2021. június 6., vasárnap

Fruits Basket op 1


 

Fruits Basket opening 1

Again

Majdnem elfelejtettem,
hogy te mindig ott voltál.
Mindig közel
Értelmet adtál nekem, hogy éljek.

Viszlát, a napig amíg újra találkozunk
Köszönöm, hogy mosolyogva mellettem maradtál!

Oh kérlek, ha közelebb voltál hozzám, mint bárki más
Képes voltam erősebbé vállni  a szívem.
Ne engedj, csatlakozz a holnaphoz
A pálya biztosn újra itt van.

Csak a jővőt bámulni
Ezen az utón kezdtem járni
Egyszer megfogom érteni 
A szavakat, amelyeket nekem adtál. 

Ha ez egy álom
Hadd legyek veled, mint amilyen vagy.

Oh kérlek, úgy tűnik eltűnik,
a szemedhez vonzom a szerelmem.
Ragyogtasd és vílágitsd a holnapot
A válasz biztos itt van elől
Hiszek benne!

Nem lehetek te
Jobban megakarlak ismerni, oh

Oh kérlek, ha közelebb voltál hozzám, mint bárki más
Képes voltam erősebbé vállni  a szívem.
Ne engedj, csatlakozz a holnaphoz
A pálya biztosn újra itt van.

Oh kérlek, úgy tűnik eltűnik,
a szemedhez vonzom a szerelmem.
Ragyogtasd és vílágitsd a holnapot
A válasz biztos itt van elől
Hiszek benne!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

7.rész Az érzések

  A sebzett szív dala 7.rész Az érzések Sakura:      -Khm... khm... - köszörültem meg a torkomat és gyorsan felálltam egyenesben. - Kö... kö...