2015. március 23., hétfő

18.resz El kell fogdani?




Szerelmi arnyek:



18.resz El kell fogadni?



Airi:


Bar titokzatosak a szemei, sotetek, es kitudja hogy mit rejtegetnek, nagyon jol ereztem Yuta-val magam. Bar meg o se tudja elfelejteni azt amit most belul erzek. 
  -Meghivlak este hozzam vacsorazni.-mondta hirtelen.
  -O!... Nagyon szepen koszonom de...-de kozbe szolt.
  -Nem fogadok el utasitast.-mondta nagy mosolyal.
Olyan mintha nem az lenne aki az elobb bejott az ajton es akinek engedelmeskednek Amon-ek. 
  -Rendben...-mosolyodgtam el magam, bar ez a mosoly nem volt igazi.
Vegul hazamentem es leultem a kanapera. Elotortek azok az emelkek amelyeket Jun-al toltottem... es fajt ra gondolni hogy o most hogy erzi magat. Meg nem is szolhattam hogy jol vagyok vagy miert jottem el.... Eszembe jutott a telefonom... megneztem tobb sms, hivas Miyabi , Jun, Momoko es a tobbiektol is. Konnyek szoktek a szemembol ahogy ezeket olvastam es hallgattam. Mindenki aggodik ertem es meg az sem tudjak hogy a varosba se vagyok.. akartam egy uzenetet kuldeni legalabb Momo-nak mondjam meg ne keressenek mert nem vagyok a varosaba vagy valami de...megsem...nem tudtam mire kepes Yuta, nem ismertem ... Amont es a tobbieket ismerem mar annyira hogy tudjam mit tennenek, de ugy veltem hogy Yuta tobb oldalbol sem ismerem es az csak ketto volt amit lattam ma.... 
Este elidnultam Yutahoz, mivel tobbszor is felhivott bar gondolom Amon-tol van meg a szamom... hog yne felejtsek el elmenni. Haza hatalmas volt, bar a milyenknel meg mindig kisebb. Becsongettem es mar meg is jelent. Kockas ingett viselt es fekte mellenyt, meg egy farmer sotet kek nadragot. Cipovel jart otthon most epp egy vastag fekete bakancs volt a laban. Haz belulrol tagas volt, mindent feher es narancs szin dominalt es fapadlo.  
  -Orulok hogy eljottel...-mondta.
Lesegitett hogy levegyem a kabatom majd felakasztotta es a nappaliba kisert. 
  -Jol nezel...ki...-mondta kicsit dadogva.
  -Koszonom.-mondtam.
  -Pillanat hozzok valami inni valot.-mondta es mar ment is.
Elkezdtem a kanndallo felett levo kepeket nezni :
  -Egyedul laksz?-kerdeztem.
  -Itt igen, valojaban nem itt szulettem csak ide jarok suliba igy itt lakom...-mondta.
A kandallon es kep volt rola de nem ezzel a sotet barna hajjal hanem egy vilagosabb szinu hajjal. Ez sokkal jobban allt neki :
  -Te vagy?-kerdeztem.
  -Ki mas...-mondta nevetve amint meghozta a teat.
  -Sokkal jobban all neked ez a hajszin...-mondtam.
Megallt velem szembe es megerintette az arcom :
  -Milyen kar hogy nem talalkoztunk hamarabb....


Jun:


Masnap az agyamba voltam... nem emlekeztem hogy kerultem ide... Remeltem hogy minden csak alom volt es nem tortent meg.. de hamar szerte foszlott ez a gondolat ahogy Satoshi megjelent es elmondta hogy igaz... Senki se tudja hol van, miert ment el... Meg Momo-eknak sem veszi fel.
  -Mit tettem?...-mondtam az agyamnak dolve es ereztem a siras fojtogat.
  -Semmit sem tettel ...-mondta Miyabi.
  -De igen...-mondtam.
  -Nem igaza van Miyabi-nak.-mondta Momoko.- Airi valamitol felt.. vagy valakitol...-mondta.
  -Ezt hogy erted?-kerdeztem felallva.
  -Nem tudjuk mi tortent ezelott egy eve.. de valami olyan ami nagyon megvaltoztatta Airi eletet... sot annyira ,hogy most ujra elo kerult es gondolom megakart menteni tole...-mondta.- Igy volt No Mi Woo-val is...-mondta.
  -De vajon mitol ijedhetett meg?-kerdeztem.
  -Bar mi is az biztos..hogy par honap es ha igaz akkor ujra elo kerul...-mondta Satoshi.
Talan igazuk van es el fog kerulni....
De honapok teltek el.. es en csak rosszabb helyzetbe kerultem... Nem telt el egy olyan nap hogy ne Airire gondoljak. Es ahogy teltek a napok csak a helyzet rosszabodott.... En mar alig akartam kijonni a szobabol es sirtam.. komolyan sirtam... mert fajt hogy elvesztettem se szo se beszed valakit....akit ennyire szeretek... A sracok akartak segiteni de nem sikerult.... Egyaltalan nem tudtam megmozdulni.. nem akartam.... okszor anyam az orrom ala dorgolte hogy haszontalon vagyok es meg jo hogy Airi elhagyott.... ilyenkor altalaba merges lettem es mar nem volt kedvem semmire cak veszekedtunk. Egy ido utan a suliba visszatertem es kegyetlenebb voltam mint eddig... minden kis rossz lepesert piros kartyat adtam .. es elveztem-e azt amit tettem... nem... de folytattam... 
Egyik nap furcan eszre vettem hogy Sho nincs a suliba :
  -Sho?-kerdeztem az ebedlobe.
  -Alitolag elutazott.-mondta.
  -Az en engedelyem nelkul?!-mergelodtem.
  -Ssss.... Nyugi.... Ne legy mar mindenkinel nagyobb ...-de nem fejezte be.
  -Miert?-kerdeztem es Kazunari ele alltam .
  -Mert nem vagy...-mondta.
Ekkor felmergelodtem es bevagtam neki egyet...
  -Jun!-allitottak le a tobbiek.- Tudjuk hogy faj Airi elvesztese de...-de nem fejezte be Satoshi.
  -De?-kerdeztem.
  -Nem hiszed hogy tovabb kellene lepj?-kerdezte.
Tovabb lepni?.... Tudok-e tovabb lepni?


Airi:


A vacsora nagyon furcsan telt... azutan... Es azota  a szavait sem tudtam elfelejteni... Honapok teltek el es meg mindig itt voltunk. Eddig kisebb feladatokat kaptunk mint hogy elfoglaljunk ezt a helyet es azt... de ereztem itt meg nem lesz vege. Ami meg furcsa volt az vacsora utani nap Yuta megjelent de azzal a hajszinnel amire azt mondtam hogy jobban all.... Es sokkal figyelmesebb lett ram... 
Mar azon gondolkozok hogy osszekellene jojjek vele.. mar biztos Jun is elfelejtett es tovabb lepett igy talan eltudnam felejteni ... A parton setalva gondolkoztam... Amikor hirtelen megjelent ... Sho...:
  -Airi....-szolitott meg.
  -Sho...-mondtam.- Honna tudtad?-kerdeztem.
  -Gondoltam.-mondta es kozeledett felem.
  -Jun is...-de kozbe szolt.
  -Nem tudja.... Miert hagytad el? Nem szeretted mar? Vagy nem is szeretted?-kerdezte es sorolta a kerdeseket.
  -Hallgas !-kialtottam.- Az nem a te dolgod.-mondtam.- Es most menj .
Elakartam menni mellette de o megfogta csuklom.
  -Jun honapok ota teged var.. osszevan dolve neki a vilag...-mondta.
Ahogy nekem is , akartam mondani de nem tettem.. ehelyett. : 
 -Mondd meg neki hogy felejtsen el... talan visszafogok menni.. de utana nem lesz boldog velem...-mondtam.- Foleg ha megtudja mit teszek...
  -Ezt akarod?-kerdezte.
Sho mindig tudta hol az a pont ahol rakell kerdezzen :
  -Igen...-mondtam elfojtva sirasom.
Ekkor megjelentek a fiuk :
  -Airi...-szolalt meg Yuta.
  -Sho kerlek menj el..Induljunk Yuta.-es kivettem csuklom a fogasabol, majd hatat forditva elindultam.
  -Bantott?-kerdezte Yuta.
  -Nem...-mondtam.
  -El kell menjunk.-mondt Amon.
  -Igy van ha elmondja hogy itt vagy Jun-nak megjelennek...-mondta Yuta es mar indult is elore.
Osszepakoltunk es elindultunk... Nem tudtam hova mejunk csak repultunk a vegtelen egen... Ekkor eldontottem... hogy Jun elfelejtsen es tobbet ne keverjem bele a dolgaimba.. eldontottem hogy azt kell lassa majd hogy massal jottem ossze.. es amugy is ugy erzem hogy egy olyan sracba mint Yuta beleszerethetek , igy amikor csak ketten lettunk a repulo fulkebe :
  -Yuta...-szlitottam meg...
  -Airi...-szolitott meg.
  -Mondjad.-mondtam.
  -Szeretlek...-mondta.-Es tudom hogy meg szereted Jun-t de nem lenne kedved megprobalni...-de kozbe szoltam.
  -De... probaljuk meg...-mondtam elmosolyodva.
Szememi felragyogtak es atolelt :
  -Ez az!-kialtott.
  -De csak lepesenkent.-mondtam.
Bolintott es ujra atolelt. Kicsit en is boldog voltam.. es tenleg akkor azt hittem hogy beleszerethetek Yuta-ba.... De ez mindig bennem lesz?...


Jun:


Amiutan vege lett a sulinak mi meg mindig az ebedlobe voltunk.. amikor megjelent Sho :
  -Hol voltal?-kerdeztem.
  -Airivel talalkoztam.-mondta ki.
Kikerekedett szemekkel figyeltem :
  -Es nekem miert nem szolatal?-es mar megakartam utni de Misaki lefogott.
  -Jun...
  -Mert utdtam ha talalkozik vele akkor elfut...-mondta.
  -Mondott valamit?-kerdeztem.
  -Nem.. annyit mondott hgy mondjam meg hogy felejtsd el... mert lehet visszajon de ha visszajon akkor mar nem akarsz vele lenni, mert megtudod hogy mit tesz.....-mondta.
  -Ezt meg honna veszi?-neztem le az ures asztalokra.
  -De ezutan megjelent egy csapat srac... Egy kivetelevel a tobbi pont az volt amelyik megtamadta Airit.-mondta.
  -Tudtam! Tudtam hogy megfenyegettek es most kotelezik hogy veluk legyen...-mondtam.- Hol van , most oda kell menjek..-mondtam es mar indultam is volna amikor Misaki megszolalt.
  -Szerintem mar nincs ott.-mondta.
  -Tessek?-kerdeztem.
  -Ha tenleg azok a sracok voltak,..akkor az azt jelenti hogy mar reg elvittek onnan Airit.
  -Es akkor mit kell tegyunk?-kerdeztem.
  -Jelentsuk fel...-ajanlotta Momoko.
  -Azt sem tudjuk hogy hivjak....-mondta Misaki.
  -Bar az egyiknek mondt a nevet....-mondta Sho.
  -Hogy hivjak?-kerdeztem.
  -Bar csak a keresztenvet. Yuta...-mondta.
Yuta? Mintha hallottam volna ezt a nevet.. bar japanba sok ilyen nevezetu el. De megis olyan mintha egyet ismernek... Yuta Yamada....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...