2015. április 19., vasárnap

22.resz Egy regi barat





Szerelmi arnyek



22.resz Egy regi barat 



Airi:


Masnap ahogy megerkeztem nagy levegot vettem es beleptem az osztalyba, de ahogy kinyitottam az ajtot es szembe kerultem az osztallyal egy lisztes zsakbol ramomlott a liszt. Mindenki nevetett, en hatra fele neztem ahol Jun elegedett arca allott velem szembe. Konnyeim a torkomat mardostak, Csak megfordultam , de nem szaladtam el csak ennyit mondtam :
  -Ha azt hiszed ettol elemegyk akkor nagyon tevedsz.-ezt Jun-nak szantam es remeltem hogy meghallja, mivel mindenki uuu-zni kezdett.- Ha harcot akarsz akkor harcot kapsz .-ideztem az eloszor amikor szembe szalltam vele.
Evvel elindultam a mosdo fele . Amint megerkeztem a tukorbe neztem... Miert? Miert ennyire kegyetlen velem... Tudom nem mondhatom el miert is hagytam el, meg tudom hogy mar massal vagyok , de azt szeretnem hogy legalabb baratok legyunk... Ahogy most latom osszekavarodtak az erzeseim... es fogalmam sincs hogy mit erzek.  Ahogy visszaertem a suliba , mar a tanarno bent volt :
  -Miss Suzuki torten valami?-kerdezte.
  -Ne erdekelje.-mondtam kegyetlenul.
  -OO...hat...rendben.-mondta.
Leultem a helyemre es Jun-ra pillantottam aki ugyanabba a pillanatba figyelt ram. Elegedett mosoly volt az arcan es gunyosan mutatta meg undorat. A szunetbe egy csomo fiu korbe vett, meg mas osztalybol is atjottek, amit az itten sracok nem nagyon kedveltek :
  -He! Tunes! Ez a mi osztalyunk...-mondtak.
Mire annyit kaptak hogy hatat forditottak nekik es felem fordultak. Mindenki nekem akart segiteni.  Elcsavartam a fejuket ha mondhatom igy.
1 honapra ra nem enyhult semmi, sot rosszabodott, Jun minden nap keszitett elo nekem valami csapdat, ezzel kifejezve gyuloletet irantam. A tobbiek hiaba beszeltek vele, o volt a fonok igy nem ert sokat. Most is epp az osztalyba vagyok utolso orat verve, egyedul. Szemeim a plafont nezik hogy nem -e esik valami ismet fentrol ram. Amint becsengettek ismet az osztaly megtelt zajjal es hiaba csendesitett a tanarno nem hallgattak ra. Jun ismet aludt, en meg egyedul mint egy tanu neztem ki a fejembol. Az egesz ora a csendesitessel telt el. Amint vege lett :
  -Airi hazakiserheltek?-jott mellem Uchiyama.
  -Nem, hadd en?-jelent meg Noda is.
  -En...en!-mondta Kumai.
  -Alljatok felre...-jott meg melle Minami.
 Jun taskajat mar felveve allt az ajtoba es figyelt minket. 
  -Sracok!-szolalt meg.
  -Hadd na,....-konyorogtek a fiuk.
Ekkor ...
  -Airi....-jelent meg Yuta.
  -Yuta!-futottam karjaiba.
Felemelve forgatott meg. Ezt azert tettem hogy Jun lassa barmit is tesz mar valaki szeretek... most mi van? Egyik percbe ezt erzek a masik percbe meg ezt... sosem fogom erteni.
  -O! Ne mar!-nyafogtak a fiuk.
  -Jun , milyen reg nem talalkoztunk.-hirtelen koszont Yuta Jun-nak.
  -Ti ismeritek egymast?-kerdeztem.
  -Jun altalanosba az osztalytarsam volt.-mondta Yuta.
  -En is orulok neked.-mondta ridegen Jun kimenve az ajton.
  -Ne mar! Ha nem jelent volna meg tutira benne lett volna...-mentek ki a fiuk is.
  -Jobban kellene aggodjak?-kerdezte.
  -Miert?-kerdeztem.
  -Mint latom eleg jo kiszolgalasod van .-mondta de az arcan megjelent a mosoly is.
  -Hagyd, csak nocsabaszok, minden nap vagy 10 lanyt falaznak be.-mondtam.
  -Akkor nem kell aggodjak.-mondta atolelve.
  -Miss Suzuki kerem....-jelent meg a fonok tanar.- Ez egy iskola, ha a baratjaval akar lenni akkor a teruleten kivul.-mondta.
  -Elnezest.-fogtam meg Yuta kezet es vezettem ki.
Ahogy kiertunk Jun-ek meg mindig a suli elott voltak. Jun rideg pillanatasat ereztem minden lepesembe , es fajt hogy igy pillant ram. De most sem ertettem erzeseim....  
Ahogy hazaertunk mar hivtak is , mivel ma tartjuk a koncerteket. Eloszor belep a Buono mint kezdo, majd a C-ute hivatalos Love it all koncert megkezodik.  Mar 6-ra ott kellett legyunk, bar a koncert csak 2 ora mulva kezdodik, de most az egyszer tortent az hogy minden az utolso percre. Eloszor a hangprobak, a ruhak, a tanc ... es szerencsenkre idobe meg lett minden.  A taps zaj mar hallatszodott a szinpad mogul. Felalltunk a helyunkre, eloszor a BUONO. kezdett 
Ahogy szemem vegig pasztazott a kozonsegen lattam Yuta-t, a sracokat ... Satsohit es a sracokat es ekkor egy kis fenyben meglattam Junt is. a tobbi sraccal volt ott akik most osztalytarsaim. Ram nezett de nem mosolygott, olyan mintha nem akaratbol jott... gondoltam kenyszeritve volt....
Amint vege lett a dalnak lementunk hogy en atoltozzek majd ismet en a szinpadra : 
 -Sziasztok!-kialtottam.- Mas fel ev utan ez az elso koncetrunk . Buono es C-ute ismet egy hosszeb szunet utan beindul....-mondtam erre mindenki kiabalni kezdett. - Es most Tokkai Junjou..
Ezzel a zene lekezdodott , a fenyek elhalavanyultak es megjelentek a tobbiek is. 
Mindenki sikitva es velunk egyutt enekelt. Kiveve gondolom Junt, aki nem hiszem hogy jol erzi itt magat. Mindenkinek volt mosoly az arcan, barmerre neztem...csak ha neha arra tevedt szemem akkor nem . Ez a szam utan , ismet lementunk atoltozni . Mar a vege fele tartottunk  es Miami felment.
  -Sziasztok! Nagyon orulok hogy ennyien osszegyultetek... Koszonjuk hogy ma este is velunk egyutt szorakoztatok. Remelem tovabbra is tamogattok, minket. Es jo hirunk nem sokara uj szamokkal , videoklippekkel szolgalunk nektek. A C-ute vezerekent kivanunk nektek mindennel jobbat es nagy oromot.-mondta es ekko ismet a fenyek leszurkultek. 
Bealltunk helyunkre es ismet a tomegre neztem , de mar Jun nem volt ott.... Szivem osszeszorult, ezekebe a honapokba rajottam valamire...hogy meg mindig erzek iranta valamit... a szivem melyen mindig is szerettem.... Es ezert faj annyira amit velem tesz. 
Ismet zajongva sikitottak , de nekem az eszem mashol jart. Jun-t kereste ,azon csodalkoztam hogy tudok enekelni.... Ketsegbeesetten neztem , de sehol sem talaltam. Yutaval ha talalkozott tekintetunk aggodva nezett ram, mar ismert jol, annyira hogy tudja ilyenkor mi van velem. Lattam ahogy kozeledni probal felem. Mar a zene vegen lehettunk , amikor mar elottem allt. Mutatta hogy csak ra figyeljek masra nem... a szamnak vege lett.... En meg fent kellett maradjak... :
  -Meg van egy meglepetesunk szamotokra...-mondtam meg midnig idegbetegkent keresve.
Ekkor hirtelen elore setaltam es majdnem leestem a szinpadrol. Mindenki ijetve hokkent meg , ekkor meglattam epp egy uditot ivott, ram nezett szemei meglepodtek... En csak elfutottam a szinpadrol. 
  -Airi jol vagy?-jottek oda a lanyok.
  -I...igen...-mondtam. 
  -Mi tortent?-kerdeztek.
  -Nem.. tudom...csak kerestem valakit...-mondtam ki vegul.
  -Nem mondd Airi,hogy meg mindig...-kezdte el Momo.
  -De...nem reg jottem ra hogy sosem felejtettem el Junt...-mondtam.
  -Szedd ossze magad kerlek...-mondta Miyabi.- Vagy esetleg lefujjuk.
  -Ne! , mejek atoltozok.-mondtam.
Ezzel egyedul indultam az oltozobe. MAr felvettem a ruham, sminkemet probaltam feltenni, de nem ott jart az eszem :
  -Csak nem megijedtel? -jelent meg hirtelen hatam mogott...JUN.
  -Nem...-mondtam.
  -Airi...ne hidd hogy ez barmit is megvaltoztat, de tudd ,hogy  a zenedet , a tancodat sosem fogom bantani. Szoval kerlek szedd ossze magad es enekelj, tundokolj a szinpadon.
Ezt mind leterdelve elottem mondta. Szememim felragyogtak, es letoroltem az epp kipottyano konnyeimet es mosolyogva bolintottam.
  -Es ezt mind ertem tetted...ertem jottel be?-kerdeztem. 
Bar gondoltam hogy nem lesz kedvezo a valasza.
  -Mi? ! Ne nehogy azd hidd, csak azert jottem , mert vannak akik hisznek benned es biznak.-mondta de ereztem valamit a hangjaba ,
Evvel kiment...en meg most mar kesz voltam...

Jun:


Ahogy gondoltam , Yuta a gyerekkori baratom, vette el tolem eletem szerelmet, akit meg most is szeretek, azt nem tagadhatom le. Tudom ,hogy faj neki amit teszek vele, meg nekem is faj...de ezt kell tegyem... talan nem jo uton jarok de megsem tudok megallni. Yuta egy nagyon jo baratom volt. Emlekszem mennyit hulyeskedtunk, jatszottunk , mindent megtettuuk azert hogy jol erezzuk magunkat , jo baratsag mindig is megmaradjon. De amint elvegeztuk az altalanost el kellett koltozzenek. Egy ideig tartottuk a kapcsolatot pont addig mig Airi meg nem jelent. Aztan olyanokat hallottam hogy Yuta egy olyan tarsasagba keveredett ami megvaltoztatta az eltet, de nem hittem el. Aztan osszejottem Airi-vel , minden megvaltozott , mar nem erdekelt mi volt vele...a mai napig mig ujra nem lattam.  Uchiyama es a sracok koteleztek hogy menjunk el a C-ute koncertjere . Vegul beleegyeztem, pedig gondoltam hogy nem jo otlet. 
Airivel tekintetunk tobbszor is talalkozott de nem nagyon erdekelt... :
  -Ne! Megint itt van a baratja...-mutatott a szinpad fele ahol eleg kozel allt Yuta egy nagy viragcsokorral.
  -Engem meg mit erdekel.-mondtam.
  -Csak nem vagy feltekeny?-kerdezte Uchiyama karjat vallamra teve.
  -Ugyan... mar nem is szeretem.-bar mondhatnam hogy ezeket a szavakat konnyu volt kimondani, de szivem melyen borzasztoan fajt a latvany.
Az utoslo eneknel kimentem vegyek egy uditot. A kis tv-rol ami kint volt figyeltem az esemenyeket. Airi furcsan viselkedett. Az szam veger beertem, ekkor hirtelen Airi majd leeset a szinpadrol. Megijedtem meg en is... csak kifutott. 
  -Foggd meg.-adtam oda az uditot Uchiyama-nak.
  -De hova mesz?-kerdezte.
Erre mar elszaladtam. Az orok az ajtonal alltak... Yuta probalt bemenni de meg ot sem engedtek be. ekkor lattam egy nagyobb abalkot ami a folyosora nyilt, szembe vele Airi oltozoje. Korul nezve ovatosan leptem be. Kinyitottam az ajtot es Airi meglepett arcaval talalkoztam. Kedves szavakat mondtam feleje , mert tenleg igy ereztem. mosolyogva viszonozta a veget, es lattam most mar keszen all. Bar kivancsi voltam miert esett le majdnem a szinpadrol. Elso koncertjet, vagy me gamelyiket lattam is egyen sem izgult vagy valami. Visszamentem a sracokhoz, akik kivancsik voltak de megsem arultam el. Ekkor megjelentek 
Airi olykor ram , olykor meg Yuta-ra nezett, mintha azon kuzdene kinek is enekel. Persze gondoltam en hogy Yuta-nak , nekem csak halas hogy feltudott most is lepni.
  -Ez melyik csapat? Egy uj?-kerdeztek a sracok.
  -Nem ez egy regi. Aa! a nevuk.-jelent meg Momoko.
  -Szia.-koszontem.- Sziasztok.-lattam meg a tobbieket is, azokat a sracokat akik nekem haverok voltak.
  -Szia Jun!-fogtak mind kezet velem.
  -Meg az elejen mielott a Buono, C-ute megjelent volna , meg kicsik voltak akkor jelent meg ez az egyuttes Airi, Miyabi Akari Saho es Reina Tanaka, aki ma nem tudott itt lenni. Airi szulei gondoltak hogy jo lenne ujra egyutt latni oket egy szam erejeig, Airi kedvenc szam ez...-mondta ram nezve.- Ugy erzi ebben mindent elmondhat az erzeseirol.-mondta.
Elmondhat az erzeseirol....A szam vegen a lanyok lementek. Mar mindenki kefele tartott. 
  -Jun , nem szeretnel eljonni velunk egyet biliardozni... a regi idok kedveert..?-kerdezte Kazunari.
  -Talan maskor, most megigertem a sracoknak hogy elmejunk egyet...-de nem fejeztem be.
Ha elmondnam hogy verekedni mejunk, akkor ok is jonnenk, vagy leallitanank. De altalaba mi ezt teszuk, mas bandaknak megmutassuk hogy ki is a legerosebb.
  -Igen... de most sietunk kell...-segitett ki Noda.
Ezzel elkoszontunk... Airiek melett mentunk el ahol epp...Airi megcsokolta Yuta-t....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...