2015. március 17., kedd

14.resz Testveri szeret es az elso nyom




Szerelmi arnyek:



14.resz Testveri szeret es az elso nyom



Airi:


Dobbenten neztem ki all elottem. Nem hittem el hogy itt van..,.hisz mar miota elvolt menve... azt hiszem mar jo par eve van. 
  -Te?...Elvagyok menve majdnem 6 evet es amikor talalkozunk csak annyit tudsz mondani hogy te....-gunyolodott a vegen.
  -Nemcsak alig hiszem el hogy itt vagy. -mondtam.
  -Kicsim o ki?-hallottam meg Jun hangjat.
  -O a batyam..Saiki Suzuki.-mondtam ki , majd kippattanva a borombol.
Odafutottam hozza es a nyakaba szoktem.
  -Csak nyugi hugi... Az elobb meg nem is hitted el hogy en vagyok...-mondta.
  -Jo na... bocsi de tenleg nagyon orulok neked.-mondtam.
  -Tudom....nyugi...en is orulok neked.-mondta osszeporzolva a hajam.
  -He!- rendeztem ujra el.
  -Es hadd mondjam el hogy nagyon jo volt a koncert.-mondta.
  -Lattad...??-kerdeztem csillogo szemekkel.
  -Hat persze. Csak nem hagyom ki a hugom koncertjet.-mondta. -Amugy kik is ok?
Mutatott a fiukra, mivel Momo-ekat ismerte.
  -Ja... ok az F5 .-mondtam.- Vagyis Satoshi Ohno, Misaki Aiba, Sho Sakurai, Kazunari Ninomiya es Jun Matsumoto es gondolom tudod hogy a baratom.-mondtam , Jun melle lepve es megfogva a kezet.
  -Tudom...-mondta elmosolyodva.- Azert is jottem vissza. Tudom hogy kitagadtak apaek, de nekem attol a hugom maradsz...-mondta.- Melletted fogok allni...
  -Batyo...-mondtam mar azt hiszem konnyes szemekkel.
  -Na ne hogy elkezdj bogni...-mondta.- De...-tert a komolyabb targyra.- Azt kell lassam ,hogy mennyire is illetek ossze, hogy erdemes  elfogadnom a kapcsolatotokat. Lassam Junra bizhatlak -e...
 Mielott barmit is mondhattam volna Jun kozbe szolt :
  -Barmit megteszek...-hajolt meg.- Szeretem Airit .. nem mindent megteszek erte.-mondta.
  -Jun....-neztem ra.
A batyam mosolyogva nezte Junt, majd ujra komoly lett az arca :
  -Rendben, majd meglassuk... most menjetek bulizni.-mondta.
  -Te nem jossz?-kerdeztem.
  -Van egy kis elintezni valom.-mondta es dramain indult vissza fele.
Vajon mit kell elintezzen? 
  -Minden rendben?-kerdezte Jun.
  -Persze.-mosolyogtam csalokasan.
Vegul elindultunk bulizni. Ez volt az elso hogy Jun-al buliztam, persze az italok csak mertekbe volt. Eloszor amikor elhivtam tancolni nem akart jonni... igy inkabb ugy dontottem en mejek a csajokkal. Es szerencsenk volt mert itt megengedtek hogy enekeljunk igy a "My noy" cimu szamot adtok elo. Na lassuk Jun ezutan lesz kedved tancolni :
A szam elkezdodott es mar lattam hogy minden szem rajtunk van. A szam vegen mar mindenki tancolt meg a fiuk is kiveve Junt. Ezutan merges lettem es nem volt mit tennem bekellett vinnem egy ket tiltott mozgast, bar en nem ilyen vagyok. Hirtelen ereztem egy bizsergo simitast a karomon. Nem kellett megforduljak hogy tudjam ki o. Csak a kezunket kulcsultunk ossze. Es mar egyutt tancoltunk :
                                                           -Igy tancolt es tancoltak Jun es Airi-
  -Azt mondtad hogy nem akarsz tancolni.-mondtam.
  -Mar az ember meg sem gondolhatja magat.-mondta sertodotten.
  -Haha...-nevettem fel es fordultam ismet neki hatat.
  -Szerinted ha a tesod velunk van nyerhetunk?
  -Nincs ketsegem.-mondtam, bar ezt hinnem is. 
Nagyon jol ereztuk magunkat, sokat nevettunk , es sokszor ugy ereztem ez a masodik csaladom, amelytol nehez lesz elszakadni. Epp indulasra kesz voltunk amikor megcsengetta telom :
  -Halo? -kerdeztem.
  -Szia hugi en vagyok. Van egy jo hirem...-hallottam meg  Saiki hangjat.
  -Szia. Na mi a jo hir?-kerdeztem.
  -Beszeltem a szuleinkkel es erdemesek adni egy eselyt, ha holnap megjelentek ebedre...Es bemutassatok hogy szeretitek egymast...-mondta.
  -Ez nagyon jo hir! Meglatod elfogjak fogadni.-mondtam majd letettem es Jun nyakaba ugrottam 
  -Mi tortent?-kerdezte atolelve.
  -Most beszeltem Saiki -val es azt mondta,hogy a szuleink adnak egy eselyt ha holnapk megjelenuk naluk ebedre.-mondtam.
  -Tenleg?-nezett fele farkas szemet.
  -Igen.-mondtam meg mindig a boldogsagtol .
  -Ez az!-emelt fel es porgetett meg.
  -Ne!....-nevettem el magam.
  -Mi van galambocskak?-hallottuk meg Satoshi hangjat. 
  -Vegre lehet a szuleim elfogadjak hogy egyutt vagyunk.-mondtam.
Mindenki megolelt, es sok sikert kivant. De en valamiert ugy ereztem valami vagy valaki holnap megallitja a boldogsagunk.
Masnap reggel hamarabb felkelltem es elindultam ki venni egy tortat. Nem akartam szolni Jun-nak csak annyit szoltam hogy majd a szuleimnel talalkozunk. Egy csokis tortat vettem ,meg mivel tudtam Jun azt szereti. Amelyen az allt " Mindennel jobban szeretlek" Persze ebbol a csaladom is fog enni, de ez inkabb Jun-nak szol. Amint megvettem elindultam a park fele, mivel ott kellett atmenjek. Ekkor hhirtelen mintha valaki elment volna mellettem . Megalltam de senki se volt. Igy nem erdekelve tovabb indultam, de amint beertem a a parkba megjelent.... O kitol az eletem vegegig talan felnem kell... , attol a szemelytol akitol elakartam bujni, akitol megakartam vedni No Minwoo.... Az a szemely most elottem allt, fekete hosszu kabatba, bakancsba, kek poloba es a fekete hosszu haja eltakarta szemet , de amint felemelte fejet lattam azt a kegyetlen mosolyt 
    -Amon...-mondtam ki a nevet.
Elnevette magat es elkezdett korozni.
  -Airi Suzuki. Csak nem tolem akarsz bujkalni? Mint mondtam mindenhol megtalallak, meg a fold alol is ha kell de elo kereslek.-mondta.
  -Mit szegtem most meg?-kerdeztem, picit megbatradva.
  -Nem tudod.....Nem tudod !-kialtott ram.- Kis Airi... eppenseggel az elenkezojet csinalod amit mondtam. Osszejottel azzal a nagykepu Jun Matsumotoval...aki a csaladod ellensege...-mondta.
  -Es?-kerdeztem.
  -Te is tudod jol hogy ha osszejossz valakivel az automatikusan belekeveredik az ugybe. szoval csinald jo kislany modjara vagy...-de nem fejezte be mondatjat.
  -Vagy?-kerdeztem.
Ekkor patintott es korulvettek.... Hatralni kezdtem es elkezdtem futni. De ok kovettek... amikor felertem a lepcsore kiejtettem a tortat es valaki engem megfogott :
  -Engedj el!-kialtottam de semmi eselye, ekkor visszavittek a parkba...


Jun:


El sem tudom mondani hogy mennyire orultem,hogy Airi szulei adnak meg egy eselyt... Mindent bele fogok adni csak azert hogy megmentsem a szerelmunk. 
Reggel azt remeltem egyutt fogunk reggelizni de szomoruan vettem eszre hogy egy uzenet van amin azt irja ott talalkozunk. Nem volt valasztasom egyedul reggeliztem. Majd kirobbantam az izgalomtol es nem birtam ki , olyan lassan telt az ido.... Vegul amikor az ora megutotte a 12-ot elindultam . Felvettem a bordzsekim es elindultam. Remelem nem vagyok tul formalistol elteroen oltozve. Egy farme volt rajtam, egy fekete polo, es egy lanc logott a bal oldalomon. Talan ez mar tul modern? Futyulve indultam utnak. Epp a parknal mentem el az atjarohoz amikor hirtelen valami kiabalast hallottam . Megfordultam es meglattam Airit ahogy eppen elhurcoljak. Elkezdtem rohanni a park fele es amikor meglattam hogy egy csomo ferfi epp utni keszuli kiestem a sodrombol es neki rohantam :
  -Ti szemetek!-allitottam fel az egyiket es megutottem.
Az egeszet felre dobtam Airi-rol es elkezdtem verekedni. 
  -Airi fuss!-mondtam.
Lassan felallt es elkezdett futni, de tul sokan voltak es az egyik utana futott. Mig engem lefogtak, de hamar kiszabadultam es mar futottam is segiteni Airin. 
Airi a foldre esett es en probaltam sajat magam felaldozasan raborultam es megvedtem. Ekkor megjelent a tesoja es leszedte rola. Enmeg vadul utottem az egyiket. Nem hiszem hogy latott valaha igy Airi. 

Airi:


Meg soem lattam Jun-t ennyire orjongeni. Meg amikor artatlanokat is vert a suliba, ez annal komolyabb olt. Belul ereztem hogy faj-faj mivel o is megsebesult es ertem felaldozta magat. Es most meg az is lehet hogy Amon listajara kerul. De mindent megfogok tenni hogy ne kovetkezodjon az be...
  -Jol vagytok?-kerdezte Saiki.
  -Igen.-mondtam.
  -Igen.-mondta Jun es atolelt .
  -Hal' az egnek itt voltam a kozelbe. -mondta.
Amultan oletem en is vissza.... Tudtam ez nem minden ,.. ennek nem itt a vege Amon barmelyik pillanatba ujra felbukkanhat. 
  -De mi lesz az ebeddel.. mert mar lekestuk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...