2015. március 22., vasárnap

17.resz El kell vallni...



Szerelmi arnyek



17.resz El kell vallni...



Airi:


Amint vege volt a forgatasnak annyit mondtam a lanyoknak hogy atoltozok es jovok, mert mar nekem kenyelmetlen. De ahogy az oltozobe ertem osszeszedtem a cuccaim es kifutottam. Meg egy utolso pillantast vettem Junra , majd megszakadt a szivem hogy csak igy itt kell hagyjam, se szo se beszed. Konnyeim hullani kezdtek es futni kezdtem. Nem tettem mast mint a ruhaim egy zacskoba tettem, es a forgatasi ruhat es a kabatot vettem fel. A kapu nyitva volt igy nem latott senki. Hamar taxi-t vettem es indultam. Csodalkozva veltem hogy a szokasos Matsumoto kocsi nincs itt. De nem bantam igy a sofor se latott..... Hamar a Matsumoto birtokra ertem ahol szernecsemre nem volt senki se otthon. Csak bementem a szobamba elovettem a borondeim es osszepakoltam. Semmit sem hagytam ott... Egy levelet sem irtam.. csak Jun hazanak kulcsat tettem le az asztalra ... a sulibol majd kiiratkozom vagy nem tudom meglatom.... Ismet taxit vettem es elindultam a repuloter fele.  A kulcstartott neztrm amelyik az en felem volt... Ezt is ott kellett volna hagynom de nem tettem megsem.. csak a tobbi ajandekot hagytam ott ... koztuk levo kepeket , ramas kepeket, es minden mast amit kaptam a kulcstarton kivul.  Meg mindig konnyek leptek el az arcom.  Nem tudtam leallni, mert tudtam a mult ujra meg fog tortenni... ,hacsak nem allitom le en... es ha leakarom allitani akkor kitudja mennyit leszek elmenve. Eltavoldova Jun-tol... Ezert nem akartam ujra szerelmes lenni.. pont ez volt No Min Woo.-val is. Ahogy a repuloterre ertem letoroltem a konnyeim es ismet a rideg, kegyeteln Airi arcat vettem fel. Amon-nek mar vartak :
  -Tudtam hogy eljosz...-mondta.- A regi emlekek feleveniteset nem hagynad ki...-mondta.
Atkarolt mire en leloktem a kezem : 
 -Akkor a szablayok szerint mejunk tovabb...-mondtam.
Elnevette magat :
  -Kicsi draga Airi... engem ezzel az arccal nem fogsz atverni..tudom mennyire faj a szerelmed ismet elvesztese...de nincs mit tenni. De tarts meg ezt a formad mert szukseg lesz ra...-es elindult egy repulo fele.
Eloszor az uticel hazam. Ahol szullettem. Utolso pillanatas Japan ez varosara...hisz vajon mikor fogom ujra latni... Es irany Kagoshima. Jun sajnalom....orokre SZERETNI FOGLAK ....


Jun:


Csodalkozva vettem eszre a vegen ahogy Airi elvall a tobbiektol. De megnyugodtam hogy csak azert vallott el hogy atoltozzon.... 
  -Nagyon jok voltatok lanyok..bar eleg szomoru volt ....--mondta.
  -Hat egy egyuttes eletebe ilyen szamok is kell legyenek.-mondta Maimi.
  -Menjunk el ebedelni...-jott az otlet Satoshi-tol.
  -Rendben.-mondtak a lanyok.
  -Ha nem gond en kihagynam... kettesbe akarok lenni Airivel.-mondtam.
  -Jun....Jun...Jun...-razta a fejet Satoshi.- Csak nem arra gondolsz....
  -Nem!-vagtam rogton ra.
  -Hogy Airi szoba jott...hol van? Mar eleg keson elment... -mondta Maimi.- Megnezem...
Es mar indult is el... Kezdtem aggodni.. lehet tortent valami? Megint elajulhatott.... Ideges kezdtem lenni es megszoritottam a kezembe levo csokrot..bar nem kellett volna mivel epp egy tusket is megszoritottam :
  -Au! A francba!- a verem lefojt es lecsepegett a foldre... de ez nem szokasos volt.
Olyan lassan es precizen folyt le a verem...mintha Airi konnye lenne... 
Egy percet kinezve a fejembol bamultam ellentetes iranyba .
  -Jun!-kialtott Miami.
Szaladva tert vissza... Ratekintettem .. ereztem itt valami tortent :
  -Airi nincs az oltozobe...-mondta.
Elneztem , majd ujra ra...
  -Nyugodjatok le biztos itt van...-mondta Satoshi.
  -Nem... Megkerdeztem a kapust , es mindenkit de senki se latta.... -mondta Miami.
Ismet kezem okolbe szorult es kiejtve a viragot a kezembol elkezdtem kifele szaladni. A kocsimhoz szaladtam es nem erdekelt mas mint hogy megtalaljam Airit. Mindenki utanam kialtott de en nem hallgattam rajuk.. Lassan eso cseppekt kezdtek esni az egbol , de engem meg ez sem allitott le.... Hazasiettem majd ismet mint egy orult nekirohantam Airi szobajanak.. benyitottam de senki se volt. A szekrenybe kezdtem kutatni de az ures volt... Es ekkor meglattam az agyon a kulcsot es egy par dolog amit tolem kapott, meg egy foto is ... Felvettem a kezembe es nezni kezdtem... egy level, egy uzenet semmi sem arulkodott arrol hogy hova tunt el... csak ezek a targyak... de a kulcstarto masik felet nem lattam szoval azt magaval vitte... De hova tunt? Kifutottam az udvara es foldre rogytam :
  -AIRI! -kialtottam....


Airi:


Amint a repulo leszallt megjelent a vulkan krater es az epuletek. Elindultunk a regi hazunk fele...mivel en ott fogok lakni.. csak Amon-ek fognak a sajat helyuken elni.  Azt mondtak hogy pakoljak le es menjek oda ahol eloszor talalkoztunk es ott elmondjak a szabalyokat... Ahol eloszor talalkoztunk.... Mar emlekszem... :
Egy hetkoznapi napnak mondhato nap volt. Epp Miyabi-ektol tartottam haza amikor egy etteremnel megalltam... Nagy volt a hoseg es en megmegszomjaztam igy bementem. Volt akik felismertek es orjongeni kezdtek, en csak mosolyogva bologattam es kertem egy limonadet. Leultem egy szekre es vartam. Ekkot hirtelen megjelent egy banda es leultek nem messze tolem. Valamit nagyba terveztek amikor egy idos holgy elment mellettuk es az egyiket meglokte. 
  -Mi a baja banya?-allt fel.- Talan nem lat a szemetol...! 
  -En ...elnezest...-megremulten allt ott a holgy.
A ferfi kezdte felemelni oklet de ekkor en ezt mar nem nezhettem tovabb es felalltam . A holgy ele alltam es batorsagot veve megszoalltam :
  -Nem akaratbol tette...de ha akar valakit megutni akkor inkabb engem.-mondtam.
  -Nekem ez is megfelel....-mondta .
Mar keszult is megutni, nekem mar a szemem be volt csukva amikor ...:
  -Tanabu...-allt fel az egyik.
Gondolom o lehetett a vezer vagy mi mert az elottem allo ferfi leallt. 
  -Van batorsagod hogy szembe szalsz Tanabuval.-mondta ramnezve. -Amon vagyok...
Es inne kezdve kezdtunk egyutt baratkozni... Bar ne tettem volna...csak akkor nagyon kedves volt addig mig meg nem tudtam mivel fogalalkoztak is.... A regi haz tele volt emlekekkel jok es rosszakkal egyarant... es a haz nagyobb volt mint amelyikbe koltozutunk es tagasabb , es vidamabb de megis valami hianyzott... a szuleim... a batyam... az elet... A nappaliban levo szekrenyen es regi kiskori foto talalhato , felvettem a kezembe es megneztem... Annyira boldogok voltunk itt volt a batyam is es a szuleim is. Valojaban csak magamat okolhatom azert mert mar nem lehetunk igy egyutt... Ha akkor nem fogadtam el volna Amon tarasagat akkor talan most nem lennek itt , hanem No Min Woo-val lettem volna tovabbra is es talan mar az eskuvot terveznenk... de egyet Amon-nak koszonhetek..mert ha o nem lett volna akkor nem talalkoztam volna Jun-al. 
Hamar kipakoltam es a regi kocsival ami itt maradt es az enyem volt elindultam (mivel tudtam vezetni) . Amikor ezt a kocsit valasztottam nem gondoltam jol at mit is akarok es egy rozsaszin Enzo Ferrari-t  valasztottam, de majd megszoktam es nem is volt olyan rossz :

Reg nem vezettem ezt az autot, es most orultem hogy ujra vezethetek. Reg nem voltam itt igy nehez volt megtalalnom azt a helyet ahova el kellett jussak. De egy kis szerencsevel megtaltam . Leparkoltam a nem kisse feltunno kocsim es bementem . Pont ott ultek mint eloszor Amon-ek. 
  -Airi... -szolitottak meg. 
  -Na akkor terhetunk a lenyegre.. gondolom a szabalyok kozott benne van hogy ujra  a kegyetlen Airi kell legyek...-mondtam ahogy leultem.
  -Vag az eszed ...-mondta Amon.- De az is benne van hogy biztos itt fognak eloszor keresni a baratid ha mielott elmennenk keresnenk kegyetlen kell legyel es azt kell mondd ,hogy mar nem szeret Jun-t sot nem is szeretted csak jatszottal vele... es hogy atvertel mindenkit mert te valojaban olyan vagy mint mi.-mondta Amon.
  -Es ha nem fogom ennyire reszletesen mondani?-kerdeztem.
  -Azt meg meglassa...-mondta.
  -Ki?-kerdeztem.
  -Amiota elmentel lett egy uj vezerunk...-mondta .
Es ekkor megjelent egy magas  , sotet barna haju (bar latszott ez nem az eredeti hajszine)   es sotetbaran szemu srac. Szeme titokzatosagot arult :
  -Udvozollek...-mondta.
Helyes volt nem tagadhatom ... de megsem er fel Jun-al.
  -Szeretnem ha egyedul hagynatok...-mondta.
A fiuk , meg Amon is engedelmesekedett. Leult velem szembe  :
  -Airi tudod mik a szabalyok nem kell elmondjam ugye?-kerdezte.
  -Hat persze. -mondtam.
  -Yamada Yuta.-mondta.
  -Yuta....-mondtam. 
  -Es szeretnem ha te az en oldalamon allnal.. es te lennel a helyetesitom ha en nem a csapattal vagyok...-mondta.
  -Varj biztos? Marmint csak most...-de kozbe szolt.
  -Biztos vagyok benne hogy tobb az eszed mint a masikoknak...-mondta.
Kezet nyujtott amelyet en elfogadtam.  Nem tudom miert fogadtam el csak egyszeruen megtettem... 


                                                                   

Yamada Yuta 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...