2015. április 30., csütörtök

6.resz Eltavolodni




A tenger felhomalya



6.resz Eltavolodni 



Mao:


A dontes vegleges volt. Nem tudom mit gondoltam akkor amikor beleszerettem egy olyan fiuba aki nalam a rangsoron joval fenebb van. Egyszeruen megtortent. Az elso szerelmem... az egyetlen szerelmem lesz orokre. Nehez lesz elfelejteni? Egyaltalan eltudom-e felejteni? Roppeno szerelem elso latasra. Amint azon a nap meglattam a felhomalyban, mar akkor ereztem a sziveveresem gyorsul , arcom langokban hevert, szavam elallt a gyonyorusegetol, mert nem tagadhatom ...hogy olyan jol nezett ki es meg most is. Rozsdasos szoke haja fenylett a hold fenyeben, szeme megcsillogott a vegtelenben , ajkai husosak es vorosen fenylettek .... Sosem voltam szerelmes megis most azt mondom hogy szerelmes vagyok.... Szerelmes vagyok... elso szerelmem az Oguri csalad orokose . Shun....Shun.....Shun....te voltal az egyetlen ember aki torodott velem , aki ugy torodott velem ,hogy azt hittem szerelemmel teszi.  
Az iskolaba egy ideig az a hir fogja korbe jarni ,hogy meg vagyok hulva...majd ha tobb honapot kell ott maradjak akkor fogjak megtudni az igazsagot. Ugysem fog egyik osztalytarsam sem eljonni.... Shun-nak meg ...meg nem tudom...de valahogy megoldom. Oszinten meg nem akarok kiiratkozni a sulibol, nem csak azert jartam ezt a par napot, vagy talan hetet mert Shun is ott volt, egyszeruen mindig is kivancsi voltam milyen suliba jarni, tanulni uj dolgokat, baratkozni, a lanyokkal kibeszeleni a fiukat, es ilyenek. De egyelore ezeket az almokat felre kell tegyem. Nemsokara egy idegen szam hivott :
  -Mao Inue?-halatszott egy eroteljes, ferfi hang.
  -Igen.-mondtam.
  -Bunka Todo vagyok, az Ex-ex-Extrem ugynoksegtol. Felvettuk a kollegajaval a kapcsolatot , es on adta le a szamat. Ugy hallottuk szivesen eljonne hozzank egy interju keszitesehez. Nagyon orulnenk ha ez igaz lenne...-eleg formalisan beszelet, es a "kollega " szo nem epp megfelelt Emiko szamara.
  -Igen, igaz. Szivesen elmejek egy interjura.-mondtam.
  -O! Ennek nagyon orulunk. Ertesiteni szeretnenk hogy ha annyira jonak talaljuk akkor tobb honapig itt lehet, egy par reklam keszitesere es bemutatora.-mondta.
  -Tisztaba vagyok vele uram. De ennek semmi akadalya hogy ne menjek.
  -Ertem...akkor mar holnap varjuk Honsu szigetere....-mondta.
  -Koszonom. Akkor holnap talalkozunk.-mondtam.
Ezzel leteve. Hirtelen villant fel... Todo?  Remelem nincs semmi rokonsagba Todo Shizukaval.  Ketsegeim kozott mondtam el Eizan bacsinak terveimet. Eloszor eleg nehezen egyezett bele ,hisz most kezdtem csak el a sulit, de vegul belement. Bepakolva az utra, azon gondolkoztam mi is lenne fontos .... Eizan bacsitol kapott konyvet megis betettem...bar mar kicsi nem vagyok mar, megis a szivemhez nott ez a konyv. A nyaklanc mely sosem kerult le a nyakambol, persze kiveve ha furodtam az most sem lehet elkerulni hogy ne legyen nalam. Azon kivul nem volt sok mindenem. Egy par ruhama volt , ami boven eleg volt az utazasra.  Hirtelen kopogtattak :
  -Lanyom... Oguri urfi van itt, engedjem be?-jelent meg Eizan bacsi.
  -Csak egy pillanat, inkabb varjon meg kint.-mondtam.
Bar fajdalmas lesz latni, legalabb latom mielott elmennek...es ezt most miert?!!!!? Talan igy nehezebb lesz elmenve, vagy most jon szolni hogy mivel visszajott a baratnoje , ram mar nincs is szukseg.... Orara tekintve lattam hogy mar elkezdodott a felhomaly.... Egy ilyen alkalom semminel sem jobb ,hogy most elmondja.  
Shun tamaszkodva a falnak nezte a holdat. Amint meglatott elmosolygott.... 
  -Szia...-koszont.
  -Szia...-koszontem.
Nem mertem a szemebe nezni ....  
  -Hm....-ezt eszre vehette.- Talan valami tortent?
Olyan kozel hajolt, hogy ereztem edeskes leheletet... hatrahokkoltem.
  -Nem...-mondtam.
  -Ezt neked hoztam...-adott at egy kis dobozt.
  -Ha draga volt vissza adom...-mondtam elore.
  -Azt  nem fogod megtudni. -mondta meg nagyobb mosollyal.
Annyira gyerkesnek tunt ilyenkor, de olyan aranyosnak.... Vegul kibontottam a dobozt......Es meglepo modon egy kis sziv alaku dobozka volt benne, azt amikor kinyitottam egy csokor , kis vazaba levo lila ibolya. Nagyon szep es aranyos volt... Kikerekedett szemekkel neztem, es a mosoly megjelent az arcomon. :
  -Latom tetszik...-egesz kozelrol, a fulme mogul suttogta a szavakat.
Hirtelen megijedtem , de ezzel az erovel meginbolyogtam es zuhanni kezdtem, de megofgva velem huztam...ezzel felulre kerulve.....Szivveresem 100-szorosara nott, lelegzetem allalt a gyonyoru szemeitol, reszketni kezdtem....annyira feltem, nem feltem hanem inkabb megijedtem.... Szemei furkeszve figyeltek arcom....Hirtelen ahogy egy kicsit megemelkedtem a lancomat megvilagitotta a felhomaly es ekkor mintha varazslat tortent volna, vagy csak a kepzeltem jatszmaja , kek, ragyogo lepkek kezdtek korulottunk repkedni.....Amulattol elfeledkezve neztem Shunt aki meg mindig alattam volt.... Lassan pislogott, mindent pillanatot atnezve ..... Mar o is felemelkedett , meg kozelebb volt.... Lassan kozeledett felem.... Ajkai par centire voltak az enyemtol, es barmennyire is szerettem volna csokjat , nem tehettem meg.... :
  -S...ss....Sajnalom...-alltam fel es hajoltam meg bocsanat keroen. 
 Egyideig a tavolt nezte, majd mosolyogva felallt :
  -Semmi gond....-mondta.
Arcat megragyogtatta a hold es bekitoen figyelt.
  -Nekem most be kell menjek.-mondtam.
  -Rendben....-mondta.- Jo ejt...-ezzel a homlokomat megpuszilta.
Megremegtem ahogy ajkai , a homolokomhoz ertek... majd csak az figyeltem ahogy tavolodik. Miert? Miert kellett idejojjon?  Holanp mi lesz? Ha nem jelenek meg es az a hir fogja jarni hogy megvagyok hulve, omondani fogja hogy ....nem nyugi Mao....Talalsz megoldast... beerve a szobamba lecsusztam a padlora , a kicsi csokrot kezdtem nezni... ezt miert hozta? Szerintem Shizukanak akarta... csak gondolta tul kicsi, es nem fog neki tetszeni , ezert ugy gondolta ,miert ne adja nekem... Na jo ez eleg hosszu tortenet... Es talan keptelen...de ez volt amire eloszor gondoltam... 
Reggel , koran keltem es Emiko-ektol elbucsuzva indultama  a kikotobe.... Amint elindult a hajo visszatekintve lattam a hatalmas ceget....Oguri ceg.....A taskamba volt a kis viragcsokor is, ugy ereztem az felfog erositeni....  Lementem enni.... A gyomrom mar korgott, incsiklando illatok szalltak a levegoben amint kozeledtem az ebedlobe. Amint beertem egy par ember lezengett, elvettem egy talcat es a sorba alltam... nehez volt donteni, mind olyan jol neztek ki :
  -Nehez a dontes?-jelent meg egy srac.
Magas, sotet barna, talan feket haju ami a majdnem a vallaig ert , szeme barna , kezbe szinten egy talca volt, fekete polo, egy feher ing felturve es egy farmer.... Ez a szin kombacio tokeltesen talal a hajahoz...
  -Nem... mind nagyon jol neznek ki...-mondtam.
  -Nem ettel meg sosem egyikbol sem?-kerdezte.
Elhallgattam, mivel szegeny voltm , mindig is csak azt ettem ami jutott nekem....
  -Semmi gond.... Akkor hadd ajnljak en...-mondta.
Kicsit feltem, nem mertem megmondani hogy idegen vagy szamomra most es en... De mintha gondolat olvaso lenne :
  -Jin Akanishi...-mutatkozott be.
  -Mao...Mao Inoue...-fogtam vele kezet.
  -He...figyelj latom ez neked meg uj kornyezet, de hadd segitsek...segitsek hogy felfedezd...
Lehajtottam fejem,....elgondolkodtato... : 
 -Na...-lehajolt felem.
Szemei konyorgtek felem, arcan az a mosoly engem is megnevetetett es vegul tenleg el is nevettem magam : 
 -Na akkor rendben?-kerdezte.
  -Rendben...-mondtam probalva leallni a nevetesbol.
  -Akor kezdjuk avval,hogy mit mondok en hogy egyel...deszertkent ajanlom a dorayakit es ha esetleg ofetelt nem szeretnel enni akkor ez foetelnek, levesnek es masodiknak is pont ugy eleget fog  tenni ajanlom a chilis -kokuszos kiralyrak tampura-t....
Ez a ketto is nagyon jol nezett, ki es vegul ezt is valasztottam...O is hasonokeppen vett es leultunk egy asztalhoz...
  -Es merre tartja utad?-kerdezte.
  -Honsu szigetre. -mondtam.
  -Kis sziget, de ertekes dolgokat fogalal magaba.-mondta.
Nem nagyon ertettem, de gondolom majd a szigeten megertem.
  -Te?-kerdeztem amint beleharaptam a kiralyrakba. 
Egy picit csipett, de nagyon finom volt...
  -Honsu szigetekre...-mondta...- Es ahogy latom izlik.
Tenleg nagyon izlett, majdnem ugy ettem mint egy malac... 
  -Elnezest...-kertem bocsanatot.
  -Semmi gond... Egy kis sos maradt...
Hirtelen odakaptam az arcomra, de o csak athajolt az asztalon es torlot veve letorolte... Szeppenve neztem ahogy kozeledik felem .... De vissza is ult :
  -Te is a Honsu szigeter mesz?-kerdeztem.
  -Igen...-mondta.- Tudod en foto modell vagyok, es van egy kis elintezni valom ott...neked?
  -Hat, nem tudom hogy neked mennyire fog ez megdobbeno lenni...de tudod en es a barataim extrem dolgokat csinalunk... Szikla ugrasrol , tranbulinig es igy tovabb.... Es a multkor beneveztunk egy versenyre ahol meglepoen de tovabb jutottunk, a rendezok szerint en vagyoka  legjobb , bar ezt nem hiszem ... es ezert a verseny elott egy interjut es talan par reklam bemutatot is akarnak velem kesziteni. A verseny az kb. 4 honap mulva lesz...-meseltem el.
   -Es nem felsz , hogy megserulsz?-kerdezte.
   -Ne mondd hogy te is ugyan azt hiszed , mint az egyik...-nem tudtam ,hogy fejzzem be. Shun a baratom volt? - Osztalytarsam hiszi...-vegul ezt mondtam, ami igaz is volt.
   -Mit mondott?-kerdezte.
  -Nem bizik, bennem attol fel hogy elvetem es megserulok, annyira hogy a vegen megbanom... de en ezt mar tobb eve vegzem es itt vagyok...-mondtam idegesen.
  -He! Nyugi...-erintette meg kezem.- En nem hiszem ezt... ha te ugy erzed hogy megtudod csinalni akkor nekem nincs semmi ellenvetesem.-mondta.
Kezeinkre neztem... keze meleg volt , szivveresemmel egyutt gyorsult a pulzusom is... amit remelhetoleg nem vett eszre.  
  -Es meddig leszel Honsu-ba?-kerdezte.
  -Meg nem tudom...-mondtam.-De te mar jartal ott?
  -Igen... 3 -szor voltam Honsu-nba, ha lesz szabad ido szivesen megmutatom a szigetet.
  -Koszonom.-mondtam.
Vegul leadta a telefonszamat es tovabb ettunk. Jin nagyon edes es kedves srac.... 


Shun:


Mao-nak azt a viragot azert vettem mivel amikor meglattam akirakatban rogton o jutott eszembe. Kulsoleg artatlan , gyenged es felenk szemelyere, de belul mindent atveszelo csodas teremtes...ha mondhatom igy. Nagyon orulok,hogy Shizuka visszajott...nagyon regi baratom, es bar regebb szerettem, azutan hogy elutazott erzeseim is megvaltoztak. Radobbentem Shizuka nem az igazi nekem... Azota persze mindig is tartjuk a kapcsolatot .... es baratkent tekintunk egymasra. Azert is en kisertem be a partyn , en voltam mellette es mindig is leszek.  Este amiutan Mao-tol eljottem beszalltam a kocsiba es Shizukat elhoztam a megbeszelo helyerol ahol volt. 
  -Nagyon boldognak tunsz...-szolalt meg.
  -Mao annyira aranyos lany... olyan magabiztosnak tunik , de megis vannak olyan pillanatok amikor artatlan, felenk...-mondtam.
  -Shun azt sosem felejtsd el..hogy egy lanynak az a legfontosabb hogy bizzanak benne, hogy meghallgassak, hogy figyeljenek ra es hogy husegesek legyenke hozza...-mondta. -Szeressek, ahogy meseltel rola nem hiszem hogy sok szeretetbe volt resze...ezert kerlek meg hogy vigyazz ra, ovd otet...-mondta.
  -Ezt magamnak is megigertem. -mondtam.
Elmosolyodott :
  -Felnottel Shun...-mondta.
Az utat tekintettem mely vegtelennek tunt mint ez az ido is....
Masnap a suliba arra vartam,hogy  jelenjen meg Mao... de senki se volt o : 
 -Csak nem a vedenced varod..?-utott meg Benjiro.
  -De...-mondtam.- De nem tudom miert, nem jon hisz maskor mar itt lenne.
  -Csak nyugalom, lehet hogy elaludt...-mondta.
Ekkor becsengettek, megjelent a tanar de Mao meg mindig nem volt itt... Aggodni kezdtem... es a nap tobbi resze is igy telt el....  A suli vegen a hazuk fele siettem....a kocsival.  Amint megerkeztem dorombolni kezdtem az ajtot....  De senki sem nyitott... Eizan bacsi sem, pedig ugy hittem hogy o sosem megy el hosszu idore.... Aggodni kezdtem....
Ez 2 hetre ra se mult el. alitolag megfazott Mao, de en nem hiszem el.. se telefont se semmit sem vesz fel, nem tudom egyszeruen elerni... Hirtelen egy nap Emiko es Kawanari-val talalkozok az utcan :
  -Emiko!-kialtottam.
Megallt :
  -Mao?-kerdeztem.
  -Nem tudod meg van hulve...-mondta.
  -En ezt nem hiszem el...-mondtam.
  -De hidd el...-mondta Kawanari.
  -Mondd el mi van vele.-mondtam eleg durvan.
  -Mit erdekel?-tamadott vissza Kawanari.
  -Eleg !- kialtott fel Emiko- Itt az ideje megtudd...-mondta.
  -Mit?-kerdeztem.
  -Mao mar 2 hete elutazott Honsu-nba egy interjura...-mondta.
  -Mi?....??!!?!?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...