2015. április 28., kedd

23.resz Donteseket hozni



Szerelmi arnyek


23.resz Donteseket hozni


Airi:


Nem birom...egyszeruen alig birom.... Jun es a koztem levo szerelem ugy kovet mint egy arnyek...a nyomomban van es sosem tudom elhagyni....olykor ha nincs "napsutes" akkor eltunik , vagyis ha boldogsagot kapok mashol eltunik, de ha ujra fenyre kerul az igazsag, vagyis ha Jun megjelenik akkor ismet elo tor az erzes.... Es a legrosszabb hogy nem tudok donteni...Yuta-t is szeretem nem tagadhatom... de...Jun.....Jun....Marmint most milyen kedves volt velem es....A! Airi....nyugodj le...kellene egy olyan nap amikor csak egyedul vagyok... hogy mindent atgondoljak....
  -Minden rendben kicsim? Talan nem tetszenek a viragok?-szolalt meg hirtelen Yuta.
  -Mi?...Ja nem... gyonyoruek nagyon tetszik.
Egy barackvirag , citromvirag ,csuporka virag, eperfavirag  es egy kis fagyongyag diszitett a csokrot ,ha elkepzeled biztos csufnak jonne ki,de megis valahogy nekem tetszett, elkezeleseimtol teljesen mas es gyonyoru.
  -Es tudod mit jelentenek?-kerdezte.
  -Nem...-mondtam. 
  -A barackvirag a rabul ejtest jelenti, mivel rabul ejtettel...-mondta atkarolva...-A citromvirag huseg a szerelmeben, mivel en sosem csalnalak meg.- Most mar derekam olelte at. Csuporka virag szerelem elso latasra mivel ez tortent velem eloszor amikor meglattalak... az eperfa virag te vagy az egyetlen akit szeretek es a fagyongy ...-egy csalafinta mosoly jelenet meg arcan. -Csokolj meg.
Nem tudom miert de nekem is mosoly huzodott a szamra es mintha az elobbi gondokat elfelejtettem volna csokoltam meg. De ez az erzes nem sokaig maradt meg mivel amint elhuzodtam meglattam a tavolba minket figyelve Jun-t....arca furcsa volt... mintha fajt volna neki az elobbi jelenet. Ettol ismet elore toltek az egyedul let kivanatai , arcomrol lefagyott a vigyor es szomoru szemekkel . 
  -Mi tortent?-kerdezte Yuta.
  -Csak... egyedul szeretnek lenni...-mondtam evvel elindulva setalva egy iranyba.
Bar sotet volt megis egyedul nem erdekelve mit hagyok most itt indultam el arra amerre a labam vitt. Utcakat jarva , mar hosszu ideje , telefonom tobbszor csorgesre dermedve , kezdett esni az eso. De en meg mindig setaltam, lehajtott es elgondolkodott fejjel.... Vegul egy elhagyatott utcara erve , egy kinti lepcsore ultem le.... Elottem a mostani kapott virag, ami mar azott volt , es Jun felsziv kulcstartojat... szerencse hogy megtalatam valahol a fiokom melyeben... A dontes.....a dontes...az a dontes mely talan az eletemet megvaltoztatja es orokre az marad.... Vegul kikapcsolva telefonom gondolkoztam.... egy olyan dontest kell hozzak amely biztos ,hogy vele leszek boldog.... Ilyen esetbe megkerdeznem Miyabit vagy Momot, vagy a C-ute tagjait, de megis tudom hogy ezt a dontest en kell elhozzam...egyedul... Mar azott voltam, faztam, tusszentettem, kohogtem megsem indultam hazafele. Aztan mikor mar a Hold az egbolt kozepere ert felalltam. De ekkor hirtelen nagy eneklest es zajongast hallottam :
  -Nahat...nahat....kicsoda is van itt...-jelent meg 3 fiu.
  -Szia cica van gazdad?-hatam mogott jelent meg meg ketto az egyik megerintve.
  -Eressz el...-utottem meg a taskammal.
Kezembol kiejtve csokrom es kulcstartom futottam el. De persze ok jottek utanam.
  -Na megallj...
Persze tudtam hogy utol ernek. Amint megtorten korbe vettek es pofont adtak mire leestem a foldre. Az egyik megszoritotta a kezem amely piros lett.....A masik kezem amelyre estem borzastobban fajt .
  -Majd meglatod hogy kit is uss meg legkozlebb...-ereztem hogy innen nem fogok kiszabadulni.
Amikor....
  -He!-jelentek meg az osztalytarsaim.
Nev szerint nem emlekszem rajuk hisz nem Jun vagy csapata volt ... de orultem nekik. A fogvatartoim meglatva oket elszaladtak. Felalltam es mosolyogva neztem rajuk, de ekkor hirtelen megszedultem es minden sotetseg boritott....

Jun:


Nem tagadhatom, fajt fajt az a latvany.... De megis meg kell hagyjam magamnak ... mivel nem mtathatom meg erzeseim.... 
  -Jun...-szolitottak meg a sracok.
  -Menujnk...-indultunk el a billiard es a mas videojatekok epuletehez.
Mar ott volt a rivalis csapat :
  -Tunes...ez a mi helyunk...-gondolom a vezer elnevette magat.
  -Es ha nem ...-mondta.
Egy cseles mosoly jelent meg az arcomon es ekkor bevagtam neki egyet. Ezzel mindenki verekedni kezdett. Egy utest kaptam....mitol szethasadt a szam... de oszinten nem voltak olyan erosek. Igy konnyen legyoztuk oket. Elkezdve jatszani, mint a kisgyerekek a tobbiek . En csak egy padon ultem godnolkozva. Talan mar itt lenne az ido hogy elfelejtsem... a dontes...a dontes mely talan egesz eletem megvaltoztatja... Millio egy lany van a foldon megis...megsem olyanok mint Airi.  Hirtelen jelentek meg a tobbi sracok kialtva engem... :
  -Jun! Jun! JUN!-szaladtak hozzam.
  -Csak nyugalom... mi tortent? -alltam fel.
  -Epp setaltunk amikor a Shirokin sulibol megtamadtak egy lanyt. Gondoltunk csinos igy odamentunk... de nem hiszed el ki volt...
  -Ki?-kerdeztem.
  -Airi...-mondta ki.
  -Engem nem erdekel...-mondtam megfordulva.
  -De erdekelni fog...mivel amiutan elszaladtak a Shiroki sulisok, hirtelen elajult es bevittuk a korhazba ahol alitolag allapot sulyos...-mondta ki .
A ket utolso szo nem volt tetszesemre... Mar nem erdekelt semmi csak hogy mellette legyek.  
  -Jun...-allitott le Uchiyama.
  -Mi van?-kerdeztem.
  -Lehet ott van Yuta es...-de kozbe szoltak.
  -Nem hisszuk...amikor mi eljottunk akkor az orvosok azt mondtak egyelore nem lehet latogatni.-mondtak.
  -Tokeletes...-indultam ismet el.
  -Te nem hallottad? Nem lehet meglatogatni...-mondta Kumai.
  -Hagyd... most valja be maganak hogy meg mindig szereti Airit... Mi tamogatunk haver.
Pacsiztunk egyet Uchiyamaval es orultem hogy egyet ert. Ezzel szaladni kezdtem a legkozelebbi korhazhoz.  Airi...szerelmem...tarts ki.... Atvagva minden akadalyt , ertem a korhazba :
  -Jo napot! Airi...Airi Suzuki szobajat merre talalhatom?-kerdeztem.
  -Sajnalom uram de meg a mutobe van...-mondta.
A mutobe? 
  -Kerem nover mondja meg , ennyire sulyos?-kerdeztem.
  -Az egyik karja eltort , a masikon meg egy durva horzsolas talalhato, de nem ez jelenti a legnayobb gondot... A holgy mar egy jo ideje lehettett kint az esobe... felfazott es a holgynek mar ezelott is lehetett valami mely seb a hatan ,amit nem kezeltetett ezert sulyos.-mondta.
  -De ugye nem olyan sulyos...-nem akartam azt kimondani.
  -On talan a rokonja?-kerdezte.
  -En...en...en...a baratja vagyok.-mondtam ki.
Hazudtam? Mondhatni... de most nem az a legfontosabb hogy utaljam, vagy megvessem azert amit tett, csak hogy felepuljon.
  -Rendben... akkor megnezem hogy hogya vegeztek es szolok onnek.-mondta elindulva.
Leultem a varoterembe. Arcom tenyerembe  furtam.... Airi...kerlek... ...kerlek....Par perc utan mar jott is vissza... :
  -Kerem kovessen...-mondta.
Majd bevezetett egy szobaba ahol az agyon Airi aludt. Tobb muszerhez is kotve. Az egyik keze vastag gipszbe teve a masikon csak a csukloja bekotve. Szaporan vette levegot, izzadott es remegett...
  -Magukra hagyom onoket .-ezzel ketten maradtunk.
Elindultam lassan az agya melle..., megfogtam kezet :
  -Airi...szerelmem... ebredj fel.. gyogyulj meg...szuksegem van rad... ha ...ha mar nem is szeretsz , csak boldognak akarlak latni, a kozelembe mint baratkent is... De te nem hagyhatsz itt....Nem akarok olyan vilagba elni ahol te nem vagy... Bocsass meg kerlek amiket tettem ellened... csak fajt, fajt hogy tovabb leptel, nem fogdtam fel..csak nekem akartalak.... Nem fogok tobbet rosszat tenni csak kerlek kellj fel...-konnyeim elleptek arcom .
 Hirtelen csorgetett a telefonom :
  -Hallottad mi tortent Airivel?-szolalt meg Momo.
  -Igen epp mellette vagyok.-mondtam.
  -Akkor jobban tenned ha eltunnel onna, mert Yutaval arra tart.-mondta.
  -Rendben,-toroltem le a konyem.
  -Jun...-szolitott meg gyenged hangon Momo.
  -Igen...?-kerdeztem.
  -Felepul...csak higgy benne.
Ezzel letette, en meg egy puszit adtam a homlokara es elindultam .... Amint kiertem jutott valami az eszembe.... Mit tehettem eletem szerelme sulyos allapotba van...


Yuta:


Aggodni...ez a megfelelo szo...Nem tehetek mast, jarkalok, fel le a lakasban... megertem amikor egyedul akar lenni Airi de altalaban itthon vagy ha el is megy nem este.... 
  -Nyugodj le...-mondta Amon.
  -Nem tudok...nem erted...mikor tudom hogy ott kint van valahol ,a hol az a Jun banthatja.-mondtam.
  -De nem fogja....-mondta.
  -Honnan veszed?-kerdeztem.
  -Mert egykor meg o is szerette annyira mint te...-mondta.
 Hiaba hivtam a telfon, kivolt vegul kapcsolva.... Aggodtam, miert nem aggodnek? A baratnom kint van valahol egyedul, vedtelenul bojong. 
  -Tessek...-jelent meg elottem egy gozolgo meleg tea.
Amon allt elottem ideadva ,majd leultunk a kanapera.
  -Honnan gondolod hogy .Jun nem bantana...hisz a suliba mit tesz vele...-emlitettem meg.
Airi minden nap sirva jott haza, lisztesen , vizesen... gondoltam hogy o tette. 
  -Azt azert teszi mert csak ott ugy hagyta es ra fel evre kb. megtudjahogy jar valakivel, mire az agya azt gondolja hogy miatta hagyta el...-mondta.
  -Eleg logikusan gondolkozol...-mondtam.- Talan tortent veled ilyen?
  -Mondhatni ... kb. mielott Airit kezdtuk becsalogatni a csapatba, ismertem egy lanyt....Nagyon szerettem es azt hittem o is. Minden nap talalkoztunk...Amint az anyja hazakerult es megtudta mindent megtett hogy megakadajozza szerelmunk...de mi meg akkor is ellen alltunk... Ki tartottunk egymas mellett. Meghbeszeltuk hogy kuzdunk a szerelmunkert. amikor eldontotte hogy egyetemre megy elfogadtam donteset , en itt maradtam amig o befejezte es sikeres lett az ugyvedek teren. .De hirtelen egy napon amikor vartam nem jott..., igy teltek a napok , napok hetekke valva, es igy tovabb.... Remenykedtem hogy vissza jon hisz azt mondta... hogy amint befejezi jon....de egy olyan hirt kaptam hogy meghazasodott. Nem szakitottunk csak egyszeruen...meghazasodott.... Azutan lettem kegyetlen es kezdtem Airi becsalaogatni a csapatba....-meselte.
Nem tudom ez igaz volt-e de , Amon koztunk a legidosebb . 
  -Nem tudom mit mondjak...-mondtam.
  -Nem kell semmit mondj, es ne hidd hogy azt hiszem olyan vagy mint az a szemet....-mondta.
Nem volt mint mondjak.... Hirtelen telefoncsorgesre valltunk el :
  -Halo?
  -Yuta....most hivtak Airi a korhazba van... allapot sulyos...-hallottam meg ideges hangjat Otaninak.
  -Sietek...-mondtam.
Nekem ennyi boven eleg, volt vettem az auto kulcsom es indultam is. Amon elkisert mivel felt hogy orultseget csinalok idegesegemben, de mit kellene tegyek eltem szerelme sulyos allapotba van....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

6.rész Közelebb lépés

A sebzett szív dala 6.rész Közelebb lépés Kairi:    - Ne értsem félre! Nem akarok a kórházból valami diszkot csinálni. De lehetne például va...