2024. augusztus 29., csütörtök

I will be your bloom - Kimi No Hana Ni Naru


 
will be your bloom

Kimi No Hana ni Naru

~Leszek a virágod~


Oh-oh-oh
Oh-oh-oh
Oh-oh-oh
Oh-oh-oh

Még mindig üldözlek téged
Egy óriási utazás.
Nem mehetek többet vissza
Tudod
Még mindig megyek
Mert a remény még előttem áll.
Menjünk tovább
Az lesz az út!

Messzire viszlek (messzire viszlek)
A tájhoz, amit még nem láttunk.
Mindig látni akarlak téged! (hey)

Ne aggódj, mert vele vagyok! (Veled vagyok)
Nem vagyok egyedül! (Nem vagyok)
A világban az egyetlen virágod leszek
Előre nézés nélkül (nélkül)
Még ha el is veszek és fáradt vagyok (még ha fáradt vagyok)
Minden okkal történik.
Mint ahogy erősen kívánom
Menjünk az álmainkért! (Menjünk az álmainkért)

Az előttünk álló út nehéz (hey)
Nem érdekel hányszor (ah() de átmászom a falat (yeah)
Egyenként kipróbálva
A kőtelékünk előbb útobb még erősebb lesz
Csak folytasd
Habozás nélkül folytasd
Folytatjuk!
Holnap egy jobb nap lesz
Igen, menjünk akárhová veled (gyerünk)
Menjünk egy csodálatos világba!

Messzire viszlek (messzire viszlek)
A történethez amit összefontunk
Mindig látni akarlak téged! (hey)

Ne aggódj, mert vele vagyok! (Veled vagyok)
Nem vagyok egyedül! (Nem vagyok)
A világban az egyetlen virágod leszek
Előre nézés nélkül (nélkül)
Még ha el is veszek és fáradt vagyok (még ha fáradt vagyok)
Minden okkal történik.
Mint ahogy erősen kívánom
Menjünk az álmainkért! (Menjünk az álmainkért)

Van egy álmom, amit a jövőben beakarok teljesíteni
Ez az útjelző vezet a jövőhőz.

Oh....
Oh...
Oh...

Esőtől eltalálva
Széltől megfujva
Virágozva
A te virágodnak lenni!


Ne aggódj, mert vele vagyok! 
Nem vagyok egyedül! 
A világban az egyetlen virágod leszek
Előre nézés nélkül (nélkül)
Még ha el is veszek és fáradt vagyok
Minden okkal történik.
Mint ahogy erősen kívánom
Menjünk az álmainkért!

Menjünk az álmainkért!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

19. rész Rablás

A sebzett szív dala 19.rész Rablás Kairi:     -  Mi a baj?     - Semmi!      - Ja persze, ezért ülsz már majdnem 15 percbe egy helyben, keze...