2015. március 24., kedd

19.resz Elfeljtettem?




Szerelmi arnyek:



19.resz Elfelejtettem?



Airi:


Egy hete vagyunk New Yorkba es pont egy hete . Minden nap Yuta-val meses.. es kezdtem ugy erezni hogy elfelejtettem Jun-t, bar ha kezembe kerul a kulcstarto fele mindig elo tornek az erzesek.  Es bar nem tudom hogy de mint mondtam tenleg beleszerettem Yuta-ba. Bar azt nem tudom megallapitani hogy annyira-e mint Jun-t. De amikor Yuta-val voltam ugy ereztem hogy mar senkit sem szeretek annyira mint ot. 
New York nagy varos, es bar mindig is rossz voltam angolbol most az egyszer orultem hogy nem egyedul vagyok itt. Amon az elejen amikor megtudta hogy jarok Yuta-val eleg elkerult es nem ertettem. Amiot Yuta-val jarok valahogy sokkal noiesebb oldalom ismertem meg... Az erzesektol kezdve egesz a kinezetemig megvaltoztam. De vajon ez mindig meg fog maradni? Amiutan ide koltoztunk meglepoen vettem eszre hogy Yuta vett egy hazat ahol minde az egeszen lakunk.
Most eppen a konyhaba toltottem magamnak vizet amikor hirtelen megjelent Amon :
  -Most szepen megmondod hogy mit is akarsz a fonoktol...-akadekoskodott.
  -Mirol beszelsz?-kerdeztem.
  -Mi ez a hirtelen baratnos dolog? Es hogy mar bele isz szerettel amikor alig egy hete jottek ossze.-mondta.
  -Nem most szerettem bele hanem mar ezelott tobb honapja csak meg nem tudtam....-mondtam.
  -O! Ne nevetess  ...-mondta es mellem csapott.
  -De en igazat mondok.-mondtam.
  -Persze es akkor el is felejtetted Jun-t?-kerdezte.
Lehajtottam fejem es elgondolkoztam ... azt megmindig nem tudtam megallapitani :
  -Mondd!-utott meg egyet mellem amitol en megujedtem.
Felsikitottam es kiejtettem a kezemben levo cseszet ami szettort es nagy ircsajt csapott :
  -Itt meg mi folyik?-jottek be a sracok.
En afoldon voltam leesve mivel a hirtelen zajtol Amon felrelokott es ekkor megjelent Yuta is :
  -Airi...-hajolt le hozzam es megsimogatta az arcom.- Jol vagy?
Bolintottam egyet es Amon-ra neztem. Aki ram ugy pillantot hogy ha megbantom Yuta-t akkor nekem vegem ... miert gondolja ezt?
  -Megmondhatan valaki hogy mi tortent?!-emelte fel a hangjat Yuta.
  -Mi nem tudjuk, mar amikor beleptunk igy voltak...-mondtak a sracok.
  -Amon?!
  -Sajnalom Airi veletlen volt...-mondta Amon kimenve a konyhabol.
  -Bantott ?-kerdezte Yuta felsegitve.
  -Nem...-mondtam.- Mint mondta veletlen volt. -mondtam feallva. Nem akartam hogy Yuta merges legyen Amon-ra mert ha az lenne akkor itt kesz orulet lenne.
Vegul azt dontottem hogy elmejek setalni es bevasarolok. Mar sokkal konnyebben engedett el Yuta mint engedett volna ezelott egy parn napja, amikor testort akart allitani mellem. Nagyon edes ahogy felt de megis valahogy tulzasba viszi. Es megertem hisz barmikor azt hiheti hogy megszokok vagy valami de ebbe  a par napba bebizonyitottam hogy szeretem mar annyira hogy nem menekulnek el elole. Igy hat elindultam egyedul...:

Jun:


Elegem volt mindenkibol... elegem volt ,hogy eddig mindenki azt mondja hogy el kell felejtsem Airi-t de ennyire nyilvanvalo hogy nem tudom... Ez okbol is tobbszor majdnem halalra utottem tobb gyermeket... de ilyenkor bosszant-bosszant az hogy nem tudom hogy mi okbol ment el a baratnom.. bocsanat a volt baratnom... Vagy nem is tudom,,,... ha ugy vesszuk nem szakitottunk hivatalosan egyszeruen csak ugy elhagyott. Az anyam ennek az elejn orult de tobb es tobb karteritest kapott es igy kezdett a venbanya merges lenni , de engem nem erdekel csak azt akarom tudni hogy miert tette ezt Airi bar mar majdnem fel eve hogy elment. 
Hirtelen futott fel Miyabi a lepcson az ebedlobe :
  -Fiuk gyertek hamar...-mondta es mar futott is vissza.
A fiukkal csak osszeneztunk es mi is lefutottunk... Kint a kapunal alltak o, Momoko es Airi ... managere :
  -Mi tortent lanyok?-kerdezte Misaki.
  -Airi managere ide jott mivel Airi hivta.-meselte Miyabi.
Nekem eleg volt Airi neve :
  -Mit mondott?-kerdeztem turelmetlenul.
  -Nem beszeltem vele.. csak ezre vettem a telefonon hogy hivott.. igy gondoltam ohgy itt fogok vele beszelni...-mondta a manager. 
  -Akkor mire varunk...-idegeskedtem.
De egyet nem ertettem tobbszor is probaltuk ezen a telefonjan elreni akkor...
  -Halo?-hallottuk meg kihangositva Air hangjat.
  -Szia Airi en vagyok...-mondta a manager.
  -Szia.. bocsi hogy nem vettem fel egyszer sem a telefont de .. megvaltoztattam a szamom es a telefont is csak ezt azert megtartottam ilyen esetekre.-mondta.
  -Airi hol vagy? A csapat..-kezdte a manager.
  -Epp errol karok mbeszelni szerintem meg egy evet tavol leszek...-mondta ki.
Nem...meg egy evet... nem birnek ki nelkule... hogy ne lassam ... 
  -De...-de ismet kozbe szolt.
  -En mar eldontottem.. kerlek ne szolj Jun-eknak hogy beszeltunk.
Mar keso mivel ott alltam es mindent hallottam.
  -De hol vagy?-kerdezte.
  -A nagyvilagba.-mondta Airi.
Mar nem birtam es muszaly volt megszolalnom igy kivettem a telefont  :
  -Airi hol vagy? Kerlek mondd el...hogy megkeresselek es megbeszeljuk...-mondtam ki.
Egy ideig csend volt , majd hirtelen meglepo modon ... :
  -Airi kedvesem jol vagy?-hallatszott egy ferfi hang.
"Kedvesem"? Ez meg mit jelenten? 
  -I....i...igen...-hallatszott Airi hangjan hogy sir . 
  -Kivel beszelsz?-kerdezte ismet a ferfi hang.
  -Teves szam...-es ekkor letette.
  -"Kedvesem"? -ismetelt meg Satoshi.
 Mindenki errol beszelt mig en osszeszoritottam oklom :
  -Nem egyertelmu o mar tul tette agat rajtunk.. mar mas valakivel jar... mar elfelejtett.... -mondtam es ereztem ahogy konnyeim kicsordulnak.
  -Jun... nyugodj le ez meg nem azt jelenti....
Probaltak a fiuk lenyugtatni da mar keso volt... mint egy orult tomboltam be az iskola epultebe es aki elottem volt az mind megutottem az sem erdekelt hogy ha lany csak kiakartam torni kiengedni a mergem , a duhom. 
Tenleg ilyen konnyen elfelejtett? Alig felev alatt?... Vagy talan ezert hagyott el... Tudnom kell de honnan?

Airi:


Amikor hirtelen meghallottam Jun hangjat nem tudom hogy szolaljak meg . Megijedtem es konnyeim zaporozni kezdtek ekkor megjelent Yuta is... Gondolhattam volna ha nem kuldd velem senkit akkor o fog megjeleni... Eloszor megijedtem hogy meghallja Jun hangjat vagy valami de szerencse nem.
  -Biztos minden rendben?-kerdezte.
  -Igen csak nagyon meg...meghatodtam valamin amit lattam...-toroltem le a konnyeim.
  -Ooo... ennyire erzelgos vagy?...-karolt at .
  -Sajnalom...-mondtam.
Elmosolyodott atkarolta derekam majd elkezdett felemelni :
  -Ezert nem kell bocsanatot kerni -nevetni kezdett mig en nevetve mondtam hogy tegyen le
 Vegul letett es elkezdtunk kezen fogva a nagy vilagba setalni. Vajon mit hihetett Jun amikor meghalotta Yuta hangjat?  Gondolom azt hogy elfelejtettem es hogy ezert is jottem el... De tenleg igaz lehet az hogy elfelejtettem? 
Egy pillanatba Yuta elment hogy vegyen nekunk valami ennit es en egyedul neztem a nemzeti parkba a szokokutat amikor hirtelen valaki :
  -Airi...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...