


1 het mulva Jun-nak meg mindig nem fort ossze a csontja ... ezt az ebedlobe fel is hoztam :
  -Mar nem kellett volna osszeforrjon a csontod?-kerdeztem.
  -De osszefort, de meg faj.-mondta.- Es most meg enegem etess...-mondta.
  -Tessek? Neked is van kezed.-mondtam.
  -De akkor is...-durcaskodott.
Ekkor megjelent a harom liba es Hinatat kezdtek piszkalni. Bar nem bocsajtom meg ezt nem hagyhatom. Felalltam az asztaltol es elindultam lefele :
  -Mi a bajotok van?! -kiabaltam.- Mi van ha penzert megvasarolta a szpeseget?! Ti nem ezt csinaljatok?! -neztem rajuk szigoruan.
  -Hah...-mentek el. 
Ekkor Hinata fele fordultam , aki a foldre rogyva sirt , kezebe egy regi albumot tartva.
  -Ne hidd hogy megbocsajtok... csak ugyanolyan sajnalatra melto vagy, mint amilyen gonosz. -mondtam. - Most meg menj ...-mondtam.
  -Sajnalom...sajnalom...-sirva futott el.
Szigoruan neztem utana. 
  -Ez az!-futott nekem Jun.- Ez az en baratnom! Hey!-kialtott es a terembe mindenki elkezdett kialtani.
  -Neked meg mi bajod, akarod hogy a masik kezed is eltorjem?!-kerdeztem de ekkor eszrevettem, hogy a tort kez is rendben van. -Ez meg...
  -O a fenebe! Rajott...-mondta.
  -Mi az hogy rajott?!-kerdeztem mergesen.
Ekkor lefogott engem es a hajam kezdte borzolni :
  -Eressz el!-mondtam talan egy kicsit nevetve. 
Ekkor megjelent elottunk Kimiko :
  -Orulok hogy ennyire jol erezzitek magatokat, de nekunk most mennunk kell.-mondta.
  -Hova?-kerdezte Jun.
  -Ma este koncertunk van, es probafelvetel lesz.-mondtam.
  -Ertem...-mondta.- Varj ma felleptek...???-kerdezte meglepodten.
  -Igen . Ha gondoljatok gyertek el.-mondtam moolyogva majd elindultam a lanyok utan.
A probafelvetel nagyon jo volt. Nem is kellett tobbzor probaljuk. Vegul egy ebedlobe ettunk, es 1 oraval hamarabb visszamentunk elkeszulni. Mindenkinek egyforma dzseki volt, polo halafejes, nekem es Momo-nak rovidfarmer nadrag bor fekete mig Miyabinak szoknya, hosszuszaru csizma, fekete, es egyforma disz logott rajtunk. A hajam egyszeriben egyik felen felcsatolva, a masik felen megfelkotve. Keszen alltunk a koncertre. Ahogy megszolalt a zene mar a szinpadon is voltunk. A nagy tomegbe nem tudtam kivenni hogy Jun eljott vagy nem... de remletem nez , mert ma este neki szeretnek enekelni. 



Jun:


Elmejek Airi koncertjere, ez lesz az elso koncert amelyiken reszt vezek mint baratja, sot ez lesz az elso koncert amelyiken reszt veszek az ok bandajuknak. De elott szeretnek venni neki valamit amit majd neki adok. Igy elindultam kezersni valami ekszert , ajandekot...
Eleg sokat keresgeltem a tokeletes ajandekra mig vegul egy kulcstarto lett a vege. De olyan amelyikbe ket kepet kell tenni . Es egy sziv alaku, mely ket reszbol all. Igy amelyiken en vagyok odaadom Airinek es amelyiken o van az nalam marad. Egy nem regi kepet tettem be melyet neki csinaltam. Amint megvettem otthon osszeiallitottam az ajandekot es vegul a fiukkal elindultunk. 
Egy fenti szegletbe mentunk mi a csarnoknak, mivel nem akartuk hogy felismerjenek , mar kezdett az F5 hires lenni. Leultunk a helyunkre es vartunk. Sho mellem kerult igy elkezdtem beszelni vele :
  -Milyen volt Ryokoval?-kerdeztem.
  -Jo.-mondta, de valahogy volt valami a hangjaba . 
  -Es minden rendben ment?-kerdeztem.
  -Igen.-mosolyodott el.
Nem tudtuk folytatni mert elkezdodott a koncert.  airi nagyon szepen enekelt, es az arcana mosoly , nagyon szep volt.... Bajos mosollyal neztem , ha boldog en miert ne legyek? Es azert is az voltam mert udtam miattam boldog... az elso szam utan :
  -Sziasztok!-szolalt meg Airi.- Nagyon orulunk hogy itt lehetunk. A mai enekeket egy kulonleges szemelynek kuldom... aki nem tudom ha itt van de remelem igen. -mondta es ereztem hogy en vagyok az a szemely.  
Elmosolyodtama gondolattol, majd bemondtak a kovetkezo szamot. Nem tagadhatom ,hogy nagyon jol nezett ki Airi. Es talan buszken is mondhatom hogy a baratnom.  
Amiutan vege volt .. a=elindultunk mi a kulisszak moge. Airi-ek epp Kimikoval beszeltek. Amiutan vegeztek meg mindig ott voltak es beszelgettek de csak harman . Ekkor lassan mentem hatamoge Airinek es hatulrol atoleltem :
  -Nagyon ugye voltal.-mondtam.
Hatra fordult es megcsokolt :
  -Koszi. Ereztem hogy itt vagy.-mondta.
  -Csak termeszetes. Koszonom hogy nekem enekeltel.-mondtam. -Van egy ajandekom.
  -Mi?-kerdezte.
  -Csukd be a szemed. -mondtam.
Kicsit unszolasra tette meg. Elovettem az o felet es a szeme ele tettem :
  -Nyisd ki...-mondtam.
Kinyitotta majd szemugyre vette a fel szivet : 
 -Te vagy a kepen...-mondta.
  -Igen.. es...-elovettem az en felem.- Igy tudni fogjuk hogy a szivunk egymase.-mondtam.
Elmosolyodott majd ismet atolelt :
  -Meg kell menjek alairasokat adni es vegeztunk. Amugy a lanyokkal ugy dontottuk hogy bulizni mejunk velunk tartotok?-kerdezte.
  -Persze.-mondtam.
Megfogta a kezem es az asztalahoz vitt. 
  -Itt maradsz?-kerdezte.
  -Fel kell valaljuk azert valamennyire.-mondtam.
Elmsolyodott, majd elkezdett alairasokat adni. Annyira csillogott ahogy a rajongokkal beszelt. Ismet a kabulatba estem. Sosem tudtam mire kepes Airi de mot lathatom. 
Amiutan vegeztek felalltak de ekkor... :
  -Airi...-szolalt meg egy ferfi hang.
Airi mefordult es dobbenten nezett az elotte allo ferfira: 
 -Te.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...