2015. március 21., szombat

16.resz Az utolso akadaly?



Szerelmi arnyek:


16.resz Az utolso akadaly?


Jun:


Kabultan kelltem del , surolva a szemem amikor kinyitottam kit lattam az ajtoba? A venbanyat... anyam.... Ugy tuzelt mint egy srakany... szemei meggyultek haraggal... Ekkor eszembe jutott az este... Airivel aludtam el.. de amikor korbe neztem csak en voltam az agyba. Varj ha nincs itt Airi akkor a venbanya miert merges? :
  -Meg aludni sem hagyjak az embert....-mondtam kikaszalodva az agybol.
  -Nem pimaszkodj.... -mondta.
  -Miert duhongsz?-kerdeztem.- 3 honaponkent ha haza jossz... es amikor hazajossz egyszer se foglalkoztal velem, nem en voltam az elso aki meglatott es mi csoda most itt vagy...-mondtam.
  -Most fontos ugyben vagyok itt eloszor.... -mondta.-  A veg jovoerol van szo...
  - Mindig...mindig ...NEKED A VEG JOVOJE A LEGFONTOSABB.!!!-kialtottam.
  -Ez csak termeszetes. Erdekel mert te fogod atvenni es nem tetszik amit lattam...-mondta.
Lehet hogy megis latta? Csak esetleg kikuldte...
  -Mit tettel?-kerdeztem osszeszoritva az oklom.
  -Megmondanad hogy mit jelent ez a cikk?-mutatott egy cikket amelyen en es airi vagyunk olelkezve.
  -En vagyok Airivel.-mondtam.
  -Airi Suzukival... az ellenesegunkkel.... Azonnal szakitani fogsz...-mondta.
Batorsagot vettem es meg teszem Airiert mert o is megtette:
  -Nem fogom...megtenni...-mondtam ki.
  -Tessek?-kerdezte anyam.
  -Nem hallottad nem fogom megtenni.. szeretem Airit es ez az utolso szavam.-indultam ki.
Eloszor Airi szobaja fele mentem hogy meglassam ott van-e . Amikor benyitottam nem volt ott senki. Egy kis osszefogott lap volt az agyon :
 " Forgatason leszek a C-ute viedoklippjenek , gyere te is. Airi." A levelet betettem a zsebembe es lassan visszamentem atoltezni. Anyam mar nem volt ott...gondolom most orjong  es mar a visszautat tervezi.. ekkor hirtelen megjelent a noverem :
  -Te normalis vagy?-kerdezte.
Mar at voltam oltozve es epp a mobilom es a kulcsom vettem (kocsi kulcs, mivel tudtam vezetni csak sokszor mivel onzo voltam a sofor vezetett) 
                                                          -Jun ruhaja amivel a forgatasra ment (viraggal egyutt. )-
  -Bocsi de mi van?-kerdeztem.
  -Ellenkeztel anyaval?-kerdezte.
  -Nem ezt akartad? -kerdeztem.
  -Jun en ...nem akarom hogy az tortenjen mint velem...-mondta.
  -Tudom... de en igy dontottem....-mondtam forgatva a kulcsot az ujjamon es kimentem.
Ma en vezetek, mert az szeretnem ha Airivel egy kics idot toltenenk. A piros vorozs rozsa amit vettem letettem mellem es beinditottam az autot. 
Es amikor epp kifordultam a karazsbol eszembe jutott hogy nem tudom hova kell menjek. De ekkor hirtelen megjelent Satoshi ... nem is inkabb megijesztett mivel az ablakon kezdett kopogni en meg nem epp oda figyeltem. Lehuztam az ablakot es rafigyeltem :
  -Igen?-kerdeztem leveve a napszemuvegem.
Bar eleg sotetek voltak az ablakok, megis atszurodott a nap fenye. Egy fekete mercedes kocsim volt, nem ezzel szokott a sofor ide-ode vinni, ez csak az enyem volt... 

  -Airihez mesz de nem tudod hol van....-mondta , mintha jos lenne.
  -Honnan...-de os fejezt be.
  -Tudom... Miyabi hivott fel... szolt hogy Airi felhivta es ne irta le a cimet...-mondta.
  -Akkor mi a cim?-kerdeztem.
  -En is mejek...-mondta es atment a masik felere.
Kinyitotta az ajtott es meglatta a viragcsokrot :
  -Amindenit Matsumoto... te tenleg megvaltoztatta.
  -Na pattanj be , es viragot tedd hatra.-mondtam visszateve a napszemuvegem.
Egy nagy fekete vas kapuhoz ertunk, a kerites beton fal volt es jo magasan. Itt nagyon orzik a helyet. Becsengettunk...igen kellett csengessunk... Egy nagy darab ferfi jott ki :
  -Kik?!-nagy mogorva hangja volt.
  -A C-ute -hez jottunk.-mondta Satoshi.
  -Mindenki ezt mondja... de nem szabad, szoval induljanak haza.-mar akarta is mbecsukni az ajtot es en megallitottam.
  -Ne kerem.... Jun Matsumoto vagyok , Airi a baratnom.-mondtam.
  -Nem unjatok mar ... -mondta a jobba sarokba mutatni ahol tobb en voltam.
Vagyis hasonlitottak hozzam de megse....
  -De en tenleg az igazi vagyok.-mondtam.
  -Hagyal mar...-es mar ismet csukta de ekkor...
Megjelent Miami a C-ute tagja .
  -Alljon! O tenleg Jun Matsumoto.-mondta.
Majd a ferfi felre allt es beengedett.
  -Airi?-kerdeztem.
  -O keszul...mivel eloszor leforgatjuk azt a reszt amelyikbe csak o szerepel.-mondta.- Nagyon szep csokor. Airinak tetszeni fog.
Eszembe jutott a virag amelyet fogok.
  -Koszi.-mondtam.
Ekkor vettem eszre hogy egy farmer szoknyat hord...(miniszoknya) melynek az alja csipkes, egy fekete nem is tudom hogy nevezik bluzot es egy piros kabatot. Vajon Airi is igy lesz oltozve? 
  -Mielott bemmennenk ugye tudod Jun hogy ez csak egy forgatas...-mondta.
  -Ezt miert mondod?-kerdeztem.
  -Csak igerd meg nem fogsz merges lenni...-mondta.
  -De miert lennek az?-kerdeztem.
  -Igerd meg...-mondta szigoruan.
  -Rendben megigerem. 
Bementunk ahol nagy forgas volt... Airit kezdtem keresni es meg is talaltam. Epp egy sraccal beszelgetett... nem volt ugy oltozve mint a tobbiek legalabbis meg... Nagy nevetes jott feleljuk es en feltekeny kezdtem lenni...
  -Csak baratok...-mondta Maimi. 
Airi maskent volt oltozve , de nemsokara kezdtek a forgatast es felvett egy kabatot meg egy lila taskat. Rampillantot es egy lagy mosolyt kuldott felem.
Majd egy sarga sal is felkerult Airi-re es elkezdodott a forgatas. Majd megertettem mire tette az igeretet Maimi. Airi es az a srac fogtak egymas kezet es setaltak mikozben ment a zene. Nem voltam merges megertettem es nem volt olyan jelent ami ne tetszett volna, a szam egy elvallasrol szolt. Amint megvolt Airi eltunt... A lanyok annyit mondtak at kell oltozzon. Amint visszajott azt hittem padlot fogok. Airi pont ugy volt oltozve mint a lanyok.. csak ...velemenyem szerint jobban nezett ki. Nagyot nyeltem es megmerevedtem de ezt Satoshi is eszre vette :
  -Mi van Jun csak nem tetszik a latvany.-mondta.
Konnyokkel a hasaba vagtam. 
  -Nem mondtam semmit.
Majd a lanyok tancolni kezdtek. Nagyon szomoru dal volt es a tanc is ezt sugalta. Az egesz tortenet arrol szolt hogy egy lanynak es egy fiunak el kell vallniuk es probaljak fedezni a szomoruasagot de eleg nehez, mivel a lanynak faj. Nem is tudom mi tortenne velem ha ez megtortenne.... 


Airi:


Reggel almosan keltem fel...minden porcikam sajogott. Amint kinyitottam szemem egy alomszuszek Jun-al talalkoztam. Felriadtam, de a ruhaim megvoltak ,ahogy Jun ruhai is ..sot nem is voltunk atoltozve, betakarva semmi....Nem emlekeztem semmire csak annyira hogy elmentem Amon-al talalkozni, onnan semmi. Junra neztem aki nagyon edesen aludt... dus szempillai voltak ... amelyektol ugy tunt hogy csillog. Elmosolyodtam es megsimogattam az arcat. Nem kellt fel...de hirtelen nagy helikopter zaj lett. De meg ekkor sem kellt fel.. kineztem es ekkor meglattam... Jun edesanyja volt aki leszallt, megijedtem es hamar elfutottam. A szobamba mentem es atoltoztem majd  lassan csendbe indultam mivel eszembe jutott hogy forgatasom lesz a C-ute-val. Egy uzenetet hagytam Jun-nak remelem o talalja meg. Az utolso napokat, vele akartam tolteni. Hirtelen kiabalast eszleltem. Jun szobajabol jott. Lassan es csendbe odamentem es a resnyi ajto nyilason beneztem. Jun korbe nezett a szobaba biztos engem keresett mjad anyara figyelt. Vezekedtek es ki miatt..... miattam... Bunosnek ereztem magam... miert? Mert ez...ez...ez...nem...nem...en ezt nem akarom. Attol mert en eltavoldotam a csaladomotl nem akarom hogy Jun -al is ez legyen.... Es a vegen megis engem valasztott. Ahogy lattam hogy kozeledik az ajto fele a fal moge alltam,, majd vartam mig elmegy. Vegul gyalog indultam el.... Epp ahogy beertem uzenetet kaptam :
 "Utoljara talalkozol Jun Matsumotoval...ha 3-ra nem leszel csomaggal a repuloteren mi megyunk erted de nem garantalhatunk a barataidnak vagy Jun-nak sertetlenseget. Szoval gyere ide...anelkul hogy barkinek is szolnal es barmit is irnal...A." Kezembe megremegett a telefon es mjad kiejtettem... elsapadva figyeltem a telefonom mely mar reg kialudt. :
  -Airi kepzeld...-jott nevetve Maimi de amint meglatta arcom a mosoly lehervadt az arcarol .- Airi...jol vagy?-fogta meg a kezem. -Gyere igyal egy kis vizet.
Maimi mindig is noverkent vigyazott ram es en ennek orultem... es annak is hogy nem keltett nagy figyelmet most. Bevitt az oltozobe , adott egy kis vizet majd elkezdett sminkelni hogy ne latszodjon ez a sapadtsag. Maimi nem kerdett semmit es orultem is... Csak segitett...
  -Jun-ek fognak jonni kerlek menj eljuk es szolj Miyainak hogy szoljon Satoshinak....hol vagyunk.... Es mondd meg Jun-nak hogy ne legyen feltelkeny a forgatason...-soroltam .
  -Rendben.-felallt es bejottek hogy atoltozzek.
Egy szomoru elvallas temaju videot kellett leforgatni.... Az a srac akivel forgattam a jelenetet eleg ... nem is tudom.. nehez volt a neve kiejtese... valami Fu....Ru....vagy nem is tudom... De nagyon jo fej volt. Jun megjelent es en csak egy lagy mosolyt kuldtem fele. amint enekeltem, forgattunk a szomoru arc valodi volt mert tudtam elkovetkezik par oran belul ez a valosagba is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...