2024. augusztus 22., csütörtök

Lovely Runner - You & I


Lovely Runner

You & I

~Te és én~


Gyere hozzám bárhol

Érezni tudom.

Még számos sötétségben és éjszakában

Rendben van, mert ott vagy te.


Még fáradtan és kimerülten is

Tudom, hogy elérhetlek.

Te, aki a csodám lettél, igen igen!


Mondd, hogy szeretsz

Mindig melletted leszek!

Minden pillanatban, minden nap, veled.


Csak te és én, oh, te és én

Te és né, csak te és én

Te és né, oh, te és én

Te és né, csak te és én.


Emlékszel abba az időben,

Mint a végzet jöttél hozzám.

Te, aki az álmaimat kevésbé ijesztővé tetted.


Még akkor is ha zord szél fúj,

Nem fogom elengendi, ezt a kezet

Te aki a csodám lettél, woha, oh.!


Mondd, hogy szeretsz

Mindig melletted leszek!

Minden pillanatban, minden nap, veled.


Csak te és én, oh, te és én

Te és né, csak te és én

Te és né, oh, te és én

Te és né, csak te és én.


Mondd, hogy szeretsz

Mindig melletted leszek!

Minden pillanatban, minden nap, veled.

Csak tes és én,. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

19. rész Rablás

A sebzett szív dala 19.rész Rablás Kairi:     -  Mi a baj?     - Semmi!      - Ja persze, ezért ülsz már majdnem 15 percbe egy helyben, keze...