2015. április 13., hétfő

21.resz Visszaterni.




Szerelmi arnyek



21.resz Visszaterni



Airi:


1 es fel ev.... 1 es fel eve mentem innen el.... es most... most ujra azt a levegot szivom be ami itt hagytam... Csak most mar megvaltoztam... Megvaltoztam ... a kulsom es jellemem szerint is... Az eddigi ket szemelyisegem egy lett es egy uj Airi lett belole... Es ez Yuta nelkul nem ment volna... Most megis itt vagyok azona helyen ahol eloszor szerelmes voltam ugy meg soha... de most mar mas ferfi fogja kezem... az a ferfi aki par honap mulva a ferjem lesz... Yuta... es abban a pillanatban mas ferfira nem fogok gondolni... 
  -Jo ujra itt lenni?-szolalt meg mellolem Yuta aki szorosan fogta kezem.
  -Igen...-mondtam mosolyogva.
Mar alig vartam hogy ujra lassam a lanyokat es mindenki mast... most mar tudtam hogy mar nincs az a veszdelem ami volt ezelott masfeleve.... bar meg mindig ok vesznek korul azok akikert egykor elhagytam ezt a varost , tudtam most mar nem banthatnak senkit...
Yuta es a tobbiek egy masik suliba fogok jarni mig en ...fogalmam sincs... 
  -Menjetek csak kipakolni en mejek meglatogatom a tobbieket...-mondtam.
  -Ne menjek veled?-kerdezte Yuta.
  -Menj csak...-mondtam egy utolso csokot adva es elindulva a regi sulim fele.
Remelem azert Jun-al baratok maradhatunk... marmint nem akarok senkivel se rosszba lenni... es igy konnyu lesz ha elfelejtet hogy megtudja hogy en mar nem vagyok szabad... A gyurut forgatva erkeztem a suli kapui fele... Ahol megcsorrent a mobilom:
  -Halo?-szolaltam bele.
  -Na vegre! Vegre elerhetlek...-hallottam meg a batyam hangjat.
Vele se beszeltem azota miota lejottem.. a regi telefonom meg amiutan beszeltem a manager-el Amon eltorte... nem tudom miert... :
  -Honna van meg a szamom?-kerdeztem.
  -Titok...-mondta.- Amugy hallottam hogy itthon vagy es gondoltam elmondom...hogy...-de nem fejezte be.
  -Hogy?-kerdeztem.
  -A szuleink ugy dontottek hogy nem a regi iskolaba fognak visszairatni hanem...A Shiroki High-ba...-mondta ki.
  -Shiroki ...High...-ismeros volt a neve...- Nem baj rendben oda fogok jarni es nem lesz baj...-mondtam.
  -Oda nem jarnak gazdagok...-mondta.
  -Nem erdekel...-mondtam.- Most le teszem a tobbieknek meglepetest akarok szerezni...-mondtam.
  -Es en?-vinnyogott.
  -Te mar tudod hogy itt vagyok...-mondtam...
Leraktam a telefont es nagy mosollyal mentem be... Bent mindenki engem nezett senki se ismert fel... sok srac utanam csorgatta a nyalat es valamelyik el is indult volna felem ha nem allitjak le... Beertem az ebedlobe mivel nekik meg orajuk volt , igy felemtnem es a fenti kanapera leultem... Egy kicsit zavarba voltam mi lesz ha itt meglat Jun... merges lesz... kidob? Vagy ram se nez... levegonek nez...  Nemsokara kicsengettek es a diakok csak ugy ozonlettek ki ... Ideges kezdtem lenni... vegul felalltam es megfordultam elkezdve nezni ki az ablakon :
  -Ne mar!-hallottam meg Miyabi hangjat...
  -De ez az igazsag...-hallottam meg Misaki hangjat...
  -Airi...-allt meg hirtelen Momoko.
  -Airi!-kialtottak a lanyok es nekem szaladtak.
  -Sziasztok...-majd sorra jottek a fiuk is....
  -Hogy hogy itt vagy?-kerdezte Kazunari . 
  -Visszajottem... -mondtam nagy ormmel...
  -De jo... -mondta Momoko..
  -Es most itt maradsz?-kerdeztek.
  -Igen...-mondtam.
  -De mi tortent?-kerdezte Sho...- Miert mentel el?
Leneztem a foldre majd ra... :
  -Egyelore nem vagyok ra keszen hogy elmondjam...-mondtam.
  -Megertjuk...-fogta meg a vallam.
  Ekkor korul neztem de meg nem lattam Junt :
  -J...j...Jun?-kerdeztem eleg felellem teli hanggal.
A tobbiek osszeneztek, majd lesutottek fejuket, majd Satoshi felem fordult es komoly, szomoru arccal mondta ki :
  -Jun annyira szeretett teged , hogy borzalmasan fajt amikor elmentel. Vedett,ha becsmereltek, barmit tettek ellened is ha meg is emlitettek akkor mar veguk volt.... Vegul amikor megtudta hogy massal vagy annyira kiborult hogy egy diakot megvert korhazba kerult es valsagos allapota, volt. Igy az anya innen kiiradta es egy masik suliba helyezte, meg mi sem tudjuk hogy melyikbe.-meselte.
Es ez mind az en hibam volt. Engem vedett... Jun... tenleg ennyire szerettel... Konnyek gyultek a szemembe  :
  -Airi mondd hogy nem igaz.. mond hogy nem felejtetted el Jun-t.-nezett ram konyorgo szemekkel Momoko.
  -Nem tudom... nem tudom... de az igaz hogy van egy mas baratom.-mondtam ki.
Mindenki meglepodott talan... de akinek az arca nem tetszett az Sho-e volt. Valami okbol szanalombol nezett engem... es le nem vette rolam a szemem.
  -Es itt fogsz jarni?-kerdezte Miyabi.
  -Nem... a szuleim atirattak...-mondtam.
  -Melyik iskolaba?
  -Shiroki High, ma tudtam meg en is a batyamtol.-mondtam.
  -Shiroki High? Az az iskola...-csodalkozott Kazunari.
  -Mi van vele?-kerdeztem.
  -Majd megtudod.-es evvel elkezdett lemenni a lepcson.
 -Nekem most mennem kell majd meg beszelunk.
Ezzel kimentem a sulibol. 
  -Jun... most hol lehetsz?-csak ugy kibogtem... nem tudom miert? Csak ugy jott.... 
Arcomat ismet konnyek egettek, tenleg ennyire szeretett, es en mit tettem....  Az a haz amit vettunk itt , egy nem nagy de sem kicsi amiben mint elferunk. Itt senki se volt, es en olyan faradtnak ereztem magam hogy lefekudtem .  Mar este lehetett amikor egy lagy puszit ereztem arcomon, es egy lagy meleg erintest, lassan nyitottam ki a szemem es talalkoztam Yuta-val. :
  -Jaj, bocsi felebresztettelek?-kerdezte.
  -Nem baj. Hazaertel?-kerdeztem.- Hol voltal?
  -Vasarolni, lattam nincs sok etelunk igy elmentem. Most inkabb hagylak aludni. Jo ejt csillagom. -csokolt meg majd felallva kiment.
  -Jo ejt.
Masnap reggel keszen alltam hogy a suliba menjek. Egy uj suli egy teljesen mas osztaly, mas emberekkel. Felvettem a nekem keszitett egyenruhat es lassan elkoszontem Yuta-tol meg a tobiektol. Yuta nagyon aggodott ertem ezert azt mondta ha lehet legyek kegyetlen , jegszivu, mindig ez volt ha valahova elemtnem egyedul. Kioktattak,de megertettem foleg most hogy ujra itt vagyok,  

Es igy vegul elindultam a suli fele. A sajat kocsimmal amely biztos hogy ki fog tunni . Ma meg lesz egy megbeszeles a Buono es a C-ute csapattal, mivel nem soakara mas fel eve utan ez lesz az elso koncert. Amint befordultam a suliba, kiszalltam es dobbenten vettem eszre hogy eddig egy lany sem lezengett. . A suli elott allt ket idosebb ferfi :
  -Miss Suzuki en vagyok az igazgato  Mr, Adachi Lee es titkarom Mr. Hamada Haru.-mutatta be.
  -Jo napot!-koszontem.
  -Nem tudom miert dontottek a szulei akik az egyik legjobb ceg vezetoi, gazdagok, onnok es megis az egyik alacsony , delikvnes suliba kuldik. De nem az en problemam, de tudnia kell hogy nem fogunk mashogy banni...-mondta de kozbe szoltam.
  -Nem is akarok mast. -mondtam.
  -Re...rendben...-mondta eleg furcsan.- Akkor kerem kovessen.
Es korbe vezetett  majd a tanariba vitt :
  -Kerek egy kis figyelmet. O itt  Airi Suzuki aki a 3D-be fog jarni. Ime az osztalyfonokod, es tanarod is  Fujikage Kumiko.- egy tolem par evvel idosebb tanarno allt elo.
Trenig felso es nadragba, szemuveges volt, de a haja az szep volt. Hosszu fekete , bar ket fele kotve. 
  -Isten hozott. !- mondta mosolyogva.
  -Kerem vigye az osztalyba.
Erre pont becsengettek. A tanarno elottem indult  : 
 -Nagy orulok hogy egy lany is lesz az osztalyba.-mondta.
  -Egy?-kerdeztem.
  -Tudod...ebbe a suliba csak tanaranok vannak, de lanyokat nem talalsz. Igy te vagy a Shirokin High iskola elso lany diakja.-mondta orvendetes hangon.
Nekem ez nem volt orvendetes. De bator vagyok... csak ezt hangoztattam magamba. 
Egy lepcson levezetett majd az ajtonal megallt :
  -Ezek a fiuk a delikvensek a suliba, rajuk a fonok tanar nagyon merges, de en bizok bennuk, es remelem hogy azzal hogy itt vagy megvaltoztatja oket.
Eloszor bement o . Ahogy belepett a zaj ami szurodott bentrol nem fejezodott be. Hiaba kiabalt veluk Kumiko -sensei nem hallgattak. Feladva csak felem intett. Ahogy beleptem hirtelen csend lett es minden szem rajtam volt :
  -Uuu....-kezdtek es sracok.
  -Fiuk bemutatom uj osztalytarsatokat Airi Suzukit.-mutatott be a tanarno.
  -Egy lany.....-olvadoztak a fiuk.- Es nem akarmilyen hanem Airi Suzuki a Buono tagja es a C-ute tagja...-mondtak.
Egy jeges mosolyt kuldtem felejuk, de meg ettol is elolvadtak.
  -Orulok.-mondtam.
A tanarno mellettem a padok kozott kezdett nezni hatra fele :
  -Matusmoto ebredj...-mondta.
Szemem kitagult es konnyek leptek el... Hatra neztem es ott...Jun ....Fel kellt es felem pillantott , o is megodbbent . Meg volt valtozva, haja hosszabb volt , dusabb, egy tincs hidrogenszoke szinbe pompazott... es sokkal masabbnak tunt. 
  -O a vezer az osztalyba...-suttogta a tanarno.- Amit o mond vagy csinal ugy koveti a tobbi.
  -Nem hiszem el...-szolalt meg. -  Most komoly?
  -Valami probelmaja van?-kerdezte a tanarno.
  -Fiuk engedjuk hogy az eddigi osztalyt megfertozze egy lany... egy lany aki talan ellensegkent jott ide.- allt fel Jun es ezt mind felem kegyetlen arccal mondta. 
Szemebe csak harag volt... es egy felol megertettem... de megis meg sem akar hallgatni.
  -Jun... csak nyugi... nezd milyen aranyos.-mondta egy szoke haju srac.
  -Uchiyama ismerem... o az ex-em.-mondta ki Jun.
  -Az ex-ed?-mindenki ledobbent.
  -Es miert szakitottal? En helyetted nem szakitottam volna....-mondta az a Uchiyama.
  -Nem en szakitottam, o hagyott el.-mondta ismet felem pillantva majd elmenve.
 Ezzel mindenki utana ment. En csak ott alltam, es ugy ereztem hogy itt esek ossze . Megis miert utal ennyire? Miert nem all velem szembe es ker magyarazatot.... Miert o az egyetlen aki igy fogad. 

Jun:


Nem hiszem el... Miert? Miert? Mas fel ev utan miert jelent meg? UJra felkavarta a multat... bar ott maradt volna ahol volt... Miert kellett idejonnie, miert pont ebbe a suliba.
  -Jun... hallod, akkor nem banod ha probalkozunk?-kerdezte  Noda.
  -En nem tennek erofeszitest, azt hiszem van baratja.-mondtam.
  -Azt hiszed csak?-kerdezte.
  -Igen.-mondtam.
  -Az akkor meg nem biztos, es amugyis mikor lattad hogy ez megallitott.-mondta mosolyogva.
Komolyan az egyetlen ertelmes az Uchiyama volt egyszer-egyszer, o volt a legjobb baratom kozuluk. A tobbiek Noda, Kumai es Minami Youchi. Ha mondhatom en vagyok az osztaly feje, mindenki engem kovet. Amiota 1 eve idejarok, kivettem a tiszteletem, es nem a penzzel, vagy hogy kinek a fia, vagy mi az oroksegem, hanem a verekedessel, a nyugalmammal, az eszemmel. Eloszor nem fogadtak el, majd megmentettem Uchiyama-t es ekkor elfogadott, es nem csak o hanem mind. Es aztan lassan vezernek tettek. Eddig azt hittem elfelejtettem Airit de most hogy ujra lattam, elotortek az emlekek... De kegyetlen leszek... mig ujra el nem tunik....most meg ezt kivanom... Nem tudom mi van velem. 
A kovetkezo oran Airi egy sarokba meghuzodott, es meg sem mozdult. Ram pillantot , valami szomorsagot vettem eszre a szembe, de nem erdekelt csak a sajat helyemre ultem . Valahogy ez a nap lassan telt, de Airi nem szolt senkihez ... amikor kicsengettek figyelmet sem veve ment ki de nem lehetett tudni hova megy.  Volt egy par fiu aki kovette de egy ido utan elvesztette. Egyre en is kivancsi vagyok, hogy vajon meg mindig jar Yuta-val? 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...