2015. március 29., vasárnap

20.resz Vege az biztos!




Szerelmi arnyek:



20.resz Vege az biztos!



Airi:


Jobb oldalamra fordultam es hirtelen talalkoztam No Min Woo-val.
  -Airi?-nezett ram .
  -Szia...-koszontem.
  -Te mit keresel itt?-kerdezte.- Jun is itt van?
  -Jun-al mar szakitottunk es csak en vagyok....-mondtam.
  -Szakitottatok miert?-kerdezte.
  -Valamiert nem kell mindenbe bele usd az orrod!-kialtottam es futottam el sirva.
Miert???? Miert kell eszembe jutassa Jun-t... Elindultam es vegul leultem egy padra :
  -Airi!-azt hittem hogy No Min  Woo kialt, de megnyugodtam amikor Yuta volt.
  -Igen?-toroltem le a konnyeim.
  -Mi tortent?-kerdezte.
  -Talalkoztam az ex-baratommal...-mondtam.
  -Jun-al?-kerdezte.
  -Nem.. az az elottivel.-mondtam.
  -Es bantott?-kerdezte.
  -Nem... inkabb hagyjuk .. Eszunk?-vettem ki a kezebol.
  -Persze...-mondta es leult mellem a padra.
Egy ideig ettunk .. majd nagyon boldog lett hirtelen :
  -Lett egy munkad...-mondta.
  -Mi?-kerdeztem.
  -Ma este egy etterembe mely szabadteri koncert fogsz fellepni.-mondta.
  -Tenleg?-kerzdtem orulni a hirnek.
  -Igen...-mondta es atolelt , majd en szorosan -szorosan oleltem vissza. 
  -De miert?-kerdeztem.
  -Mivel mostanaba annyi dolgod volt..es gondoltam orulni fogsz ha egy kicsit enekelsz tancolsz...-mondta.- Es en elrendeztem neked.
  -Koszi....-csokoltam meg.
Ebben a csokban benne volt az a nagy szerelem amit ereztem.... iranta...  Vegul amiutan megettuk indultunk ujra vissza... de ereztem hogy nemsokara nagy fordult lep be az eletembe.

Jun:


Eleg nyugodtan ultem a kanapen az ebedlobe amikor hirtelen megcsorrent a mobilom... Az szamot nem ismertem , de megis ugy ereztem hogy nagy hir lesz :
  -Halo?-kerdeztem bele a telefonba.
  -Airi mit keres New Yorkba?-hallottam meg No Min Woo hangjat.
  -New Yorkba?-alltam fel.
  -Igen most talalkoztam vele... kerdeztem hogy te  is itt vagy meg minden mire o annyit mondott hogy szakitottatok es elfutott... majd egy srac jott ki aki keresni kezdte.-meselte.
  -Varj... Airi New Yorkba van?-kerdeztem.
  -Igen jol hallottal ...-mondta.
  -Oda kell mennem....-tettem le a mobilt.
  -Jun...-alltak fel a tobbiek es allitottak le.
  -Mit fogsz mondani ho oda mesz?
  -Megkerdem hogy miert tette...-mondtam.
  -Es ha elmenekul... nem tudod hogy ki a baratja...-mondta Momoko.
  -Es nem is erdekel csak tudnom kell az igazat...-mondtam.
  -Inkabb varj meg egy napot az is lehet ugy ujra eltunnek...-mondta Misaki.
  -Igazad van...-mondtam.
Vegul visszaultem a kanapera es azon gondolkoztam hogy ki miatt hagyott el Airi....

Airi:


Az este kozeledett ... En meg valamiert feltem hogy talan Jun meglatt vagy valami... legalabbis a szivem melyen ez volt... De valojaban ami latszott hogy orulok hogy egyolyan's valaki van mellettem mint Yuta.... Azt ereztem hogy jobb tarsam nem is lehetne... fel ev mar eltelt es meg mindig boldogok vagyunk.... Sosem gondoltam volna hogy egy kapcsolat ennyire elhuodna... de azt is tudtam hogy Jun-al is kb ennyit voltunk vagy kevesebbet.... ekko meg eszembe jutott mahoz lenne egy ev hogy jartunk.... Ezen a nap jottunk ossze ... es ha nem szakitottunk volna akkor talan most egyutt lehettunk es unnepelnenk az egy evet.... A kulcstartot neztem majd amikor a szobamba kopogtattam gyorsan eltettem...
Yuta jott be :
  -Szia...-koszontem.
  -Szia... Minden rendben? Izgulsz?-kerdezte.
  -Igen es nem...-valaszoltam.
  -Gondoltam mar fel evejarunk es nem adtam semmit...-mondta es elovett es kis fehre pluss macit .
  -Nem kellett volna...-mondtam.
Jol megfigyelve.... Ekkor hirtelen eszrevettem... Egy kis doboz volt maci kezebe. Yutara neztem akinek szemei csillogtak a oromtol , kivette a dobozt es leterdelt hozzam :
  -Talan tul hamar van... de nem akarlak elvesziteni ... tolem lehet 1 ev mulva is de ezt muszaly megtennem.... -lehajtott fejet majd egy teljesen mas arccal, egy bajosabb , kedvesebb szelidebb arccal szememimbe nezett ...- Airi Suzuki lennel a felesegem?-es kinyitotta a dobozkat. 
Amiben egy arany gyoru dundokolt.. melyen ket kep en es o. Szemeimbol konyekk szoktek ki olyan boldog voltam.. amit ezelott par perce tortem a fejem most mar elfelejtve volt... es semmi .. de semmi sem jart a fejembe csak a valasz ;
  -Igen...-mondtam ki.
Yuta boldogan felhuzta a gyurut , majd mindeketten felaltunk es szorosan megolteltuk egymast. Bodlog voltam felulmulhatatlanul, mindem gondom elszallt... Es bar talan telnleg korai volt de tudom hogy megerti ahogy os mondta ha 1 evvel kesobb is lesz...  Most csak egy szamitott hogy igy mar sosem kell gondoljak vissza a multra... Mert olyan nem lesz tobbe. 
Vegul lassan elindultunk az etteremhez.. amely tenleg szabadban volt... Egyelore eket eneket fogok enekelni mivel nekik is van zeneszuk de ez az ket enek is egy szemelynek fog szolni... 
Utoljara Yuta sok sikert kivant es feleptem a szinpadra :
  -Hello! I'm Suzuki Airi and I am very glad to here ... I don't want to paly for time ... The first song is deasert.. 
Az elso enek eleneklese konnyu volt.. lassu dallamos.. kis szam ami sziv szorito ... A tomeget neztem es olykor amikor osszekerult a pillantasom Yuta-val csak boldogan elmosolyodtam. Amint vege volt hirtelen eltunt Yuta es en a szemmemel kezdtem keresni... de amint rajottem hogy szorit az ido mar intettem is a masodik szamot. 
Ez is egy lassu szam volt.. mindenki lassuzott de Yutat meg mindig nem talaltam... A vegen mindenki tapsolni kezdetek es ekkor...

Jun:


Ahogy hazaertem nem erdekelt semmi csak a kanapera ultem es neztem a semmibe... Yuta.... Honnan ismeros ez a nev?... Bar fel ev telt el amiot ezt hallottam Sho-tol megse ment ki a fejembol...  Hirtelen nyilt ki az ajto es a noverem tort be :
  -Vidd hamar a CN Channel-re...-mondta.
  -Jol van csak nyugi...-mondtam es bekapcsoltama  tv-t. 
Egy ideig kerestem es kerestem amikor megtalaltam es csodalkozva vetten eszre hogy aki enekel az Airi .... Egy lassu szivszorito eneket enekelt... gyonynoru volt mint mindig es evvel latassal ujra eszembe jutottak a regi emelekek ... Ekkor nem erdekelt semmi... hogy kivel van...hogy masert hagyott el csak hallgatni es nezni akartam :
  -Ugye milyen meglepo.. epp neztem a tv-t amikor meglattam... alitolag fel eve ez az elso hogy enekelni haljak...-mondta noverem.
  -Csodas...-mondtam.
A masodik szam utan hirtelen sotetseg lett a szinpadon majd egy pillanat es ujra a vakito fenyek bearanyoztak a szinpadot... De ekkor meglattam ... Egy srac allt ott egy hatalmas rozsa csokorral a kezebe... Airi elmosolyodott es hozza futott.... Elvette a viragot majd atolelet... eddig azt hittem baratok de majd... megcsokoltak egymast. Az egesz kozonseg dombolt de nekem ekkor mar felcsillant.. hogy itt a vege :
  -Jun... nem ismeros neked a srac?-kerdezte.
Ekkor filmeztek jo kozel az arcat es meglehetett figyelni hogy ez...
  -Yuta Yamada...-mondtam ki.
Yuta gyerekkori baratom volt de aztan elkozltoztek es soha sem lattam. Nagyon jol megvoltunk... Testverkent gondoltunk egymasra es most ez a testver elvette az egyetlen olyan szemelyt akit szerettem a vilagon a legjobban... Ereztem ahogy bennem a mereg gyul... Felalltam es elindultam akarmerre is mennek csak mentem.... A suliba kotottem ki ahol meg mindig lezengettek a diakok :
  -Jun...-szolitott meg Satoshi.
  -Allj az utambol...-loktem felre.
Bementem az ebedlobe ahol mindenki hirtelen ram figyelt.... Utni kezdtem artatlanokat.. osszetortem asztalkot , viragokat... Csak azert mert az egykori legjobb baratom most a szerelmemmel van azzal akit mindig szerettem.... 
Egy ido utan lenyugodtam ... es a tobbiekre neztrem akik mar tudtak :
  -Mi is lattuk.. mindenki azt nezte a sulibol...-mondta Satoshi. 
  -De nem hiszem hogy miatta hagyott volna el Airi.-mondta Miyabi.
  -Miert? -kerdeztem meg mindig mergesen bar mar nem utottem le..
  -Mikor talalkoztak akkor? Mikor jottek ossze?-tette a kerdeseket.
  -Ki tudja...-mondtam.
  -Airit mindig is figyeltek a papparazzik ahogy mindket is .. meg most is... egy ilyen helyzetet nem hagytak volna ki...-mondta.
  -Honnan gondolod?-kerdeztem.
  -Nem gondolom.. tudom...-mondta batran.
Vegul teljesen lenyugodtam es elindultam haza. Otthon azt hittem hogy szivrohamot kapok... A venbanya otthon volt  :
  -Mivan?-mentem oda.
  -Hallottam hogy mit tettel ma...-mondta.
  -Es mi a buntetesem?-kerdeztem.- Ide nem mejek oda vagy mi?
  -Nem megertettem hogy nem hasznal semmit... Kitagadlak mint fiam es nem leszel a Matsumoto ceg orkose... egyelore... es kiiratlak az iskolabol egy sokkal gyengebb iskolaba.. es ezentul egyedul fog lakni...-mondta .
  -Tessek?-kerdeztem.- Ezt nem teheted...-mondtam.
  -De megtehetem... -mondta.- Holnaptol mar oda fogsz jarni.. 
  -Anya...-jelent meg noverem.- Ezt akarod?
  -Te ne szolj bele.. attol hogy hazas vagy meg en vagyok az anyad es feletted meg van hatalmam...-mondta.- Ahogy Jun felett is...
  -Rendben elmegyek.. De ne hidd hogy valamiert vissza fogok meg jonni...
  -Hitel kertyad sem lesz...-mondta.
Ekkor hirtelen megalltam :
  -Egy normalis szegeny emberkent fogsz elni... -mondta.
  -Rendben...-csaptam be az ajtot.
Most mar semmi sem tarott itt ... Airi teljesen elfelejtett en is uj eletet kell kezdjek... Es ez lesz az elso lepes.... 

                                                 -Airi gyuruje- 

                                                   




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...