2024. augusztus 21., szerda

Lovely Runner - No fate


 

Lovely Runner

No Fate

~Nincs sors~


Hallasz engem? Beszélj hozzám
Hol vagy, millió mérföldre?
A sötétség mélységében
A szívemben lévő csillag erősebben ragyog.

Az elveszett szívem, hozzád vonzott
A fényedet követi.
Felébredni egy álmos estéből
A sors karjaiba estem.

Higyj nekem!
Ne aggódj!
Körbe fogok menni és megfoglak találni.
Megmentettél,
Mint egy vezető fény
Végüll megfoglak találni.

Néha élek
Még a „sors” szót is elfelejtve.
A végtelen sodrodó szívem
Elveszett egy ismeretlen helyen.

Az írányítótűm feléd mutat
A ényedet követi.
A hosszú elbeszélésen túl,
A sors karjaiba estem.

Higyj nekem!
Ne aggódj!
Körbe fogok menni és megfoglak találni.
Megmentettél,
Mint egy vezető fény
Végüll megfoglak találni.

Folytatni onnan, ami tisztább lett
Kitölteni a hosszú ürességet.
Mint egy új álom,
Mint egy új napfelkelte.
Távolból egymást tükrözzük.

Higyj nekem!
Ne aggódj!
Körbe fogok menni és megfoglak találni.
Megmentettél,
Mint egy vezető fény
Végüll megfoglak találni.

Még ha el is takarom a szemem, még ha be is dugom a fülem
Végüll megfoglak találni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

19. rész Rablás

A sebzett szív dala 19.rész Rablás Kairi:     -  Mi a baj?     - Semmi!      - Ja persze, ezért ülsz már majdnem 15 percbe egy helyben, keze...